bluesbreaker
Hundeeier
Flott musikk!
Takk for tipset.
Flott musikk!
Her er ting i vater innimellom…….men akkurat nå driver svenskene å tapper sjøen litt….. derfor heller den litt for øyeblikketTakk så mye gismo.
Smoke on the water!
Jeg har merka meg at når jeg ser bilder av den flotte sjøen så er vannet i Røgden sjelden i vannrett plan...
Er årsaken at alt på Finnskogen er så eksotisk og spesielt, eller er det pga jevnt vedlikehold av promillen?
Det er kort vei til "Systemet" så vidt jeg har forstått.
Kos deg i helga, du også.
Akkurat!Her er ting i vater innimellom…….men akkurat nå driver svenskene å tapper sjøen litt….. derfor heller den litt for øyeblikket
gismo
Så artig!Gisle som du traff i Hilversum kommer nedover med meg
Skummelt i kombinasjon med kredittkort-terminalSer at her kjøres en litt annen stil enn Horten/Asker….. Kos dere
God tur og hils Tom og Gisle
gismo
Må i så fall sørge for å ha kredittgrense på 100.000 - så er man sikker på at man ikke får kjøpt noe som helstSkummelt i kombinasjon med kredittkort-terminal
Man får vel noen damer og noen øl for kr. 100.000 i Polen?Må i så fall sørge for å ha kredittgrense på 100.000 - så er man sikker på at man ikke får kjøpt noe som helst
Det blir neppe noe handling bortsett fra noe plater tenker jeg. Massevis av vinyl også her.Må i så fall sørge for å ha kredittgrense på 100.000 - så er man sikker på at man ikke får kjøpt noe som helst
Mat og drikke er i hvert fall litt billigere enn her, men det andre vet jeg ingenting om.Man får vel noen damer og noen øl for kr. 100.000 i Polen?
Må man kjøpe alle tre på en gang?Skummelt i kombinasjon med kredittkort-terminal
Et annet alternativ er Classic Records sine der Grundman var involvert, de ga ut LZ tidlig 2000 tallet på 180 grammere og noen år senere på 200 gr QUIEX, disse er veldig bra men det koster litt å få dem i hylla ser jeg.Vis vedlegget 963032
På denne datoen, 22 oktober i 1969 slapp
Led Zeppelin sitt andre album.
Plata ble deres første suksess i USA og skjøv Beatles Abbey Road ned fra toppen av Billboard. Etter det har albumet tatt plass på en rekke lister av tidenes beste album.
Musikken er preget av tunge gitar-riff som danner strukturen i låtene. Riffet på platas første spor, A Whole Lotta Love, ble kåret til til rockehistorien feteste av BBC's lyttere i 2014.
Albumet bidro sterkt til at Heavy Metal ble etablert som sjanger.
De fleste av Led Zeppelins albumcover er nokså gåtefulle. Bildet av bandet på forsida av LZ II er basert på et fotografi av flygeresset Manfred von Richthofen (Den Røde Baron), og hans skvadron.
Vis vedlegget 963068
Bonham var alle rocke-trommisers far :
Man tenker kanskje at dette ikke er SÅ spesielt, men i 1969 var det banebrytende, og viste vei for mye av den beste rocken som kom etter.
Dette er langt fra noen "Audiofil innspilling".
Det kan hende at noen lurer på hvilken versjon av albumet man bør ha.
På discogs er det listet over 500 ulike versjoner. Det virker som det er Bob Ludwig (RL), US 1969 som er den som gjelder.
Jeg har et par andre, men akkurat den har jeg ikke.
Vinyl Fidelity Shootout: Led Zeppelin II — Waxy
It's crazy to think that Led Zeppelin II is only a couple years away from its 50th anniversary. The album was a defining moment for the group and cemented their legacy as the kings of blues-rock, living up to their stellar self-titled debut, and then some. LZ II attacks from the very first trackwww.waxy.life
Takk for innspill.Et annet alternativ er Classic Records sine der Grundman var involvert, de ga ut LZ tidlig 2000 tallet på 180 grammere og noen år senere på 200 gr QUIEX, disse er veldig bra men det koster litt å få dem i hylla ser jeg.
Jeg skjønner at det blir et økonomisk løft, men Airtight, DeVore, og Brinkmann, må være en "Dream come true" .Må man kjøpe alle tre på en gang?
God tur på messe Blues og ta noen bilder av Brinkmann hvis du ser noenJeg skjønner at det blir et økonomisk løft, men Airtight, DeVore, og Brinkmann, må være en "Dream come true" .
Det må være et mål.God tur på messe Blues og ta noen bilder av Brinkmann hvis du ser noen
Har også en UK plomme som er bra men den har ikke den samme tyngden og definisjon i bunn som Classic sine har. Synes jeg.Takk for innspill.
Er klar over at den skal være bra.
Som du sier er de dyre.
Blir nevnt av karen under her som har sammenlignet ca 40 ulike.
Han også holder en knapp på Robert Ludwig US 1969. Han sier også at han har hatt rundt 500 kopier av akkurat denne i henda, men har hittil ikke funnet noen bedre klassifisert enn "Very Good +".
Det finnes også en tysk "bastard , hvor RL matrisene kun er brukt på en av sidene.
Man får altså bare halvparten med den beste lyden.
Vi får fortsette å bla i kassene.
Jammen må jeg si at du er godt forspent @Jim I Hendriksen.Har også en UK plomme som er bra men den har ikke den samme tyngden og definisjon i bunn som Classic sine har. Synes jeg.
Det finnes nok flere samlinger her inne som er heftigere enn min men det ble nok kjøpt en del ting back then som er kjekke å dra frem i nåtiden. Har egentlig begynt å tynne litt ut i hyllene i form av donering, er en del ting her som aldri blir spilt igjen uansett hvor gammal jeg blir.Jammen må jeg si at du er godt forspent @Jim I Hendriksen.
Jeg forstår at du har en mer enn gjennomsnittlig musikksamling!
Nyt kvelden med gutta kruttDet lover godt. powerpoint, stoneh
+ srtorp, EspenL, Bulter, 2ms, koser oss i W.
Messe i morgen.
Vis vedlegget 964082
Joda, men…
Var det noe slikt du tenkte på?Kos deg!
Du får ha ørene åpne for vellydende, middels store gulvstående høyttalere...
M