The Gunner
Æresmedlem
Dårlig gjort å bare fortelle halve historien. Neste gang vedlegger du undersøkelsen som uomtvistelig viser at "hienderen" er den som gjør det desidert best i senggymnastikkSnart helg.
Vis vedlegget 970506
Dårlig gjort å bare fortelle halve historien. Neste gang vedlegger du undersøkelsen som uomtvistelig viser at "hienderen" er den som gjør det desidert best i senggymnastikkSnart helg.
Vis vedlegget 970506
Du asså.Dårlig gjort å bare fortelle halve historien. Neste gang vedlegger du undersøkelsen som uomtvistelig viser at "hienderen" er den som gjør det desidert best i senggymnastikk
Fornøyd med lyden på Curtis Counce skiva? Jeg venter på den Cat Power skivaVidere innom Dipper hvor det stod to plater på innkjøpslista. Et tips fra @ou812rh som jeg har hørt litt på streaming, men tror er enda bedre på vinyl. "Get more Bounce with Curtis Counce" .
Siste er selvfølgelig nyeste Cat Power sin Dylan konsert-plate som er omtalt her før i uka som gikk.
Vis vedlegget 971341
Har ikke spilt noen av dem ennå.Fornøyd med lyden på Curtis Counce skiva? Jeg venter på den Cat Power skiva
Kan ikke forstå annet enn at det må bli Italia igjen?Kråketing på Ridabu i dag tidlig :
Vis vedlegget 971590
Maja er litt mer begeistret for snøen enn meg, men det er rent og pent.
Vis vedlegget 971592
Har så smått begynt å tenke litt neste års ferietur :
Vis vedlegget 971593
Det har vært nevnt ja. Er igjen en del greier der som ikke er undersøkt.Kan ikke forstå annet enn at det må bli Italia igjen?
Det gjør den nok, enten vi vil eller ei. Væla altså, om det var noen tvil?Det har vært nevnt ja. Er igjen en del greier der som ikke er undersøkt.
Liker meg også godt nord i Spania mot Biscaya.
Vi får se om væla står til over påske.
Bare innrøm det. Den Counce Bounce skiva kjøpte du kun på grunn av coveretHar ikke spilt noen av dem ennå.
Hu som jeg er gift med har så mye forskjellig på gang, så jeg har ennå ikke fått fred til å sette meg ned.
Det er et fint cover!Bare innrøm det. Den Counce Bounce skiva kjøpte du kun på grunn av coveret
Nei, nei. Lumin forever.Hmmmm, har du fått deg bilde på streamerskjermen din
Mulig jeg er på litt tynn is her, men...Stort, varmt og fett.
Det eneste er at stereoopptak fra 1956 og 57 er snåle greier. Vil tro at denne er laget for mono.
Fantastisk bilde!
Jo, det kan sikkert stemme.Mulig jeg er på litt tynn is her, men...
Dette med null crossover var vel en bevisst miksing for stereo for å skape en illusjon. Har også innspillinger der f.eks trommer er i senter, mens bass og piano er helt separert i hver sin kanal.
Ja pass munnen din. Troll i ord osv.Hadde tenkt å skrive at jeg håper julestemningen holder seg hos dere og borte fra oss……….men så slo det meg at vi i går underskrev kontrakt på leie av hytte på fjellet i julen
Hehe, Ustaoset har tradisjon som hytteområdet til den gamle knickers-adelen fra Bergen (nyrike på Geilo) De har vel i fellesskap bestemt at det ikke skal være bilvei til hyttene, og sånn er det der fremdeles. Synes det er litt tøft…….men selv foretrekker jeg å kjøre ølkassen til døren, uten å doble prisen av kassen for å få den kjørt opp på snøskuter eller bruke sommeren til å fylle halve hytten med greier de kommer til å trenge på vinteren^ Får ikke håpe det blir for mye snø da, ellers kan det jo gå som det gjorde for et annet vestlandspar for en del år tilbake.
De hadde leid hytte ved Ustaoset (mener jeg å huske) og fått beskrivelse av hvor hytta lå.
Da de kom frem (ikke bilvei til døra) var det så mye snø at omtrent bare taket og pipa stakk opp fra snøen.
Etter langt om lenge hadde de gravd seg ned til døren, og fant ut at nøkkelen ikke passet.
Det var nabohytta de hadde leid
I følge Wikipedia ligger Bergen 5 (fem) meter over havet.Hehe, Ustaoset har tradisjon som hytteområdet til den gamle knickers-adelen fra Bergen (nyrike på Geilo) De har vel i fellesskap bestemt at det ikke skal være bilvei til hyttene, og sånn er det der fremdeles. Synes det er litt tøft…….men selv foretrekker jeg å kjøre ølkassen til døren, uten å doble prisen av kassen for å få den kjørt opp på snøskuter eller bruke sommeren til å fylle halve hytten med greier de kommer til å trenge på vinteren
Haha karmana, tror nesten du har rett i detSer motoren trykket liker. Han er nok mer rutinert på 3 litere fra Polet med vodka enn hva jeg er
Må få dæ større iPad da bluesNei, nei. Lumin forever.
Har IPad mini vettu.
Det var jo faktisk seriøse diskusjoner for en del år tilbake om ikke deler av Besseggen-ruten burde asfalteres.Snart er det vel sherpatrapper og vindmøller med full infrastruktur på hvert fjell som finnes her i landet.
Det var da fryktelig så morsomt dette var da...Må få dæ større iPad da blues
Eller annen streamer
gismo
Sikker på det??Jeg har absolutt ikke noe i mot Bergen og Bergensere. Tvert imot.
De gangene jeg har vært i Bergen har det på alle måter vært en fin opplevelse.Sikker på det??
Når man er nødt til å skrive garantier??
Man vet man er i Bergen når man ser folk i dunjakke og shorts... og samtidig at det kjører tungtransport igjennom indrefileten i byen.De gangene jeg har vært i Bergen har det på alle måter vært en fin opplevelse.
Det er så sant som det er sagt.Man vet man er i Bergen når man ser folk i dunjakke og shorts...