HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Søtt lite rør det der.. 8). Må vel finnes noen amerikanske NOS rør bedre enn disse kina kopiene ? Men de koster sikkert stygge summer. Og Psvane er iallefall holdbare sies det.
Nei. Mk 2 (de grå med teflonsokkel, kobberfarga)Slike?Tja, NOE tull må man jo holde på med, eller..... NÅ en ørliten bestilling av V-cap Cutf til riaa samt et par kvartetter P-svane treasure mk2 KT-88 til broder'n (skulle vel hatt en kvartett du også, tenker jeg......)^FREAK!
HMMMmmm...
Nei, nå er visstnok også produksjonen av de originale Svetlana Winged C (=C=) St.Petersburg lagt nedIkke helt greit å finne "beste" KT-88 i dag, særlig ikke når to matcha kvartetter er påkrevd.
Trenger du cd`n?...
Bestilt på hvit vinyl begrenset til 100 ex. Følger med CD.
Hørt noe lignende før...men dom var godt fulleSterke damer:
Du mildeSterke damer:
Rått ja...fint/vakkert neiEr mer enig med deg enn gismo her power.
Noen ganger blir det å kaste perler ...
Ahh, herlig!-og forskjellig...
-med posh engelsk diksjon og strykere.
Fin versjon
- hudløs rock. Råbra versjon
-og med låtskriveren som back-singer.
-to sterke klare damer.
Noen ganger er rått vakkert!
Jo helt enig med deg der blues, mye rått som samtidig er vakkert, men for meg satt ikke samspillet/samsangen mellom nettopp disse to damer (Bjørk & PJ Harvey) på det sporet du la ut, de kunne jo like gjerne ha vært en russefest Liker begge damer, men ikke akkurat den fremtreden der.
Mye av det andre du la ut var mye bedre
gismo
Occ-kobber og occ sølv?Den skal sjekkes ut, takker hjerteligst for gode tips.
Som sagt før, bare å ta en tur- om et smutthull i tidsplanen dukker opp. Stadig litt endringer i systemet (innvendige og godt skjulte) her. Har faktisk brukt HELE dagen i dag på bytting av internkabling og terminaler på forsterkerne (vanvittig mye ledere, av høyst tvilsom kvalitet der). NÅ spiller en coctail av ulikt dimensjonerte, teflonisolert solid core occ-kobber og occ-sølv, samt wbt-nextgen8)........
Mvh
En forrykende coverversjon!Noen ganger er rått vakkert!
Mulig,-får vel gode rabatter.Hører rykter om at du fremover kommer til å gjøre alle dine hifi-kjøp i Stavanger
Synes jeg det har vært lite musikk anbefalinger ifra denne kanten. Så jeg tok meg den frihet å poste noen av de coverne jeg så hos deg. Regner med du spiller de mye siden du har de på vinyl ?
Vis vedlegget 321130
Vibeke er god blues, men hun troner nok mer på toppen i Blåskogen enn på BotilsrudNevnte at Vibeke Saugestad kan være den som troner på toppen av norske kvinnelige vokalister her i blåskogen.
Kunne blitt veldig stor. Tror hun heller ville være ærlig og trives med musikken sin.
Ingen liker på hverken Saugestad eller The Who!
Hva er det som feiler folk?
Det går vel neppe likere om en kommer draenes med noe nytt...
Om man ikke skjønner at jeg MÅ ha henne med på min øde øy, når man både ser og hører dette....ja da er det ikke noen hjelp å få lenger..Litt motvekt til "piggtrådmusikken"
Lennon og Merchant er ingen dum kombi.
Dette er fra en Lennon- minnekonsert.
Youtubesitat:
"She stole the show that night, I thought. Her phrasing is very emotional. I only wish Lennon could have seen this. I know he would have liked her heartfelt timbre."..
Ja du gikk på en smell der blues, rask og ubetenksom som du var..Hjelp å få?
Sandy Denny gjør det vel i grunnen bare verre.