HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Er det følelsen du har i dag med flytting? Håper formen er bra og at slekta setter pris på at far kjører store deler av Norge på langs..
Gratulerer til henne og dere, hyggelig med unge som er målrettetDattera.
Det blir jo litt som samler seg opp av ting og tang.
Og stereo selvsagt.
Høyttalere. Flytting av høyttalere er jeg ekspert på!
Kjøpte nye gamle PSB til henne.
Kobla til en Yamaha CDspiller og en Mission Cyrus II forsterkerperle fra de glade 80-åra ,-låter det greit.
Fin sak, hvor designet er tidløst.
Bygd som et eller annet militært.
Tanks eller MTB.
Dattera ferdig med lektorprogrammet i Trondheim etter å ha bodd der i 5 år.
Master i historie og spansk.
Vi må feire litt senere!
Dark side of the mule, dark side of the moon og dark side of the jazz, har du alle tre nå blues?En tur til Trondheim medførte noen nye platetitler i hylla.
Dette var lovende saker. Takk for at du deler. Har bestill de to CDene han har gitt ut da dette ga mersmak. Minnet om noe som kunne vert laget på 70 tallet da musikk var musikk.....For de som liker John Martyn, Renbourn/Jansch/Pentangle.
Ryley Walker.
Hei!Dattera.
Det blir jo litt som samler seg opp av ting og tang.
Og stereo selvsagt.
Høyttalere. Flytting av høyttalere er jeg ekspert på!
Kjøpte nye gamle PSB til henne.
Kobla til en Yamaha CDspiller og en Mission Cyrus II forsterkerperle fra de glade 80-åra ,-låter det greit.
Fin sak, hvor designet er tidløst.
Bygd som et eller annet militært.
Tanks eller MTB.
Dattera ferdig med lektorprogrammet i Trondheim etter å ha bodd der i 5 år.
Master i historie og spansk.
Vi må feire litt senere!
Lyden på denne på vinyl kan til og meg jeg bekrefte nikkende tilEi til.
ikke alle MOFIplater er like mye vits i å kjøpe mht lydmessig gevinst, men hvis du vil ha denne på vinyl,må du kjøpe Mobile Fidelity, og dessuten vanskelig å oppdrive ny. Fæle priser. Lyden er det intet galt med.
Hehe...så du fikk med deg den kompisT.o.m. jeg,
-host kremt.
Ja, det er mye en kan angre på sundkoien, men dette er vel neppe det verste?
De unge synes Cyrusen har kult design, og synes lyden er "bra nok"
Det er ikke min som er avbildet. Min har trykk-knappp og ikke vippebryter på power, og har mini-jack høl til hodetlf på fronten.
Hun hadde før min gamle NAD 3020 made in England (ikke Taiwan!)
Vi bytta, for potmeteret skraper så stygt på NADen.
Du kan få kjøpt den, eller bytte i noen pene proac-kloner
Til helga er det konsert igjen.
Har ikke klart å finne ut noe om band, men hadde ikke hatt noe i mot denne konstellasjonen fra 14 mai i år.
Ei til.
ikke alle MOFIplater er like mye vits i å kjøpe mht lydmessig gevinst, men hvis du vil ha denne på vinyl,må du kjøpe Mobile Fidelity, og dessuten vanskelig å oppdrive ny. Fæle priser. Lyden er det intet galt med.
Flott snurre det der, selv om både den og kameramann "hiver litt på seg" så er nok lyden helt upåklageligHar den på CD jeg også gunner. Fin lyd der også.
Ei stund sida jeg kjøpte min MOFIutgave av en hyggelig kar med et flott anlegg her på HFS.
Den er kjøpt for å spilles, og blir aldri solgt videre.
Man skal merke seg at det er 3xLp og lyden er virkelig topp. Hvilken pris den er verdt blir opp til den enkelte å mene noe om.
Man må huske på at det som er ny musikk i dag blir også gammelt.(Fort!) Derfor kjøper jeg ikke argumentet om at det er bedre å kjøpe ny musikk.
Jeg synes det beste er å kjøpe bra musikk,-ny og gammel
Denne er lettere tilgjengelig, og ikke så dyr.
Man hører godt på Krauss stemme om platespilleren er riktig satt opp.
Den kan være krevende å gjengi, men når det er riktig er det helt spesielt.
"The best songs, the best playing, the best singing and the best sound! This must have 2-LP set gets more addictive with every play. Call it bluegrass or call it acoustic pop, either way Alison Krauss & Union Station have created an incredible montage of music. As usual, it is Alison's beautiful vocals that gives it that "high, lonesome sound."
"HiFi-demolyd" fra sånne videoer er egentlig bare dumt, men her kan man i hvertfall se på en OK rigg som spiller ei OK plate!
Dere må kose dere med alvedronningen førstkommende helg.T.o.m. jeg,
-host kremt.
Til helga er det konsert igjen.
Har ikke klart å finne ut noe om band, men hadde ikke hatt noe i mot denne konstellasjonen fra 14 mai i år.
SELVFØLGELIG, bare fortell henne fra meg at jeg er helt TRØLLABUNDIN langt inn i sjelen både av fremtoning og røst, og veldig lei meg for at jeg ikke får med denne konserten.Takk for det Power.
Skal vi hilse?
Se der ja. Nå begynner det å ta seg opp her.Blir litt for lite hest her.
Bare for å ikke komme i fare for at RBN skal synes tråden er kjedelig.
Vis vedlegget 324578
Vi deler bane med hundeklubben, -hvis noen er i tvil, så er det ikke hestene som brukes i Agilityløypa som skimtes i bakgrunnen.
Er så godt i gang med helg at jeg allerede er kommet til lørdag i dagTusen takk for hyggelig hilsen TOMZ.
Alveprinsesse meg her og der.
Håper på et bra band og god mat på Mr India.
Gismos valg. Han er litt forsiktig mht krydder...
Er det ikke på søndag gismo?
På lørdag er alveprinsessene på "Odden" hos Jamakr. Se for deg Power som alv....Tusen takk for hyggelig hilsen TOMZ.
En litt tykkfallen alv med briller og snurrebart...Svinsende GRASIØST av sted... Vakkert som bare power'n er..På lørdag er alveprinsessene på "Odden" hos Jamakr. Se for deg Power som alv....Tusen takk for hyggelig hilsen TOMZ.
Det overlever`n aldri væla, om hun og han skal dit daPå lørdag er alveprinsessene på "Odden" hos Jamakr. Se for deg Power som alv....Tusen takk for hyggelig hilsen TOMZ.
Takk skal du ha HCS...en litt tykkfallen alv....hmmmmm....lurer litt på om ikke Tom Bombadil har en annen oppfatning av det.En litt tykkfallen alv med briller og snurrebart...Svinsende GRASIØST av sted... Vakkert som bare power'n er..På lørdag er alveprinsessene på "Odden" hos Jamakr. Se for deg Power som alv....Tusen takk for hyggelig hilsen TOMZ.
Du ser vel at det der er en av dvergene i følget til Thorin Ekeskjold Blues?The Poweralf!
Da er vi to.. Trivsels vekt og ideal vekt er visst to forskjellige ting... Og det er bestandig de som har det verre..Takk skal du ha HCS...en litt tykkfallen alv....hmmmmm....lurer litt på om ikke Tom Bombadil har en annen oppfatning av det.En litt tykkfallen alv med briller og snurrebart...Svinsende GRASIØST av sted... Vakkert som bare power'n er..På lørdag er alveprinsessene på "Odden" hos Jamakr. Se for deg Power som alv....Tusen takk for hyggelig hilsen TOMZ.
Men joda, man har est ut på midten. Det nytter ikke å snakke seg bort fra det.