Jamakr
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 05.08.2003
- Antall liker
- 2.379
Jo, grei kontor veiHei JMK.
Visste ikke at du går dit når du går på kontoret.
Jeg var ikke lenge inne på Garden. Så etter noe Rypdal uten hell.
Kjøpte ei brukt Little Feat, HOY HOY ,som jeg så da jeg gikk forbi på morgenen.
Har den fra før, men denne er i bedre stand, og den er MED bok/hefte som mangler på den andre.
Dobbel. 100 kr er grei pris.
Fabelaktig plate forresten. Oversett av mange som tror det er ei ordinær samleplate.
Det er det nemlig ikke. Her er det både låter, versjoner og liveinnspillinger som ikke finnes på andre plater.
Så jeg er fornøyd med Garden, men liker meg bedre på Dipper.
Når det gjelder Spøk og Spenning vil jeg si at utvalget er mindre, men kvaliteten virket bra.
Det så ut som det var vettu sortert slik at man får det man betaler for.
Har vel link til gamle Ringstrøm.(?)
Veldig mye bra CDèr der, og prisene på CD går ned ned ned. Vinyl opp.
Jeg må si jeg foretrekker å betale litt mer for ei ny plate. Veldig mange gode titler blir jo reutgitt,-ofte faktisk med bedre lyd.
(Sjøl om mange kategorisk sier noe annet) Jeg samler ikke labeler og 1. pressinger, men kjøper pga av musikk.
Helst handler jeg på den lokale platebutikken. Jeg liker og tenke på at jeg bidrar til å holde liv i platebutikken "min".
Det de ikke har bestiller de og jeg betaler det samme som på Dipper - frakt.
De tar faktisk mye varer fra Dipper. Får med plastlommer også.
Netthandel er djevelens verk, men ikke alltid til unngå dessverre...
Mvh
Sett mye Rypdal der, og synes det har blitt ryddig og ordentlig nede i kjelleren slik det er nå. Trivelig kar han som er mest på Garden, de andre har jeg ikke snakket så mye med enda.
Kjenner ikke plata du omtaler. Bør nok høres.
Kunne du tenke deg "å samle noen Hedmarkinger" å komme en tur til Odden etter hvert? da kan dere jo ha med valgfri vinyl?
Lokal sjappe? Hamar? Hvor handler du på dine kanter?
Mvh
JMK