bluesbreaker
Hundeeier
Helt nydelig. Løp og kjøp. Begrenset opplag på 10.000!
https://www.google.no/url?sa=t&rct=...-24th/&usg=AFQjCNEve8MS3cjWGXwgOEPz8J_oF1KxDQ
Hej kwil,Hallo i skogen
Var det Stillpoints Ultra SS under din Ravn? Monterte områdets første (tipper jeg) Raven GT i går- han hadde bestilt TW's egne Black Night føtter, virket fine de- MEN Stillpoints har jo masse positive skussmål.....
Mvh
K
Jeg tviler på om det er så mye å hente på å skifte føtter på TWA, men jeg tror sikkert at kwil har en annen oppfatning!Min kom med dessa;
Visste inte att det var möjlighet att gå för andra fötter (tänkte aldrig på att fråga rättare sagt), men intressant hur som helst om det är något att hämta på å byta ut fötterna till Black Nights.
Ypperlig!!! Mye tøffere med banjo enn med AC/DCDet er klart banjo er GODT innafor.
Bare ignorante, intolerante hornfantaster som mener noe annet!
Der er vi helt på nett,KarmanaSteelgitar kan innimellom posjoneres ut i små doser som en god maltwhisky, men er ikke til behag hvis det bøttes nedpå som vanlig pilsnerøl!
Vel, jeg liker bedre å teste enn å tro (faktisk svært dårlig på det siste, desverre....). Hadde en seanse forrige dagen hvor vi (vi var 2 pers) testet med det som nå finnes i huset. Fokjellene er markante og definitivt å ta hensyn til. Ble litt som med mattene, med fordeler og ulemper- men forskjellene var definitivt større. Å tro man har fått ut potensialet fordi produsenten har sent med noe, fungerer ikke for meg. Egen testing gir svar i ditt oppsett, og valg kan gjøres etter din smak. Altså uenig med deg her Blues, ser da ikke ut som Stillpoints det du har der- eller gjør det?Jeg tviler på om det er så mye å hente på å skifte føtter på TWA, men jeg tror sikkert at kwil har en annen oppfatning!Min kom med dessa;
Visste inte att det var möjlighet att gå för andra fötter (tänkte aldrig på att fråga rättare sagt), men intressant hur som helst om det är något att hämta på å byta ut fötterna till Black Nights.
Hva skal man hente evt? Disse spillerne er jo så gjennomtenkte, solide og vellydende. Jeg kommer aldri til å ha noe annet.
Det er bra du går i front, og er pioner på upløyd mark.Kommer til å teste med avkobling av rack mot gulvet, ulike plater under spiller med forskjellig underlag mot rack og kanskje noen hjemmesnekra bibrasjonsdempendetiltak- som foreløpig kun er på planleggingsstadiet....... En fast spiller som TW, er i hvertfall kilen på detteområdet, det er konkludert HER i heimen......
K
Bare skrik- kommer ilende jeg da (ikke skjedd en dr..... på det digitale området her)Det er bra du går i front, og er pioner på upløyd mark.Kommer til å teste med avkobling av rack mot gulvet, ulike plater under spiller med forskjellig underlag mot rack og kanskje noen hjemmesnekra bibrasjonsdempendetiltak- som foreløpig kun er på planleggingsstadiet....... En fast spiller som TW, er i hvertfall kilen på detteområdet, det er konkludert HER i heimen......
K
Åssen går det med streamer?
Mulig jeg har funnet løsningen.
Får en på lån over nyttår.
Ren streamer uten DAC, alle inn og utganger du har bruk for.
Ikke FOR billig!
Da må du ta en tur tror jeg
Vil være med je å......Det er bra du går i front, og er pioner på upløyd mark.Kommer til å teste med avkobling av rack mot gulvet, ulike plater under spiller med forskjellig underlag mot rack og kanskje noen hjemmesnekra bibrasjonsdempendetiltak- som foreløpig kun er på planleggingsstadiet....... En fast spiller som TW, er i hvertfall kilen på detteområdet, det er konkludert HER i heimen......
K
Åssen går det med streamer?
Mulig jeg har funnet løsningen.
Får en på lån over nyttår.
Ren streamer uten DAC, alle inn og utganger du har bruk for.
Ikke FOR billig!
Da må du ta en tur tror jeg
Dette ER et viktig poeng kwilSpilleren burde stått i et vakum, koblet direkte til grunnfjellet (helst ikke det enang) Men i hvertfall ikke uavkoblet på parketten i samme rom som bassen flytter vegger, gulv og tak flere milimeter i takt med musikken. Selvfølgelig plukkes alt uønsket opp av pickupen, ikke akkurat fordelen til vinylsnurring dette. Naborommet burde være et minimum (men også det er jo ørlite upraktisk)
Dette ER et viktig poeng kwilSpilleren burde stått i et vakum, koblet direkte til grunnfjellet (helst ikke det enang) Men i hvertfall ikke uavkoblet på parketten i samme rom som bassen flytter vegger, gulv og tak flere milimeter i takt med musikken. Selvfølgelig plukkes alt uønsket opp av pickupen, ikke akkurat fordelen til vinylsnurring dette. Naborommet burde være et minimum (men også det er jo ørlite upraktisk)
gismo
Hardugåttavskaftet!Trur kanskje dette er en flott Magnepan/REL- låt nå i disse tider blues
Ikke sikker på om den finnes på vinyl, men du har jo streaming muligheter
gismo
Lenge siden du var på PKK (Personlig Kropps Kontroll)?Trur kanskje dette er en flott Magnepan/REL- låt nå i disse tider blues