bluesbreaker
Hundeeier
Vekt er OT.
MODERATOR!
MODERATOR!
Mnjaaaa, det et vel helst slik at Feickerten har skjelet til SME. Det er jo denne justeringen de har hatt siden tidenes morgen, bygget inn i armfestet. De har ganske enkelt flyttet det fra armfestet til armboardet. Det er smart nok i seg selv, for all del, men noen original idé er det ikke.Armbrett på Raven Anniversary.
Har kanskje sett på hva Feickert gjør?
Ikke dumt.
VW "funnet opp" noeIkke helt enig i siste taler. Det er riktig at justeringsprinsippet er sett før, men jeg tviler også på at dette er en sme-oppfinnelse. Dette er sikkert benyttet i andre sammenhenger tidligere. Det er uansett første gangen jeg ser det på selve platespilleren. Dessuten er den ikke for finjustering som på sme, men kan bruker til å montere armer fra 9-14" og dermed tilbyr den mer enn sme. Slik sett er det en original idé på et audioprodukt i mine øyne. (Nå venter jeg bare på at noen skal trylle frem en gammel spiller med akkurat denne justeringen som slår ihjel min påstand, omtrent som VR-motoren som vw liksom fant opp ca 40 år etter Lancia)
De gir liksom inntrykk av å nesten ha funnet opp 4wd, VR-motor, ratt, hjul, bil, seter........ "vorsprung durch werbung" vet duVW "funnet opp" noe������������������������������Ikke helt enig i siste taler. Det er riktig at justeringsprinsippet er sett før, men jeg tviler også på at dette er en sme-oppfinnelse. Dette er sikkert benyttet i andre sammenhenger tidligere. Det er uansett første gangen jeg ser det på selve platespilleren. Dessuten er den ikke for finjustering som på sme, men kan bruker til å montere armer fra 9-14" og dermed tilbyr den mer enn sme. Slik sett er det en original idé på et audioprodukt i mine øyne. (Nå venter jeg bare på at noen skal trylle frem en gammel spiller med akkurat denne justeringen som slår ihjel min påstand, omtrent som VR-motoren som vw liksom fant opp ca 40 år etter Lancia)
VW fant det ikke opp, de fikk det til å fungere bare. 8)Slik sett er det en original idé på et audioprodukt i mine øyne. (Nå venter jeg bare på at noen skal trylle frem en gammel spiller med akkurat denne justeringen som slår ihjel min påstand, omtrent som VR-motoren som vw liksom fant opp ca 40 år etter Lancia)
neida BB, hverken horn eller rør. Tipper jeg var 1.94,mørk, slank, muskuløs og med horn i pannen
Helt enig blues, må si at disse spilte meget godt, en liten sak jeg ikke var helt tilfreds med i øvre bassområdet ellers så var detteForuten konsert fikk gismo og jeg til et besøk på Big Dipper (budsjettsprekk...)
og på Stereofil.
En ganske overbevisende lytteseanse hos Stereofil på Tannoy og MBL .
Tannoy Prestige Kensington GR, absolutt en høyttaler man bør lytte til.
Vi var begge positivt overrasket over disse høyttalerne etter en god demo ved kunnskapsrike og vennlige Jens Magnus.
Ikke noe mas,skryting eller pushing. Meget sympatisk.
Håper vi kan komme igjen å høre MBL høyttalere neste gang...
Da er vi to i den eksklusive klubben Vermin!Fikk også sett Eivør her i Egersund på lørdag, magisk er ordet. Sjelsettende var stemningen! Dessuten fikk jeg en kos av henne etterpå
Jasså gitt, her koses det etter konsert me a EivørDa er vi to i den eksklusive klubben Vermin!Fikk også sett Eivør her i Egersund på lørdag, magisk er ordet. Sjelsettende var stemningen! Dessuten fikk jeg en kos av henne etterpå
(koseklubben)
SutrehueJasså gitt, her koses det etter konsert me a EivørDa er vi to i den eksklusive klubben Vermin!Fikk også sett Eivør her i Egersund på lørdag, magisk er ordet. Sjelsettende var stemningen! Dessuten fikk jeg en kos av henne etterpå
(koseklubben)
Dere er heldige dere
Jeg får fortsette å leve i håpet om en vakker dag så får kanskje jeg en kos av henne også.
Respekt! Den damen vet hvordan hun skal holde på interessen hos den litt eldre ungdommen
Det er sant RBN.SutrehueJasså gitt, her koses det etter konsert me a EivørDa er vi to i den eksklusive klubben Vermin!Fikk også sett Eivør her i Egersund på lørdag, magisk er ordet. Sjelsettende var stemningen! Dessuten fikk jeg en kos av henne etterpå
(koseklubben)
Dere er heldige dere
Jeg får fortsette å leve i håpet om en vakker dag så får kanskje jeg en kos av henne også.
Du fikk jo bamseklem av meg på lørdag. Det har ikke de andre fått.... Ikke Eivør heller
Flott konsert kan absolutt skrive under på detMan må si gårsdagens konsert svarte til forventningene,-og vel så det.
Jeg vil takke for veldig hyggelig samvær med gismo m frue, og Trondmeg m. frue.
Min frue var også fornøyd.
Poesien og malende inntrykk fra happeningen vil jeg overlate til gismo
Artig album dette blues, som du sier, låtene kjenner vi og dette var en litt annerledes live opplevelse
Artige greier dette bandet som er et sideprosjekt (nå mer hovedgeskjeft?) fra gitarist Warren Haynes og bassist Allan Woody fra Allmann Brothers Band.
Morsomt å høre denne når man kjenner "Dark Side Of The Moon" godt. Noe alle gjør antar jeg(?)
Reindrift hadde nok vært tingen, må da være ypperlig på joikSer at det finnes en tråd for direktedrift, og en for reimdrift.
Hva med en for reindrift?
Så en slik sto i hylla hos Audionorge sist jeg var "innafor".
Hørte den ikke, men den var flott å se på hvertfall.
Pøhhh...itte ei eineste syngedame jo...Du er forsiktig med superlativene. Det forrige albumet var et stykke mer enn særdeles bra! Gleder meg til den neste kommer!
Nettopp!!!Pøhhh...itte ei eineste syngedame jo...Du er forsiktig med superlativene. Det forrige albumet var et stykke mer enn særdeles bra! Gleder meg til den neste kommer!
gismo
Kan ikke være like breikjefta alltid, men det er mulig jeg kunne tatt i litt mer her.Du er forsiktig med superlativene. Det forrige albumet var et stykke mer enn særdeles bra! Gleder meg til den neste kommer!
Hehe...du har sikkert rett blues, gammal goding den derKan ikke være like breikjefta alltid, men det er mulig jeg kunne tatt i litt mer her.Du er forsiktig med superlativene. Det forrige albumet var et stykke mer enn særdeles bra! Gleder meg til den neste kommer!
(og litt mindre andre ganger)
Har trua på denne.
Syngedamer er bra, men mangfold er bedre.
Det må du få inn i skallen gismo.
Når Mementoene skal ned på stua må du huske på at husfellen fort kan bli sjalu slik ustanselig forbruk av damer du har.
Litt barske mannfolk innimellom kan sikre husfreden.