Et gjennomtenkt og flott system du har BB
JaOptisk illusjon at den røde ledningen til RELn ser ut som den ikke er avisolert?
Dette er kun for de som har Octave forsterker.Hvordan er den koblet opp blusern?
mvh
Skjønner i alle fall et meget flott oppsett du har fått degDette er kun for de som har Octave forsterker.Hvordan er den koblet opp blusern?
mvh
Som du ser på bildet over, er det en ledning fra Super Black Boxen som kobles til egen dedikert inngang på forsterker.
Enkelt og greit.
Jepp, Jeg skal til Gøteborg med en delegasjon fra Hedmark.Tar du med deg RBN, Trondmeg og kwil til HiFi de lux messa i Gøteborg 15-16.september, eller må du være hjemme å passe på de søte små nurkene sammen med Smilla?
Uffda, hvem har jeg glemt nå da? Gismo?Jepp, Jeg skal til Gøteborg med en delegasjon fra Hedmark.Tar du med deg RBN, Trondmeg og kwil til HiFi de lux messa i Gøteborg 15-16.september, eller må du være hjemme å passe på de søte små nurkene sammen med Smilla?
(Meg og to av 3 rette + en du ikke nevnte)
Får vi den ære og ta en skål med herr Powerpoint i Gtb?
Tar du med deg RBN, Trondmeg og kwil til HiFi de lux messa i Gøteborg 15-16.september, eller må du være hjemme å passe på de søte små nurkene sammen med Smilla?
Dæven så hyggelig at du tar turen RBNSå lenge det er liv i kroppen vil du alltid finne meg i Gbg når det er hifi messe Power......
Tar du med deg RBN, Trondmeg og kwil til HiFi de lux messa i Gøteborg 15-16.september, eller må du være hjemme å passe på de søte små nurkene sammen med Smilla?
Der ligger de fleste av oss også. Kwil blir dama mi i år også.......Dæven så hyggelig at du tar turen RBNSå lenge det er liv i kroppen vil du alltid finne meg i Gbg når det er hifi messe Power......
Vi har tatt inn på Elite Park hotell som jeg mener er ett av messe hotellene.
Sees, gleder meg til lun humor og hyggelig prat med dere alle.
Trygt og godt mhp at du vet hva du blir avkrevd og får RBNDer ligger de fleste av oss også. Kwil blir dama mi i år også.......Dæven så hyggelig at du tar turen RBNSå lenge det er liv i kroppen vil du alltid finne meg i Gbg når det er hifi messe Power......
Vi har tatt inn på Elite Park hotell som jeg mener er ett av messe hotellene.
Sees, gleder meg til lun humor og hyggelig prat med dere alle.
Han bæssfar må væra heme i år han Power’n.....Uffda, hvem har jeg glemt nå da? Gismo?Jepp, Jeg skal til Gøteborg med en delegasjon fra Hedmark.Tar du med deg RBN, Trondmeg og kwil til HiFi de lux messa i Gøteborg 15-16.september, eller må du være hjemme å passe på de søte små nurkene sammen med Smilla?
Svaret er ja til skålen, og æren er helt på min side.
Drar nedover fredag ettermiddag sammen med Konemor.
Anbefalte restauranter er lastet opp
Je skar prøve å holde dom litt i øra Gismo, men kan itte love at jeg får helt kontroll på dom.Han bæssfar må væra heme i år han Power’n.....??????Uffda, hvem har jeg glemt nå da? Gismo?Jepp, Jeg skal til Gøteborg med en delegasjon fra Hedmark.Tar du med deg RBN, Trondmeg og kwil til HiFi de lux messa i Gøteborg 15-16.september, eller må du være hjemme å passe på de søte små nurkene sammen med Smilla?
Svaret er ja til skålen, og æren er helt på min side.
Drar nedover fredag ettermiddag sammen med Konemor.
Anbefalte restauranter er lastet opp
Men kos dekk og se litt etter de fire nevnte fær mæ da????????????
gismo
Je skar prøve å holde dom litt i øra Gismo, men kan itte love at jeg får helt kontroll på dom.Han bæssfar må væra heme i år han Power’n.....
Men kos dekk og se litt etter de fire nevnte fær mæ da
gismo