Chinese resturante... eller en Chinamatograf ?BergenMan har da en høyverdig kina her ute hos oss også
![]()

Chinese resturante... eller en Chinamatograf ?BergenMan har da en høyverdig kina her ute hos oss også
![]()
Ikke forsøk deg! Odeon, 3 min å kjøre. Your callChinese resturante... eller en Chinamatograf ?![]()
Bra hvis de viser den ute i havgapet, men vær ikke for sikker.BergenMan har da en høyverdig kina her ute hos oss også
![]()
Hamar er en bygd sammenlignet med Sotra!Bra hvis de viser den ute i havgapet, men vær ikke for sikker.![]()
Dette penser innpå ditt fagfelt vil jeg tro.Sikker på at det er mange arkitekter som går mann av huse for å se denne filmen! Det er bra at et arkitektonisk tema får en så stor birolle i en kjent film og kan være med på å heve vanlige folks kunnskap, og bidra i arkitektur debatten. Etter det jeg husker fra skolen så oppsto brutalismen på 50-tallet og frontmennene var Le Corbusier og Ludwig Mies van der Rohe (begge også kjent for sine møbler). Stilen kjennetegnes veldig ofte av rå ubehandlet betongflater (forskaling) og symmetriske former. Er vel skapt ut av form follow function tanken, men om det det har tatt høyde for menneskelige verdier og trivsel kan jo diskuteres. London har endel flotte brutalistiske bygg og jeg mener det ny Munch museet og Nationalmuseet flørter mye med denne stilen i den eksteriøre fasaden.
Vi er bare en gjeng med bønder vettu.
Streamet den i går. Hadde ikke hørt om den før. Good shait![]()
Utrolig fet plate! Du burde hatt den på 45 RPM da det låter avsindig mye bedre enn 33 RPM utgaven på Mobile Fidelity.Så denne kom inn på Øll&Bøll.
Vis vedlegget 1104106
BILL WITHERS Live at Carnegie Hall. Om denne blir det sagt at det er en av de beste konsertplatene fra 70 tallet.
En innspilling med nokså mye atmosfære og nærvær. Reportoaret er representativt for Withers låtskriving og artiskarriere.
Med kjente låter som Lean on Me og Ain't No Sunshine.
Bra Mofi utgivelse.
Har hatt min noen år, men lenge sida den ble spilt. Hyggelig gjenhør.
Litt som Speakers Corner på COTC?Utrolig fet plate! Du burde hatt den på 45 RPM da det låter avsindig mye bedre enn 33 RPM utgaven på Mobile Fidelity.
Litt lysere toneleie, men det tar jo kortere tid å spille denUtrolig fet plate! Du burde hatt den på 45 RPM da det låter avsindig mye bedre enn 33 RPM utgaven på Mobile Fidelity.