Appen får makeover https://bluos.net/2023/01/bluos-announces-4-0-mobile-application-update/
Fikk min i kveld! Ser enda bedre ut "live" !
Ser bra ut, gratulerer
Ser veldig bra ut! Pen forsterker og, forresten. Jeg fikk melding fra Hifiklubben Ski tidligere i dag: Pga trailerblokade i Danmark får vi ingen varer i dag. Godsakene ankommer tidligst fredag. Jeg tar vel neppe min død av det, men grønnsaken som gledet seg til å overta gamleNoden hang litt med geipen.
Det kan ikke jeg svare på, da jeg gikk fra Node 130 til X. Jeg kan ikke høre noen vesentlig forskjell på disse to i hvertfallSpent på tilbakemeldinger om den låter mye bedre enn 2i
Bruker min 2i som en streamer da jeg gikk over til en Benchmark dac.
Grei gjennomgang av N131 der. Takk for video
Ja syns han ofte veldig objektive gjennomganger, og er ærlig på at forskjeller ikke alltid er natt og dag selv om de er merkbare. Den innebygde DACen virket som forventet å være noen knepp hvassere enn i de eldre versjoneneGrei gjennomgang av N131 der. Takk for video
Han hadde litt mye fokus på head-fi, men ellers greitJa syns han ofte veldig objektive gjennomganger, og er ærlig på at forskjeller ikke alltid er natt og dag selv om de er merkbare. Den innebygde DACen virket som forventet å være noen knepp hvassere enn i de eldre versjonene
Hadde dog håpet at han hadde koblet opp N130 og X til samme DAC for å gi eventuelle forskjeller der en kommentar også.
Ja ble mye head-fi denne gangen, men er nok for å fokusere på det som faktisk er nytt med X da han har hatt mye om de tidligere Node og PowerNode i tidligere videoerHan hadde litt mye fokus på head-fi, men ellers greit
Har opplevd at Tidal har vært borte fra listen over valg flere ganger i det siste, men ved å starte opp sppen på nytt, har Tidal vært der. Jeg kjører iOS 16.6 betaHar noen av dere som kjører Bluesound og Tidal sammen opplevd full stopp i integrasjonen der de siste dagene?
Hos meg friker bluesound appen ut fullstendig både på pc, mobil og tablet. Tidal forbindelsen var plutselig borte, og om jeg prøver å legge den til igjen forteller den meg først at passordet mitt er OK og når den skal gå videre, så forteller den meg at autentisering feilet og så sender meg den tilbake til å legge inn brukernavn og passord for Tidal igjen.
Tidal appen på mobiltelefonen knela også helt, frem til jeg nappa ut bluesound noden min som står koblet til kablet nettverk. Da klarte Tidal appen å starte.
Jeg klarer fremdeles ikke å få brukt Bluesound-appen til Tidal selv etter restarting og oppdateringer. Så her er det noe rart.
Er det noen av dere som kan fortelle om dere har samme problem, eller funker Tidal fint hos dere via Bluesound?
What, skal du bytte strømforsyning på Noden?Ikke så komplisert, selv far klarer det. Vis vedlegget 943737
Hvilken Node er dette?Ikke så komplisert, selv far klarer det. Vis vedlegget 943737
Hvordan opplevde du denne oppgraderingen? Har selv hatt god erfaring med Teddy Pardo psu.Ja, fjernet kortet med den ganske kjipe switch mode strømforsyningen, og erstattet det med lineær, altså utvendig trafo.
Operasjonen var like enkel og grei som beskrevet. I den grad jeg har en sjel er den svak og lett påvirkelig, så etter å ha lest på div nettsider var veien kort til bestilling.Bluesound Node Upgrade Kit - New Version!
Take your Bluesound Node into a whole new level by replacing its power supply to a Teddy Pardo Linear Power Supply Upgrade Kit, in less than15 minutes!teddypardo.com
Edit:
Node X jeg kjøpte for rundt 3 mndr siden, dette.
I morgen det skjer og det blir spennende.