deilig å bare ha plater og ikke dette strømme greia, problemfrittPlages litt med avbrudd i dag i strømmingen fra Tidal via BlueSounden. Er det andre som merker det samme?
Mye av det jeg hører på er lagret på BlueSoundens harddisk uansett og det funker hest. Restarting av Vault'en og modemet ser ut til å ha fikset det.deilig å bare ha plater og ikke dette strømme greia, problemfrittPlages litt med avbrudd i dag i strømmingen fra Tidal via BlueSounden. Er det andre som merker det samme?
mvh
Når jeg hadde Node 2 så la jeg inn alle endringer i Tidal appen. Når jeg startet opp BluOs appen så henter den all info fra Tidal. Det var smart for nå har jeg byttet til Lindemann og alle favoritt artister og album hentes opp i min nye app.Mulig at jeg er klønete men får ikke slettet låter i spillelisten i BluOs appen jeg har lastet ned på nettbrett og mobil. Bruker Tidal. Kan noen hjelpe?
Merkelig at BluOs skal være slik, men du kan jo gå rundt problemet med å foreta alle endringer i Tidal appen og bare la BluOs være en "dum" app som bare henter info fra det du har gjort i Tidal.Stemmer det. Gjorde det samme jeg. Den hentet alt fra Tidal appen når jeg lastet inn BluOs, men nå når jeg har lagt inn spillelister i BluOs så får jeg ikke redigert lenger. Virker ikke gjennomtenkt hvis det skal være slik.