BluOS problemer i dag?

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.875
Antall liker
8.159
Torget vurderinger
1
Plages litt med avbrudd i dag i strømmingen fra Tidal via BlueSounden. Er det andre som merker det samme?
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.875
Antall liker
8.159
Torget vurderinger
1
Plages litt med avbrudd i dag i strømmingen fra Tidal via BlueSounden. Er det andre som merker det samme?
deilig å bare ha plater og ikke dette strømme greia, problemfritt ;)

mvh
Mye av det jeg hører på er lagret på BlueSoundens harddisk uansett og det funker hest. Restarting av Vault'en og modemet ser ut til å ha fikset det.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.875
Antall liker
8.159
Torget vurderinger
1
...og en reinstallering av appen på telefonen.
 

Dalix

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.04.2019
Innlegg
116
Antall liker
43
Nope, hadde problem tidligere, men bare på et album..
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.875
Antall liker
8.159
Torget vurderinger
1
Jeg byttet telefon her forrige helg, så det kan muligens tilskrives det. Litt feilsøking, oppdateringer, og av/reinstallering av appen på telefonen og alt fungerer som før.
 

Dalix

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.04.2019
Innlegg
116
Antall liker
43
Er veldig stabil synes jeg, noen få hickups har det vært, men siden jeg flyttet til den nye leiligheten for 4 år siden så har det vært ekstremt lite tull. Bruker nettverkskabel da.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.875
Antall liker
8.159
Torget vurderinger
1
Ja, jeg bruker også nettverkskabel. Stort sett har BluOS fungert veldig godt. Jeg tilskriver problemene den nye telefonen, men etter å ha installert appen på nytt på telefonen virket alt som det skulle igjen.
 

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Innlegg
2.721
Antall liker
4.399
Sted
Nøtterøy
Mulig at jeg er klønete men får ikke slettet låter i spillelisten i BluOs appen jeg har lastet ned på nettbrett og mobil. Bruker Tidal. Kan noen hjelpe? :)
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.496
Antall liker
9.228
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Mulig at jeg er klønete men får ikke slettet låter i spillelisten i BluOs appen jeg har lastet ned på nettbrett og mobil. Bruker Tidal. Kan noen hjelpe? :)
Når jeg hadde Node 2 så la jeg inn alle endringer i Tidal appen. Når jeg startet opp BluOs appen så henter den all info fra Tidal. Det var smart for nå har jeg byttet til Lindemann og alle favoritt artister og album hentes opp i min nye app.:)
 

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Innlegg
2.721
Antall liker
4.399
Sted
Nøtterøy
Stemmer det. Gjorde det samme jeg. Den hentet alt fra Tidal appen når jeg lastet inn BluOs, men nå når jeg har lagt inn spillelister i BluOs så får jeg ikke redigert lenger. Virker ikke gjennomtenkt hvis det skal være slik. :confused:
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.496
Antall liker
9.228
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Stemmer det. Gjorde det samme jeg. Den hentet alt fra Tidal appen når jeg lastet inn BluOs, men nå når jeg har lagt inn spillelister i BluOs så får jeg ikke redigert lenger. Virker ikke gjennomtenkt hvis det skal være slik. :confused:
Merkelig at BluOs skal være slik, men du kan jo gå rundt problemet med å foreta alle endringer i Tidal appen og bare la BluOs være en "dum" app som bare henter info fra det du har gjort i Tidal.
 
Topp Bunn