Er det ingen som har reagert på hvorfor det fotoet faktisk eksisterer?
Hvis man vitterlig er på hemmelig oppdrag på fientlig teritorium, og man dreper en lokal innbygger, da tar du jo IKKE foto av deg selv som dokumenterer dette. Og du lar IKKE fotobeviset ligge i kameraet. -Man prøver eventuelt å skjule hva som har hendt, ikke dokumentere det. Det er nå rimelig innlysende, spør du meg. Dette understøttes av fravær av tekniske bevis. Det lille jeg har lest, sier at de kun hadde ei hagle, og det finnes ingen obduksjonsrapport som sier at sjåføren ble drept av ei hagle. Så kan man påstå at de skjøt han med et annet våpen som de har kvittet seg med. Men da blir det ENDA mer ulogisk at de samtidig fotograferte drapet og lot beviset ligge i kamera...
Hvis man derimot er så tykk i hodet/psyko at man allikevel tar et "skrytebildet" av udåden, ja da er uansett dette bildet ikke noe godt forsøk engang. Litt blod i et bilsete liksom. Da hadde de vel posert med liket eller våpenet.
Derfor tror jeg de snakker sant. Det var andre som drepte sjåføren, og bildet ble tatt under rengjøringen. At han "gliser" midt oppi den fortvilte situasjonen er uvanlig, men langtfra noe drapsbevis.
Inspektør Snusen