_RoDa_
Ikke så veldig hifi-freak lengre
[No message]
Vedlegg
-
74 KB Visninger: 1.600
Hmmmm..... lurer på hva det kan være? Gulvstående i samme prisklasse regner jeg med?RoDa skrev:Første utfordrer har akkurat kommet inn døra, Liotheles.
Har dessverre ikke har gleden av å høre 805S.
R
Hadde selv vært svært interessert i hvordan RoDa hannde likt den nye 805dLiotheles skrev:Hmmmm..... lurer på hva det kan være? Gulvstående i samme prisklasse regner jeg med?RoDa skrev:Første utfordrer har akkurat kommet inn døra, Liotheles.
Har dessverre ikke har gleden av å høre 805S.
R
Noe dansk igjen eller??
Smaken er som baken....delt i 2...pahf skrev:Hahaha, de var så stygge at de var stilige om ikke annet som et møbel!
695kr tror jeg det var, for et år siden. Slett ikke ille syns jeg.Dalakong skrev:Har greid å trykke inn ene diskant elementet på mine CM7. Noen som har noen formening om hvor mye en ny koster?
Ok, kan vel ikke ha blitt så fryktelig mye dyrere. Selve høytalerne har blitt satt ned med et par tusen så...Jøgga skrev:695kr tror jeg det var, for et år siden. Slett ikke ille syns jeg.Dalakong skrev:Har greid å trykke inn ene diskant elementet på mine CM7. Noen som har noen formening om hvor mye en ny koster?
Mine CM7 ble utsatt for liknende under pakking.
Bare ring hifiklubben, de sender den hjem til deg.
jeg har lyttet på et ar slike ja, sammen med de nye 802d og 804d. det ble brukt den nye nad m2 (digital). Kan ikke uttale meg så mye, da jeg ikke fikk hørt så mye på de, og de hadde vært spilt inn forholdsvis kort, jeg har hørt mye på den gamle 805, så de kjenner jeg veldig godt. Det lille jeg fikk ut av det var at det låt bra, mye av de samme kvalitetene som du kjenner igjen fra den tidligere utgaven. Diskanten var selvsagt forbedret, men også mellomtonen syns jeg det var gjort en del forbedringer med. For å være ærlig syn jeg det var her den største forbedringen lå. Når det er sagt, de nye 804d låt veldig bra syns nå jeg... 8)marsboer skrev:Noen her som mot formodning har fått tatt en lytt til 805 Diamond eller?
Jeg gleder meg som en hund til å bytte ut mine 805S (som jo allerede er perfekte ;D ) med noe som 100% sikkert er enda mer perfekt!
Jeg ELSKER oppdateringer av produktserier, det er en av de få ting i Hi-Fi verdenen som er en "sure thing" oppgraderingsmessig.
Fikk høre NAD M2'en på Helicon 400mk2, syns det spilte vannvittig bra, faktisk så bra at jeg en periode vurderte salg av Lyngdorfen og DP'en min .Johny_Bravo skrev:jeg har lyttet på et ar slike ja, sammen med de nye 802d og 804d. det ble brukt den nye nad m2 (digital). Kan ikke uttale meg så mye, da jeg ikke fikk hørt så mye på de, og de hadde vært spilt inn forholdsvis kort, jeg har hørt mye på den gamle 805, så de kjenner jeg veldig godt. Det lille jeg fikk ut av det var at det låt bra, mye av de samme kvalitetene som du kjenner igjen fra den tidligere utgaven. Diskanten var selvsagt forbedret, men også mellomtonen syns jeg det var gjort en del forbedringer med. For å være ærlig syn jeg det var her den største forbedringen lå. Når det er sagt, de nye 804d låt veldig bra syns nå jeg... 8)marsboer skrev:Noen her som mot formodning har fått tatt en lytt til 805 Diamond eller?
Jeg gleder meg som en hund til å bytte ut mine 805S (som jo allerede er perfekte ;D ) med noe som 100% sikkert er enda mer perfekt!
Jeg ELSKER oppdateringer av produktserier, det er en av de få ting i Hi-Fi verdenen som er en "sure thing" oppgraderingsmessig.
Takker. Jobber med saken.John_Harald skrev:Hadde selv vært svært interessert i hvordan RoDa hannde likt den nye 805d
Alle tre er gode bud synes jeg. Og en Primare I30 kunne være endnu et.hawenger skrev:Naim nait xs og hegel h100 har vel blitt anbefalt av lyd og bilde og fidelity til cm9. Ellers har jeg meget god erfaring med bladelius thor mk2 til mine cm7.
Hei!Brian7500 skrev:Hej i tråden.
Jeg fik hørt B&W CM9 for første gang i dag. Og sikke da en højttaler.
Jeg forstod omgående hvad både Fidelity og Eisa blev begejstret over.
Jeg hørte dem med en NAD M3/M5 kombo.
Og det lød pragtfuldt. Men jeg er altså ikke den store NAD fan.
Vil I hjælpe mig med gode forslag til, hvad man ellers kunne matche et sæt CM9ere med af udstyr. Og det behøver jo ikke at være fra Hifiklubben altsammen
Jeg har den nye Marantz PM-15S2 i tankerne. Men jeg er i tvivl om den har kræfter nok.
Hvad mener I?
1. innlegg er derfor fjernet.6a) Det er ikke tillatt å selge produkter, linke til annonser som inneholder salg eller fortelle om noen som skal selge et produkt til en gitt pris på selve forumet. Ønsker du å informere en venn eller en annen bruker om et salg som finnes på f.eks. bruktbørsen kan du sende en PM. Det er heller ikke tillatt å reklamere etter produkter som ønskes kjøpt på selve forumet. Årsaken til regelen er at innleggene vil bli stående i flere år, og slike innlegg vil da fort miste sin verdi, og vil også derfor bli enten stengt eller fjernet. Den rette plassen for kjøp/salg er bruktbørsen.