Ingen tvil om at Bowers har veldig mye bra oppover i klassene til stereobruk. Men akkurat nå er det altså multikanal til kino og musikk som gjelder. Og planen er altså å holde meg i budsjettklassen. Om det blir en receiver eller prosessor med brukte effekttrinn vet jeg ikke foreløpig. Men tenkte å holde meg til 2000 - 2500 pr høyttaler og da er det altså brukt 600 B&W som er kandidat
Ikke liggende senter, men tre like i front. Hva med tre 603 S3 eller 684/683? De skal uansett bygges inn i bakvegg/reoler for å spille bak et lydtransparent lerret.
Som sagt, de 601 S3 som jeg spiller på nå er gode. Ikke akkurat siste skrik i oppløsning og nøytralitet, men jeg liker den fyldige. 'godmodige' klangen i disse. Gir en deilig avslappende følelse å sitte å høre på disse. Analytiske, superdetaljerte og frempå høyttalere har jeg hatt før og er kommet til at det ikke er noe for meg.
B&W er vel noenlunde midt på treet når det gjelder effektivitet og de har godt av krefter. Det får komme som en fin oppgradering etter hvert.