Kommet ned igjen nå
Men poenget var,som du og alle andre sikkert skjønner,at det er en grunn til at det finns forskjellige kategorier på bruktbørsen.
Det er såre enkelt,bare å lese litt før man legger inn en annonse.
Kanskje man skulle gå tilbake til det "gamle" systemet med alt i haug ?
En moderator eller to til hadde nok også gjort susen.
Rote:
Har sendt noen mail jeg også,sagt i fra på en pen måte at annonsen kanskje burde ligge under riktig kategori.
Nuvel...noe skal en vel irritere seg over
/jan
Jeg har mest tro på en moderator eller to..
Du (JanR) som har såpass med tid til overs og som "brenner" litt for at folk skal bli litt flinkere til å legge annonser der de skal være, bli flinkere til å slette eller merke annonser med solgt eller lign, du er min førstekandidat til hvertfall den første moderator jobben..
Bare så det er sagt, så irriterer jeg meg ikke over at annonser ligger feil eller folk ikke skriver solgt osv, men jeg syns vi alle skal gå litt i oss selv og bli litt flinkere..
Det er ytterst få eller ingen av de verste synderene på børsen som skriver en kommentar på denne tråden, lurer på hvorfor :
Og til dere kverulanter, er det ikke på tide å bli litt mer voksne.?
Noen ganger så ser det ut som en 14iz har tyvlånt PC'n til far..
Jeg syns vi skal være litt mer professionelle og saklige, vi skal for all del ikke glemme en del humor og andre artige ting, det spriter bare opp hverdagen for meg hvertfall..
JanR, jeg vet at du har tatt kontkakt med noen som bevisst legger annonsene feil, men jeg må spørre om du har fått noe positiv respons fra den eldre HFS garde.?
Det har nemmlig ikke jeg..
Men ferskingene er positive og skriver en hyggelig PM tilbake
En sjelden gang så ser jeg produkter til salgs på børsen med feil opplysninger, enten har jeg hatt samme produkt eller så sitter jeg med opplysninger fra produsent..
Når jeg spør vedkommende om han er klar over at opplysningene er feil, så får jeg bare en sur mail tilbake og de ber meg holde meg unna..
Vi snakker altså om folk som bevisst selger ting med gale opplysninger..