Bruktbørs

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.759
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
I løpet av helgen så har jeg sendt 20 PM til de som har lagt ut annonser i feil kategori, det er stort sett bare positive tilbakemeldinger jeg får fra folk..
Mange har fjernet sine "ønskes kjøpt" annonser og jeg syns det ser bedre ut allerede..

Så en stor takk til dere som har gjort en innsats for å legge annonsene i riktig kategori.!

Håper bare resten følger etter og lærer av de som nå har vært så flinke ;)
du vet at det går an å bruke helgene til andre ting, rotekroken? ;D

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
2
HFS og AVDB er ikke "dataspråk" hvis det var dem du refererte til..
Klikker du på linkene AVDB og HFS så ser du hva jeg mener ;)

HFS bør være velkjent forkortelse for oss som holder til her på Hifisentralen.?

Jeg tror ikke jeg helt skjønte hva du mente med dine ønsker, så jeg tror du må utdype dem..
Forsto jo HFS, men den siste var ny for meg... ;)

Det jeg mener er en søkefunksjon ala finn.no. Søke etter leilighet:Oslo, Pris max 2 000 000, område:sentrum osv.. Bytt ut Oslo med forsterker, DAC, kabler osv, så forstår du nok hva jeg mener... ;)

Lapavoni

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.12.2006
Antall liker
0
I løpet av helgen så har jeg sendt 20 PM til de som har lagt ut annonser i feil kategori, det er stort sett bare positive tilbakemeldinger jeg får fra folk..
Mange har fjernet sine "ønskes kjøpt" annonser og jeg syns det ser bedre ut allerede..

Så en stor takk til dere som har gjort en innsats for å legge annonsene i riktig kategori.!

Takk for innsatsen, men jeg tror du må ta en runde til. Nå fylles opp med ønsket kjøpt annonser igjen.

Du verden som jeg hater det når jeg ser et produkt jeg ønsker meg og full av forventining klikker på annonsen, og så er det en ØK-annonse.....................

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.858

Du burde skifte nick!
;)

Topp Bunn