Oki, men det er Sierra he, he.EIA: Den Audirvanaen ser da mer ut som OS-X Lion...hehe..
Sist redigert:
Oki, men det er Sierra he, he.EIA: Den Audirvanaen ser da mer ut som OS-X Lion...hehe..
Får komme tilbake til det når de er i husEIA: Du har Sierra, du og? Veldig greit. Hvor lang ventetid er det på forsterkerne? Har du alt oppe i sommer?
Garantert8)Forventer rapport!![]()
Ryddig oppsett! Hvordan treffer 7B3 i forhold til tidligere eierskap?Veldig fornøyd, eneste er at jeg må forlenge ethernett kabelen og plassere Bdp3 på midten.
Vis vedlegget 450984 Vis vedlegget 450985 Vis vedlegget 450986 Vis vedlegget 450987
Gromme saker..!Veldig fornøyd, eneste er at jeg må forlenge ethernett kabelen og plassere Bdp3 på midten.
Vis vedlegget 450984 Vis vedlegget 450985 Vis vedlegget 450986 Vis vedlegget 450987
Ryddig oppsett! Hvordan treffer 7B3 i forhold til tidligere eierskap?Veldig fornøyd, eneste er at jeg må forlenge ethernett kabelen og plassere Bdp3 på midten.
Takk barathsecGromme saker..!Veldig fornøyd, eneste er at jeg må forlenge ethernett kabelen og plassere Bdp3 på midten.
Vis vedlegget 450984 Vis vedlegget 450985 Vis vedlegget 450986 Vis vedlegget 450987grattis..!
Ja. Med pass-trough går signalet ubehandlet gjennom forforsterkertrinnet til effekttrinnene - altså ingen volumregulering eller annen signalbehandling i B135. Altså samme virkning som med HT bypass. Kjært barn har mange navn.Hei, et lite spørsmål angående Bryston B135 integrert forsterker. Er pass-though det samme som ht-bypass?
Opplevde noe av det samme etter at jeg fikk montert en egen kurs til anlegget, hadde ujordet fra før og opplevde at lyden ble noe bedre etter at ny kurs ble brukt, har ikke koblet opp "roomfi" systemet ennå så bruker "headfi" systemet, men har byttet rør i hodetelefon forsterkeren nå nylig så den kan også være rørene som begynner å "sette" segPrøvde nylig anlegget uten jord, det fungerte utrolig dårlig.
Trodde det skulle være temmelig likt, men lyden ble ullen og innestengt, gjelder dette bare Bryston eller all hifi??
Nei jeg har jo den samme forsterkeren bare fordelt i to chassisKlør det i fingrene nå?![]()
Jeg synes det, men noen liker 14B bedreAha, du har monoblokker, enda bedre det![]()
Jeg slår alt på selv.@EIA Har du koblet opp med trigger, eller slår du på hver enkelt komponent for seg selv?
Trenger ikke hentelapp. Bare å møte opp med sporingsnr. Hentelapp tar en hel dag ekstra...Forsterkeren har ankommet Oslo og håper jeg får hentemelding idag. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til å teste en forsterkerFår sende ungen til farmor så far kan få litt kvalitetstid, hehe.
For å spør dumt, hva er riktig rekkefølge?Jeg slår alt på selv.@EIA Har du koblet opp med trigger, eller slår du på hver enkelt komponent for seg selv?
Liker og slå på og av alt i rett rekkefølge![]()
Slå på alt fra kilde til effekt, og motsatt når det blir slått avFor å spør dumt, hva er riktig rekkefølge?Jeg slår alt på selv.@EIA Har du koblet opp med trigger, eller slår du på hver enkelt komponent for seg selv?
Liker og slå på og av alt i rett rekkefølge![]()
Kanskje noen andre som har hatt eller har B135 kan kommentere lydsignatur.Jeg var innom Meny, og da så jeg pakken. Den hadde ennå ikke blitt registrert for mottak der, hehe. Første inntrykket av B135 var ikke helt etter forventningen. Jeg skal la den stå litt på strømnettet og gi den 24 timer før testrunde nr to starter.