mikefish
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.01.2005
- Antall liker
- 517
Endel av oss er vel ikke så bemidlet slik at high-end-anlegget kanskje kan fortone seg som en fjern drøm.Heldigvis finnes det produkter som kan gi gode lytteroppleveslser for en rimelig penge.Kunne tenkt meg å investere i et prisgunstig høyttalerpar i løpet av høsten.Kan nevne at jeg nå har koblet opp et par Patos B 110 som kostet 299 kr./paret+frakt etc. hos Komplett.no.De blir nok ikke stående så lenge.Har søkt meg frem til 3 alternativ sem alle havner på rundt 2 flak.Alle er merker som jeg tidligere har hatt av andre modeller.
Dali Zensor 1.Ny modell som allerede har fått toppscore i What Hifi ?.Ser flott ut med pianogloss frontbaffel.Prisen er 1998.-
System Audio Jiffy.Denne har fått endel skryt.Prisen er nå nedsatt til 1995.-
Audio Pro Wigo 30.Litt usikker på denne,men har hatt et par Black Diamond tidligere.Denne selges for 1795.- hos Komplett.
Elektronikken som er tenkt bruk er de som er nevnt i signaturen under.Når det gjelder musikk er vel problemet at jeg liker det meste unntatt klassisk og opera.
Fyll gjerne på med andre alternativ.Både store og små,men de må være overkommelig prismessig.Enkelte kan sikkert ønske seg noen høyttaler til hystta,hobbyrom osv.
På forhånd takk.
mvh. s,
Dali Zensor 1.Ny modell som allerede har fått toppscore i What Hifi ?.Ser flott ut med pianogloss frontbaffel.Prisen er 1998.-
System Audio Jiffy.Denne har fått endel skryt.Prisen er nå nedsatt til 1995.-
Audio Pro Wigo 30.Litt usikker på denne,men har hatt et par Black Diamond tidligere.Denne selges for 1795.- hos Komplett.
Elektronikken som er tenkt bruk er de som er nevnt i signaturen under.Når det gjelder musikk er vel problemet at jeg liker det meste unntatt klassisk og opera.
Fyll gjerne på med andre alternativ.Både store og små,men de må være overkommelig prismessig.Enkelte kan sikkert ønske seg noen høyttaler til hystta,hobbyrom osv.
På forhånd takk.
mvh. s,