Skal komme med inntrykk av denne når Sennheiser HD800 og diverse kabler har ankommet
Vedlegg
-
58 KB Visninger: 773
du får passe deg nå.. ;Dmteinum skrev:Litt merkelig med to USB innganger synes nå jeg. Ville vært bedre med flere optiske/coax innganger for å koble til diverse docking stasjoner.
Pent! Da håper jeg min også er snart i ruteRaist skrev:Da kom den nye USB modulen kom fra Australia i går
er det bare dette lille hylsteret dere får :mteinum skrev:
Argh. Dette er det andre jeg hører om "ny" USB-modul (fikk spørsmål om jeg hadde gammel eller "oppgradert" av et annet medlem). Jeg finner ikke noe om denne hos Burson. Hvordan vet jeg om jeg har den gamle, hvorfor må jeg bytte (ja, jeg må...) og hvordan gjør jeg det (Burson direct eller Moiz)? Takk!Raist skrev:Da kom den nye USB modulen kom fra Australia i går
Jeg tok kontakt med info@bursonaudio.com, de sender deg en ny dersom du trenger detHellnoob skrev:Argh. Dette er det andre jeg hører om "ny" USB-modul (fikk spørsmål om jeg hadde gammel eller "oppgradert" av et annet medlem). Jeg finner ikke noe om denne hos Burson. Hvordan vet jeg om jeg har den gamle, hvorfor må jeg bytte (ja, jeg må...) og hvordan gjør jeg det (Burson direct eller Moiz)? Takk!Raist skrev:Da kom den nye USB modulen kom fra Australia i går
Antar du da har fått HD800. Hva tycks sammen med 160D?Viking skrev:Skal komme med inntrykk av denne når Sennheiser HD800 og diverse kabler har ankommet
En diagnose legene sliter med å løse, nærmest uhelbredelig ;D ;Dmteinum skrev:"Doktor! det er noe galt med meg... jeg får vann i munnen av elektronikk!"
Following up the HA-160D headphone/preamp/DAC with a dedicated converter has netted the DAC-160 with 2 x 24/96 USB inputs with a 10ppm low-jitter clock, 1 x each 24/192 coax and Toslink inputs, 2 x fixed analog RCA outputs (parallel, both live at all times) and a hi/lo gain switch. Once again all voltage regulators and opamps are built up from discrete components, the output stage operates in class A and "although the DA-160 is based on the DAC section of the HA-160D, being a standalone DAC we had more freedom to further optimise its performance. We decided to tweak the power supply network into a constant current source power supply and use two power transformers to lower the noise. The result is a more matured sound with even richer micro dynamics and substance." Input impedance is 52 Kohms, S/N ratio is >101dB at 0dB gain, THD is <0.001% at 6mW/300 ohms, channel separation is >95dB/10kHz , output impedance is 25/45 ohms selectable, power dissipation is <25W from the internal regulated power supply, dimensions are 180 x 250 x 80mm, weight is 5kg and color is silver-anodized aluminium.
http://www.6moons.com/news/news.html
Så langt har jeg bare hørt TBD. Med tanke på innmaten så bør den ligge under HA-160D i pris.Loevhagen skrev:Hva er / blir veiledende pris på denne tror du, mteinum?
Review Component Retail: $950