Tenkte å oppgradere høyttalerterminalene på et par nc400 blokker jeg har kjøpt brukt. Har aldri gjort noe slikt selv, så lurte bare på om det er noe mer jeg trenger å kjøpe inn enn disse tingene:
Har endnu ikke oplevet dette. Altid Postnord som inddriver moms etc.Nå har jeg aldri handlet via AliExpress. Men har forstått det slik at det fungerer likt med E-bay. Det betyr at det er AliExpress som står for inndriving av betaling (inkl eventuell moms) og deretter videreformidler betalingene til respektive selgere og stat. Om det er tilfelle, så er det nok heller "firma" på AliExpress som ikke har oppdatert sidene sine det du har sett.
Takk for svar. Lodding har jeg ingen erfaring med. Men satser på at det blir et godt resultat uten lodding.Det du har lenket til holder for å bytte terminaler, litt krympestrømper over kontaktene gjør det hele litt mer proffesjonelt . Er du god på og lodde, ville jeg droppet kontaktene som skal skyves inn på høytaler terminalen og i steden loddet ledningen rett på terminalen. ( kan hende du må borre hullet litt større på terminalene )
Nest nederst på første side her står Alibaba oppført. AliExpress er den internasjonale nettsiden til Alibaba. Og her ser man at AliExpress altså er registrert i VEOC systemet. Med andre ord, så inndrar de Moms. eller i minste kan gjøre det.Har endnu ikke oplevet dette. Altid Postnord som inddriver moms etc.