Byttefrekvens på bil.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.371
    Griffenfeldt skrev:
    Er det noe fast? Bor 300 meter unna Ok, og har isåfall aldri sett det.
    2. onsdag i måneden, ca. kl. 18.00 i sommerhalvåret.

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Jepp, kul gråfarge! På 2. pinsedag var det samling på rådhusplassen og det dukket opp en rød en også, hører den også til her i distriktet?

rumath

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2004
    Antall liker
    228
    Har en 6 år gammel peugeot 307sw automat, med alt utstyr i dag. Har vært trøbbel siden jeg kjøpte den for 1,5 år siden, bilen har kostet meg nær 100k på et år, inkludert verditap på bilen. Kjøpte nå ny Toyota Avensis, får tre års service og 5 års garanti. Bilen blir nok byttet om 4-5 år, så er det på'n igjen med et billån. Vil mye heller betale en fast sum på et lån i måneden.... forutsigbarhet er viktig.
    Flunka ny bil med herlig komfort, mindre forbruk og ryggekamera, integrert handsfri osv er jo kjekt i hverdagen.
    Bilen får jeg til uka, julaften faller på en onsdag i år! ;)

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.371
    hifiguru skrev:
    Jepp, kul gråfarge! På 2. pinsedag var det samling på rådhusplassen og det dukket opp en rød en også, hører den også til her i distriktet?
    Kjenner ikke til den røde. 2. Pinsedag var entusiastkjøretøyenes dag, jeg var selvfølgelig på jobb.

KW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    390
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Siden jeg ikke helt har forstått hovedintensjonen med denne tråden, men oppfatter den som mangt og mye om biler generelt så legger jeg inn noen bilder i forbindelse med det jeg var svært interessert i av bil og hva jeg skulle anskaffe av dette (min første) da jeg kom hjem fra militæret i 72.
    Sendte et brev til Morgan i England med forespørsel om pris o.l. for det som vel var min drømmebil der og da.

MORGAN.

Fikk dette svaret.

Og følgende brosjyre, et bilde fra den.

2 bilder til fra den i neste innlegg

Det ble aldri noe av at jeg satset på dette og det ble en MG 1300 MkII i stedet, et år gammel for 21K
    Med avgifter o.l. så ville det vel bli noe for dyrt, selv om jeg hadde spart opp 20K mens jeg var i militæret (halv lønn fra jobben i 15 måneder var årsaken til det)

Mvh.KW

Vedlegg

KW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    390
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Var nok interessert gitt.
    Har tatt vare på en annonse fra den tiden, på en 70 modell Morgan +8, kun gått 28000km mørk grønn
    og særdeles velholdt pris 35K.

Mvh.KW

Vedlegg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn