Folks fordommer mot Tysk HiFi holder kanskje heldigvis på å falle? håper det, skulle forresten vært spennende å testet hva du har fått i hus....Litt som ASR altså..virker som Schläfer & co jobber døgnet rundt for tiden...markedsmekanismer er merkelige greier
o.
Lurer på hva hemligheten den kan vara..Jeg tror ikke det er noen mer oppgarderinger å gjøre på din, men en tlf til Tyskland
finner du her www.audionet.de
vil avklare det...
Det jeg vet er at de har fryktelig mye å gjøre for tiden, så den lille offisielle hemmeligheten holder nok på å bli kjent
mvh
Dessverre, må jeg si halveis gjennom livet og det har ikke gitt seg enda, men spm er om jeg våger, skulle gjerne testet en E2 kanskje dt er på tide å ringe Robert i Sthm og spørre....Håper det gir seg en gang
Og ja, du burde absolutt teste en Emitter 1 eller 2 om.s...
O.
Hehehe...her skal man ikke love noe før det evnt er i hus.....Be afraid...be very afraid ;D
Emitter 1 med ekstra lytter og kun ett powesupply spiller ganske så fantastisk, tør nesten ikke å tenke på hva som skjer når en setter 2ern med sine 2 psu og batteri i oppsettet...blir spennende å høre om dine erfaringer da ja!
O.
Bra sagt, men det trenger ikke å bli en så stor utgift! Du selger jo VIP'n til gibortpris! Får du ikke mange interesserte på det salget, så lurer jeg på hva det går av norges befolkning!Hehehe...her skal man ikke love noe før det evnt er i hus.....
Kommer det en ART G2 så er det en gedigen overskridelse av alle syden, hytte båt og mc ferier i nær fremtid...but who cares anyway.... ;D
Når det er sagt så har jeg ikke verken båt, hytte el mc
mvh
Vi får se, hold du oppe gløden for Audionet så skjer det nok saker etterhvertBra sagt, men det trenger ikke å bli en så stor utgift! Du selger jo VIP'n til gibortpris! Får du ikke mange interesserte på det salget, så lurer jeg på hva det går av norges befolkning!
mvh
PK
Jepp,særs fin sak det der. Jeg melder meg på i siklekoret ;D Ser at den har usb inn også... nam-nam Hvor mye koster en sånn skjønnhet?Mmmmmmmmmmmmmmmmm ;D ;D ;D ;D yummmmmmi!!!
mvh
Jepp,særs fin sak det der. Jeg melder meg på i siklekoret ;D Ser at den har usb inn også... nam-nam Hvor mye koster en sånn skjønnhet?[/quot]
ca 40K Nok,-....
mvh
Ja 2 stykker til og med ,kansje en raid "stipe" løsning ;DSer at den har usb inn også.
Har nok bare 1, nå må vi ikke bli grådige ;DJa 2 stykker til og med ,kansje en raid "stipe" løsning ;D
Og i morgen bringer jeg et nytt offer til alteret for å blidgjøre nissen under avataren. Men det blir en senere tråd. Ja, og så kommer det en DAC med rørutgang opp til test før jul, og ... Jeg undres ikke lengre over at jeg lever i ensomhet!Som Parelius en gang sa, man må ofre litt for å være lydgud ;D
Og i morgen bringer jeg et nytt offer til alteret for å blidgjøre nissen under avataren. Men det blir en senere tråd. Ja, og så kommer det en DAC med rørutgang opp til test før jul, og ... Jeg undres ikke lengre over at jeg lever i ensomhet!
Men jeg priser meg lykkelig, for ulykken kan stå bak døren din kjære kaster deg ut. Jeg besudlet en gang min beste venn med lydviruset, og han bar offer etter offer til alteret, og kontoen vred seg i smerte. Men han var lykkelig der, med sitt Burmesteri, JM Lab Utoperi, Valhalleri, Basis og Grahameri dandert med Koetsu, sitt Aesthetix røreri og alskens annet. Så kom avskjeden fra kvinnen, og sjokket som kan merke en manns øyne inntil graven. I min ungdommelige godhet klapper jeg min venn på skulderen, og foreleser om ensomhetens uovertreffelighet, når man nå engang var bitt av lydbasillen. Uforstyrret hengivenhet til musikken, uten kvinnegnål, venter deg min venn. Du kan bli som meg! Og den dagen vi ankommer hans tidligere bopel for å hente juvelene som åpenbarte musikk, var vi høystemte, og ved godt humør; vi skulle sågar hive inn noen øl etter en hard arbeidøkt med flytting. Livet smilte til oss. Og mens jeg står i gangen og knytter en skolisse, springer min venn inn i stuen for å omfavne sine kjære komponenter, og gjøre dem rede for flytting. I det jeg hadde knyttet skolissen ferdig, retter jeg opp ryggen, og ser min venn komme ut fra musikkstuen. Men han var meg ukjent. Et legeme i bevegelse med øyne fra Helvete, en Zoombi, en annen. Selv leppene hans var hvite som snø, og stemmen ugjenkjennelig i sin tonløshet, idet ordene ramlet til jorden: "Utstyret er borte!". En duft av kvinne strøk lydløst forbi oss. Åh, hvor jeg er lykkelig i min ensomhet.
:Hvor ble det av Janhella i denne tråden...?? ;D ;D
Mvh
OMF
Hvor ble det av Janhella i denne tråden...?? ;D ;D
Mvh
OMF
I'm back 8)Hvor ble det av Janhella i denne tråden...?? ;D ;D
Mvh
OMF
Det bortkomne utstyret er oppsporet:Men jeg priser meg lykkelig, for ulykken kan stå bak døren din kjære kaster deg ut. Jeg besudlet en gang min beste venn med lydviruset, og han bar offer etter offer til alteret, og kontoen vred seg i smerte. Men han var lykkelig der, med sitt Burmesteri, JM Lab Utoperi, Valhalleri, Basis og Grahameri dandert med Koetsu, sitt Aesthetix røreri og alskens annet. Så kom avskjeden fra kvinnen, og sjokket som kan merke en manns øyne inntil graven. I min ungdommelige godhet klapper jeg min venn på skulderen, og foreleser om ensomhetens uovertreffelighet, når man nå engang var bitt av lydbasillen. Uforstyrret hengivenhet til musikken, uten kvinnegnål, venter deg min venn. Du kan bli som meg! Og den dagen vi ankommer hans tidligere bopel for å hente juvelene som åpenbarte musikk, var vi høystemte, og ved godt humør; vi skulle sågar hive inn noen øl etter en hard arbeidøkt med flytting. Livet smilte til oss. Og mens jeg står i gangen og knytter en skolisse, springer min venn inn i stuen for å omfavne sine kjære komponenter, og gjøre dem rede for flytting. I det jeg hadde knyttet skolissen ferdig, retter jeg opp ryggen, og ser min venn komme ut fra musikkstuen. Men han var meg ukjent. Et legeme i bevegelse med øyne fra Helvete, en Zoombi, en annen. Selv leppene hans var hvite som snø, og stemmen ugjenkjennelig i sin tonløshet, idet ordene ramlet til jorden: "Utstyret er borte!". En duft av kvinne strøk lydløst forbi oss. Åh, hvor jeg er lykkelig i min ensomhet.
Er jo greit å vite at det eksisterer medisin når sykdommen får tilbakefallJA Dog, hvordan kan du slå deg til ro når denne finnes ;D
Er jo greit å vite at det eksisterer medisin når sykdommen får tilbakefall
Betaler du for det, og til og med for en mann ;DI'm waiting for my man
Twenty-six dollars in my hand
O.
Betaler du for det, og til og med for en mann ;D
Har ikke du fått nok for i år??Time will show...det er jo jul, og nissen må jo ha mye å bidra med i år.
O.