I
ijustpop
Gjest
Slenger inn et bilde av Emitteren min og. En Exclusive med sorte kjøleribber, men uten batteri foreløpig.
![](http://static.flickr.com/109/308635696_8e408e37b0.jpg?v=0)
Denne forsterkeren er tysk, ikke sant?
Appelerer den til fordommene mange her har til tyske komponenter tro?
570 000 uFOg mange vil sikkert fortsatt ha det...dem om det!
Selv lurer jeg litt på Audionets cdspiller..det kunne kanskje være noe?
Miami: hvor stor lyttkapasitet er det i din Exclusive?
O.
Har den som regel i stage 2 når jeg spiller musikk. Synes det låter best. Har satt powersaving mode i stage 1 til å kutte ut fra 30 og oppover. Låter desidert best ute av powersaving mode og når den har kommer seg opp i "driftstemperatur".Jeg har nå oppdaget at den spiller bedre når den får lov til å bruke all strømmen, det blir et saftigere uttrykk...så jeg har stilt den inn til å "kicke inn" på 35...smart er den også![]()
Som nyfrelst Audionet'er vil jeg absolutt anbefale en audionet ART G2, V2 eller VIP. VIP er med DVD-speller, men alt dette vet du sikkert. er en egen tråd for Audionet her på forumet ligger på side 4 tror jeg. Der er det en viss om.s med mye erfaring.Selv lurer jeg litt på Audionets cdspiller..det kunne kanskje være noe?![]()
Folk med fordommer mot Tysk audio vet ikke vilken bjørnetjenste de gjør seg selv, ang den cd spilleren du der nevner, sikle sikle...den står meget høyt på min liste og...Og mange vil sikkert fortsatt ha det...dem om det!
Selv lurer jeg litt på Audionets cdspiller..det kunne kanskje være noe?
O.
Folk med fordommer mot Tysk audio vet ikke vilken bjørnetjenste de gjør seg selv, ang den cd spilleren du der nevner, sikle sikle...den står meget høyt på min liste og...
mvh
Denne har man siklet på leeenge!!!!Og med vekt på 20 kg, skal jeg love deg at det er solid å! Hvor bor du dog? sikkert alt for langt unna til at du kan høre eller låne min...
Overraskende salg om.s! Kjøpe nytt, eller vet du om brukt?
Uansett dog. nå har du sjangsen!
PK
Mmmmmmmmmmmmmmmmm ;D ;D ;D ;D yummmmmmi!!!Jeg mener....:
![]()
Hoochie mama! ;D
O.
Har man lytet til VIP G2 cd delen så vet man dette er godt for, og det er bare drit bra ;D ;DJepp..det ligner litt på julegave til far ;D
Det er heldigvis ikke så lenge til jul...på den annen side har nissen vært ganske raus med meg utenfor sesongen i år, så vi får se ;
Men flott er den, og solid ser den ut...har desverre aldri hørt den.
O.
Mange er det ikke, (glem heller ikke at jeg bor i nabolandet) men dette er en offisiell hemmelighet blandt de som vet hva denne klarerBrukt om dagen? Finns det mange annonser der ute?
PK
Jeg tror ikke det er noen mer oppgarderinger å gjøre på din, men en tlf til TysklandHehe, det er lurt å holde det hemmelig, ja... Dom er jo verdt MYE! Aldri hørt lignende jeg.. Og at det finns flere modeller over (eller èn modell, da) er ikke en bra tanke for lommeboka! Men for nå har jeg (heldigvis??) ikke råd, og burde oppgradere alt anne før jeg i det hele tatt trenger å vurdere V2'en. Du prater om oppgraderinger, er det noen oppgradering jeg kan gjøre på min?
PK