Får sprite opp tråden litt med mine nykommere Ref 1.2 
Vedlegg
-
118.1 KB Visninger: 2.311
finnleon skrev:Tipper du får en pent brukt Corvette Sting-Ray for hva dem koster ;D
bjornh skrev:Hva er veil. pris?
Det stemmer nok det. Men kan ikke si helt nøyaktig når den kom.finnleon skrev:Er ikke 2.2 Cantons siste,ganske fersk ?
De er kanon lekker!finnleon skrev:Ja,uansett, den ser jo fet ut ;D
Takk takk HansHan5y skrev:Frekk liten subwoofer du har der, SviggumGratulerer med nye høyttalere, må komme en dag å lytte!
gratulerer med nye , utrolig fete høytalere , svære var di ogsviggum skrev:Får sprite opp tråden litt med mine nykommere Ref 1.2![]()
Takker Andy. Så nettopp gjennom din tråd, meget pent oppsettAndy skrev:Gratulerer så mye med flotte Canton høyttalere sviggum. Er selv en står Canton fan. Canton og rør låter meget bra.
Ja, Ref.9 skal være en utgående modell.scaniagutten skrev:Hei. Noen som kan svare meg på om Canton Vento Reference 9 er en utgått(utgående modell)? Budal radio selger disse til 11990,-.som er halv pris. Ser utrolig flott ut i pianolakk. Mener at det svenske Hifi&Musik har en fin test av disse i siste nr.
Er dette et godt kjøp?
Lekkert sviggum, ble rimelig fullt hos deg ;Dsviggum skrev:Får sprite opp tråden litt med mine nykommere Ref 1.2![]()
Helt grei pris vil jeg si, hadde et sett Ref 9 innom for en tid tilbake, bruk tid på å spille inn, det skjer mye underveis ;Dscaniagutten skrev:Hei. Noen som kan svare meg på om Canton Vento Reference 9 er en utgått(utgående modell)? Budal radio selger disse til 11990,-.som er halv pris. Ser utrolig flott ut i pianolakk. Mener at det svenske Hifi&Musik har en fin test av disse i siste nr.
Er dette et godt kjøp?
Mvh. Morten
Hei Morten.scaniagutten skrev:Da er et sett Canton Reference 9 i sort pianolakk bestilt fra Budal Radio. Det var også fri frakt. Da blir det neste å finne passende stativer og bytte ut ht-kablene som er RedDawn på 2m, må sannsynligvis ha bortimot 3meters lengder nå. Dette blir spennende.
Lytterommet er 3,6x5,2m, regner med at dette er ganske optimalt for disse høyttalerne.
Mvh. Morten
gismo skrev:Lekkert sviggum, ble rimelig fullt hos deg ;Dsviggum skrev:Får sprite opp tråden litt med mine nykommere Ref 1.2![]()
gismo
scaniagutten skrev:Canton Vento Ref 9 er bekreftet levert på mandag 03.10.11 ;D Da haster det med å kjøpe stativer, ser at HiFiKlubben selger Soundstyle X122 for rundt 1300.-mulig jeg vurderer disse!!!
Mvh. Morten
Helt klart, disse passer Ref 9sviggum skrev:scaniagutten skrev:Canton Vento Ref 9 er bekreftet levert på mandag 03.10.11 ;D Da haster det med å kjøpe stativer, ser at HiFiKlubben selger Soundstyle X122 for rundt 1300.-mulig jeg vurderer disse!!!
Mvh. Morten
Grattis grattisHar du vurdert orginalstativene?? De kler virkelig Ref 9.
Hei, ja har vurdert dem men som den gnetne Moldenseren jeg er har jeg avskrevet dem som for dyresviggum skrev:scaniagutten skrev:Canton Vento Ref 9 er bekreftet levert på mandag 03.10.11 ;D Da haster det med å kjøpe stativer, ser at HiFiKlubben selger Soundstyle X122 for rundt 1300.-mulig jeg vurderer disse!!!
Mvh. Morten
scaniagutten skrev:Hei, ja har vurdert dem men som den gnetne Moldenseren jeg er har jeg avskrevet dem som for dyresviggum skrev:scaniagutten skrev:Canton Vento Ref 9 er bekreftet levert på mandag 03.10.11 ;D Da haster det med å kjøpe stativer, ser at HiFiKlubben selger Soundstyle X122 for rundt 1300.-mulig jeg vurderer disse!!!
Mvh. Morten
Skal en tur på HFK Ålesund neste lørdag og se på Soundstyle. Ser også at det er en i Bergen som selger Dynaudio stativ for 1700,- men disse må hentes i Bergen, det kan jo være et alternativ.!