Leafbeach
Medlem
- Ble medlem
- 09.12.2011
- Antall liker
- 0
Någon som hört något mer ang Reference Jubilee??
Noe spesielt du lurer på ang denne modellen?Någon som hört något mer ang Reference Jubilee??
Sjekk litt herNågon som hört något mer ang Reference Jubilee??
Dette er gamle modeller som produseres ennå, altså nye produkter, paralellt med dagens Ref.Hallo Canton folk.
ser at Budal å Jfssoundsystems har gode tilbud på Canton ref 3/5/7 DC.
Lurer på om dette er gamle modeller, og i tilfelle hvor gamle?
Ser at de nye heter f.eks 3.2 osv.
Er det store forslkeller på f.eks 5/7 mot 5.2/7.2??.
papaHet
...og solgt 30/1:-(Blir bare mer og mer imponert over de eldre Reference 6 DCene mine. Duverden for en tight og herlig bass. Låter faktisk bra på all type musikk.
Jeg får melde fruen inn her. Hun er godt fornøyd med Canton lydplanke DM 8.2 som vi har hatt ca 1 års tid. Jeg og er fornøyd
Har fått øynene opp for Canton i det siste. Noen som har formening om Nad C390DD vil fungere bra på et par Ref 5?
Naden er meget bra den og 2x150 gode watt, men kanskje litt liten til Ref5 da.Har ikke brydd meg om NAD siden 3020, men er det over 200w, bør det svinge. Jeg fikk ikke liv i mine før jeg passerte 200w i alle fall.
Anbefaler MA om du har lite krefter.
Har fått øynene opp for Canton i det siste. Noen som har formening om Nad C390DD vil fungere bra på et par Ref 5?
Kjører nå 2X Ec AW 250-R i monokonfig på mine Reference 5 DC... Det kan på det absolutte anbefales. En vanvittig ro i lydbilde, bratynge i bunn og en herlig dybde. Merker nå at disse låter vanvittig bra med litt effekt.
Råtips må jo være at ref 3 gjør alt ca 30% bedreNoen som kan si noe om forskjellen på Reference 5 og Reference 3? Ser at prisforskjellen på Ref. 7 og Ref. 5 var ca 10K veil, mens på Ref. 5 og Ref. 3 var det hele 30K. Vekten er også økt voldsomt. Ref.7 - 29,6kg. Ref.5 - 30kg. Ref.3 - 49kg.
Da var søren meg disse på vei tilbake til meg. "lånt de bort i over 4 år...og solgt 30/1:-(Blir bare mer og mer imponert over de eldre Reference 6 DCene mine. Duverden for en tight og herlig bass. Låter faktisk bra på all type musikk.
Takk skal dere ha. Har vel litt med markedføring å gjøre kanskje? Byggekvalitet og lyd er det ihvertfall ingen ting å si på.Lekkre høyttalere, har selv eid 890DC og likte de veldig godt. Er stadig like overrasket over ar Canton ikke er et mere utbredt merke.