Har jeg sagt at jeg HATER vif(eller skal jeg si WTF?) mer enn alt på jord? Chelsea har desverre gjort det alt for bra i det siste... Sånne ting er det bare å unskylde!Vålrenga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
PS. LSK herjer Royal League
Axl
Har jeg sagt at jeg HATER vif(eller skal jeg si WTF?) mer enn alt på jord? Chelsea har desverre gjort det alt for bra i det siste... Sånne ting er det bare å unskylde!Vålrenga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
vålrenga vålrenga vålrenga ruler hehe pisser jeg deg off nå skal tru??Har jeg sagt at jeg HATER vif(eller skal jeg si WTF?) mer enn alt på jord? Chelsea har desverre gjort det alt for bra i det siste... Sånne ting er det bare å unskylde!
PS. LSK herjer Royal League
Axl
Jeg må nok skuffe deg i det altså. Jeg er relativt vandt til å høre og se sånt, og heldigvis for meg har jeg lært meg til å overse den slags pisspreik... Foresten kipt at den tradisjonelle 16 mai-kampen (LSK vs VIF på åråsen) ikke blir noe av i sesongen 06 heller...vålrenga vålrenga vålrenga ruler hehe pisser jeg deg off nå skal tru??
Fillern ;DJeg må nok skuffe deg i det altså. Jeg er relativt vandt til å høre og se sånt, og heldigvis for meg har jeg lært meg til å overse den slags pisspreik...
Axl
pisspreik, (i bestefall)Chelsea er vel der Arsenal var for noen år siden. De satser på kontringer, utnytter feil fra motstanderen nådeløst og er vanskelige å score mot. På sikt er det håp om at de kan produsere mer selv, Arsenal klarte det etter noen sesonger med "boring Arsenal fotball", det ble etterhvert bra. Chelsea er fortsatt ikke noen fryd å se på, men det er resultatene som teller. Det er ikke dermed sagt at en bør respektere Chelsea for noe annet enn at de vinner kamper. De har et stykke igjen før det blir gøy å se på de.
feil feil feil.Det er ikke så særlig poppulært blant andre fotball fans hva den klubben driver med
.......så lenge det varer
Det var jo ikke så rart! De femten årene før det havnet jo ligatrofeet enten på Highbury eller Old Trafford, og i en halv mannsalder før det igjen havnet jo bestandig pokalen på Anfield!feil feil feil.
gjorde en kjapp gallup ifjor blandt fotballfans (everton,leeds,manc C,Spurs,WestHam,Ipswich,Norwich og noen andre) om hvem de helst så som ligavinnere, bortsett fra lagene nevnt ovenfor naturligvis.
Chelsea.
Dette var voksne mennesker.
Ja du virker som en reflektert og oppegående fyr Boffen, velartikulert er du også Virker som om jeg traff et ømt punkt? Hvis vi kunne prøve å holde oss til saken i stedet for å utveksle ukvemsord, så tror jeg vel svært mange av de som har fulgt engelsk fotball er enig i det jeg skrev. Jeg sier ikke at Chelsea er dårlige, tvert imot, de er veldig bra. Det jeg sier er at de på tross av gode angrepsspillere har et defensivt utgangspunkt, de ligger kompakt, og kjører gode angrep med fart og presisjon når de vinner ballen. De går ikke på banen for å underholde, de går på banen for å vinne. Det er ikke noe feil med det. De scorer til og med mye mål. Sett fra mitt fotballfaglige ståsted ville jeg riktignok sett at de i større grad scoret på grunn av eget godt spill enn feil fra motstandere, men det må de få lov til å bestemme selv. Moderne fotball er blitt slik at de fleste mål kommer på grunn av feil fra det forsvarende lag. Allikevel må JEG få lov til å syns at det er fint hvis Barcelona slår de ut igjen, de gjør nemlig begge deler, vinner OG underholder.pisspreik, (i bestefall)
missunelse, sannsynlig.
dust.
beklager det med dust etc..underholder.
Høy gjeld pga at de har hatt god råd, eller rettere sagt tatt seg for god råd. Det er akkurat som oss og high end utstyr det. ;DBoffen: Hvorfors forsvarer en evertoonian ett chelski lag?
BT: Følger du med? Mænju har høyest gjeld i verden.
Og til sjelsi: Hvorfor tok dere swp vekk fra oss??!! Han sitter jo på benken hver j**** kamp! Mister talentet sitt er han en så stor trussel i angrepspillet mot dere?
Leeds er best.
De er bare inne i en lengre downperiode. ;D