CHELSEA ER BEST!!!!!!

Axl

Medlem
Ble medlem
04.05.2005
Innlegg
45
Antall liker
0
Vålrenga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Har jeg sagt at jeg HATER vif(eller skal jeg si WTF?) mer enn alt på jord? Chelsea har desverre gjort det alt for bra i det siste... Sånne ting er det bare å unskylde!
PS. LSK herjer Royal League ;)

Axl
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Har jeg sagt at jeg HATER vif(eller skal jeg si WTF?) mer enn alt på jord? Chelsea har desverre gjort det alt for bra i det siste... Sånne ting er det bare å unskylde!
PS. LSK herjer Royal League ;)

Axl
vålrenga vålrenga vålrenga ruler hehe pisser jeg deg off nå skal tru??
 
B

bamsemann

Gjest
Chelsea vant igjen!!! Et tap i hele 2005!!! det er bare å innrømme at de er fantastisk gode!!!!!!!!!!!!!
 

Axl

Medlem
Ble medlem
04.05.2005
Innlegg
45
Antall liker
0
vålrenga vålrenga vålrenga ruler hehe pisser jeg deg off nå skal tru??
Jeg må nok skuffe deg i det altså. Jeg er relativt vandt til å høre og se sånt, og heldigvis for meg har jeg lært meg til å overse den slags pisspreik... Foresten kipt at den tradisjonelle 16 mai-kampen (LSK vs VIF på åråsen) ikke blir noe av i sesongen 06 heller...

Axl
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Jeg må nok skuffe deg i det altså. Jeg er relativt vandt til å høre og se sånt, og heldigvis for meg har jeg lært meg til å overse den slags pisspreik...

Axl
Fillern ;D
 

Sailor

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Innlegg
598
Antall liker
10
Mulig de er det........ men fortsatt er det ganske imponerende at så mange tullinger springer etter den runde pløsa og sliter så for å få puttet den mellom de stengene ute på det jordet.............

Har begynt å kjøpe storavis med minst mulig sparkeball på forsiden......... men, hver sin interesse.........



8)
 

svale

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.08.2002
Innlegg
296
Antall liker
115
Er det ikke en fotballside å diskutere denne tåpelige fotballen. :mad: :mad: :mad: :mad:
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Hadde vært flau hadde jeg vært chelski supporter, snakk om å ødelegge fotballen da med svarte olje penger. Ser du ikke at det ødelegger fotballen bamsemann?! 100poeng og ingen andre i nærheten? Ingen andre er i nærheten økonomi messig heller, de skulle hatt sin egen liga, tatt med barca og real, celtic og laga sin egen stjerne serie...
 
B

bamsemann

Gjest
Joda penga styrer! Men sånn er det nok med alt, ikke kom og si at ikke lag som man.u arsenal, Liverpool(et bra lag) og andre ikke har brukt masse penger.

Særlig man.u har vært det store handlelaget før Chelsea fikk mere gryn...

Og som sagt tidligere: Heia på Chelsea siden 1972!!!!!!!
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
1972.....Imponerende! Gratulerer, for medgangs supportere er det nok av, blir så oppgitt når folk må velge scum (manju) l'pool, arsenal eller sjelski.. Det finnes da hauvevis med andre flotte lag!

Men å starte en tråd med CHELSEA er best blir vel for dumt, selv om du har fulgt laget siden 72. Det er ikke så særlig poppulært blant andre fotball fans hva den klubben driver med så hold gleden for deg sjøl da :D
.......så lenge det varer
 

desibel32

Hi-Fi interessert
Ble medlem
13.10.2004
Innlegg
81
Antall liker
4
Torget vurderinger
4
Chelsea er vel der Arsenal var for noen år siden. De satser på kontringer, utnytter feil fra motstanderen nådeløst og er vanskelige å score mot. På sikt er det håp om at de kan produsere mer selv, Arsenal klarte det etter noen sesonger med "boring Arsenal fotball", det ble etterhvert bra. Chelsea er fortsatt ikke noen fryd å se på, men det er resultatene som teller. Det er ikke dermed sagt at en bør respektere Chelsea for noe annet enn at de vinner kamper. De har et stykke igjen før det blir gøy å se på de.
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.979
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Chelsea er vel der Arsenal var for noen år siden. De satser på kontringer, utnytter feil fra motstanderen nådeløst og er vanskelige å score mot. På sikt er det håp om at de kan produsere mer selv, Arsenal klarte det etter noen sesonger med "boring Arsenal fotball", det ble etterhvert bra. Chelsea er fortsatt ikke noen fryd å se på, men det er resultatene som teller. Det er ikke dermed sagt at en bør respektere Chelsea for noe annet enn at de vinner kamper. De har et stykke igjen før det blir gøy å se på de.
pisspreik, (i bestefall)
missunelse, sannsynlig.
dust.
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.979
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Det er ikke så særlig poppulært blant andre fotball fans hva den klubben driver med
.......så lenge det varer
feil feil feil.

gjorde en kjapp gallup ifjor blandt fotballfans (everton,leeds,manc C,Spurs,WestHam,Ipswich,Norwich og noen andre) om hvem de helst så som ligavinnere, bortsett fra lagene nevnt ovenfor naturligvis.
Chelsea.

Dette var voksne mennesker.
 
B

bamsemann

Gjest
Virker på noen som om at jeg ikke skulle skrive et innlegg med Chelsea er best!

Hva er galt med det nå da?

De er jo best nå! Og for en som har fulgt Chelsea siden 1972 er det jo tross alt litt morsomt da.

HEIA CHELSEA!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Palace

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2003
Innlegg
761
Antall liker
35
Sted
Hagan
feil feil feil.

gjorde en kjapp gallup ifjor blandt fotballfans (everton,leeds,manc C,Spurs,WestHam,Ipswich,Norwich og noen andre) om hvem de helst så som ligavinnere, bortsett fra lagene nevnt ovenfor naturligvis.
Chelsea.

Dette var voksne mennesker.
Det var jo ikke så rart! De femten årene før det havnet jo ligatrofeet enten på Highbury eller Old Trafford, og i en halv mannsalder før det igjen havnet jo bestandig pokalen på Anfield!

Litt forandring gjør seg bestandig bra, men det er 100% at all goodwill Chelsea fikk da de vant i fjor forsvinner når det er de som kommer til å vinne år etter år i en stund. Chelsea stiler jo i en økonomisk klasse helt uten sidestykke og da skal det jo egentlig ganske mye til å ikke være det beste laget. :p
 

desibel32

Hi-Fi interessert
Ble medlem
13.10.2004
Innlegg
81
Antall liker
4
Torget vurderinger
4
pisspreik, (i bestefall)
missunelse, sannsynlig.
dust.
Ja du virker som en reflektert og oppegående fyr Boffen, velartikulert er du også :) Virker som om jeg traff et ømt punkt? Hvis vi kunne prøve å holde oss til saken i stedet for å utveksle ukvemsord, så tror jeg vel svært mange av de som har fulgt engelsk fotball er enig i det jeg skrev. Jeg sier ikke at Chelsea er dårlige, tvert imot, de er veldig bra. Det jeg sier er at de på tross av gode angrepsspillere har et defensivt utgangspunkt, de ligger kompakt, og kjører gode angrep med fart og presisjon når de vinner ballen. De går ikke på banen for å underholde, de går på banen for å vinne. Det er ikke noe feil med det. De scorer til og med mye mål. Sett fra mitt fotballfaglige ståsted ville jeg riktignok sett at de i større grad scoret på grunn av eget godt spill enn feil fra motstandere, men det må de få lov til å bestemme selv. Moderne fotball er blitt slik at de fleste mål kommer på grunn av feil fra det forsvarende lag. Allikevel må JEG få lov til å syns at det er fint hvis Barcelona slår de ut igjen, de gjør nemlig begge deler, vinner OG underholder.
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.979
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
underholder.
beklager det med dust etc..

hangover. men jeg synes all sytingen over Chelsea blir litt slitsomt i lengden.

Tema "CHELSEA ER BEST!!!!!!"

WGAF
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.206
Antall liker
6.572
Utrolig hva man kan få til av litt russiske oljepenger.
Lenge leve sosial dumping i Russland og styrtrike forballtrillere i Chelsea! GO GO GO!

Endelig noen som har bedre råd enn ManU.

Spørs om det blir trangere tider for Chelsea, nå som ukrainere stjeler av gassen, men dette går neppe ut over Chelskij...
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.979
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Når sant skal sies så var den beste spilleren vi i denne verden har opplevd i Manchester U.
George Best, ingen over ingen ved siden.
andre brukbare: Eusebio, Pele, Maradona, Nacka.
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Boffen: Hvorfors forsvarer en evertoonian ett chelski lag?

BT: Følger du med? Mænju har høyest gjeld i verden.

Og til sjelsi: Hvorfor tok dere swp vekk fra oss??!! Han sitter jo på benken hver j**** kamp! Mister talentet sitt er han en så stor trussel i angrepspillet mot dere? :mad:
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.206
Antall liker
6.572
Boffen: Hvorfors forsvarer en evertoonian ett chelski lag?

BT: Følger du med? Mænju har høyest gjeld i verden.

Og til sjelsi: Hvorfor tok dere swp vekk fra oss??!! Han sitter jo på benken hver j**** kamp! Mister talentet sitt er han en så stor trussel i angrepspillet mot dere? :mad:
Høy gjeld pga at de har hatt god råd, eller rettere sagt tatt seg for god råd. Det er akkurat som oss og high end utstyr det. ;D
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Postet fra ett annet forum

Det kan godt være snakk om et definisjonsspørsmål, men fakta er nok mer at denne summen er vesentlig større. Du har ikke tatt med Hedge Fondene og heller ikke lånet som er tatt for å dekke honorarer til banker, samt ekstra penger til driften i oppstarten. Summene er som følger: £265 mill som er satt rett inn i klubben, £275 mill via Hedge Fond og £109 mill i "ekstra lån" for drift og betaling av honorarer. Totalt har ManUtd via Glazer en gjeld på £649 mill.

I tillegg har Glazers selv et privat lån på £275 mill. Vi vet at disse pengene vil etterhvert måtte betalses ned via ManUtd. Årsaken til at de har tatt dette lånet på siden, er at bankene som har gitt de andre lånene, ikke godtar mer lån i klubben, om de skulle være med på dealen.

Foreløpig må derfor den siste summen holdes utenom, men Glazer vil nok dekke den via utbytte, når andre lån er under kontroll/nedbetalt. Evt. at de dytter lånet inn i klubben. Totalen blir i så tilfellet: £924 mill.

Bare for å nevne det, så vil de £649 mill i lån koste ManUtd totalt £938,7 mill frem til år 2010. Altså går det på £289,.7 mill i renter de kommende 5 år...

Vi kan nok sette ManUtd på topp vedrørende gjeld hos fotballklubber i verden i dag.
 

PatSharpX

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2006
Innlegg
558
Antall liker
100
Sted
Oslo
hmmm, de er ikke dårlig nei.
Men er mest glad i Newcastle og Vålerenga jeg <3
 

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Innlegg
572
Antall liker
5
Torget vurderinger
2
Er selv Liverpool-fan, og ble det i siste medgangsperiode! Da er jeg vel medgangs-supporter, selv om jeg har holdt ut i mange jævlige år nå. I år har det endelig vært lønnsomt å være Liverpool-supporter igjen! Men nok om det, Chelsea var jo tema. Liker jo ikke Chelsea noe særlig, og kommer nok ikke til å like dem mere med årene hvis de fortsetter å hente gullet hvert år. Uansett, til hovedpoenget; man kan hate Chelsea så mye man vil, men Mourihno, det er mann som kan underholde! Nesten på nivå med affa!
 

teddy1

Medlem
Ble medlem
18.02.2005
Innlegg
27
Antall liker
2
Jada, helt enig. Leeds er laget mitt også. Men de er på vei til PL. Det blir greier. LUFC forever
Leeds er best.

De er bare inne i en lengre downperiode. ;D
 
Topp Bunn