BT
Æresmedlem
- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.820
Her blir det viktig for RBK å holde nullen. ;D
Jeg har problemer med å forstå hva det er du prøver å si. Det er kanskje like greit, for jeg tror ikke du er spesielt positiv :-\.MusikkGal skrev:Å holde nullen? det er patetisk hva (noen) nordmenn synes det er sport. Det er bedre holde seg hjem enn å ikke spille, ødelegge for Chelsea og alle de andre ( også vi som ser på kampen via TV). Når må Rosenborg spille? da de er sikre at de er bedre? jajajaja patetisk, akkurat mot Chelsea og andre som i utganspunkt er bedre enn deg du må prøve å spille FOOTBALL. eller du risikerer å få en set ( 6-0). Om Rosenborg spiller sånn, jeg håper Chelsea vinner 7 eller 8-0 slik at alle i Europa ser hva norsk football kan ( hehehehehehe) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
De italienske lagene bruker da ikke så forferdelig mye penger? Man U, Liverpool og "de nyrike" engelske klubbene bruker da mye mer..OldBoy skrev:Og "by the way", er det ikke Chelsea som er den fremste eksponenten i Europa for økonomisk doping? Sammen med Real Madrid, Barcelona og et par italienske lag? De burde jo vært utestengt alle sammen. På lik linje med dem som tar EPO og anabole steroider.
Rosenborg har jo vunnet kamper i CL tidligere for så å gå på en smell mot en nedrykkskandidat i Tippeligaen i neste kamp. På papiret har de vel ikke en snøballs sjanse i helvete mot Chelsea, men kampen skal jo spilles først.BT skrev:Det er litt vanskelig å tro at et lag som hittil i år ikke har maktet å holdt nullen på bortebane i Tippeligaen skal komme velberget fra brua. Men når CL-hymnen spilles skjer det ofte noe rart med RBK-spillerne. Får håpe det skjer igjen.
OldBoy skrev:Å holde nullen er et greit utgangspunkt for å vinne fotballkamper.
I fotball gjelder det, som sikkert også mange ikke-sportsidioter vet, men ikke vil innrømme at de vet, å score flere mål enn motstanderlaget.
Slipper man inn null mål, holder det med å score ett for å vinne. Slipper man inn ett mål, må man score to. Og så videre. Dette er spesielt viktig å ta hensyn til hvis man, som enkelte norske lag gjør, lider av scoringsvegring.
Og "by the way", er det ikke Chelsea som er den fremste eksponenten i Europa for økonomisk doping? Sammen med Real Madrid, Barcelona og et par italienske lag? De burde jo vært utestengt alle sammen. På lik linje med dem som tar EPO og anabole steroider.
Lykke til, Rosenborg!
;D ;D ;DOKA skrev:
Ja og hvis de klarer å score mål også så kan det jo gå riktig bra.BT skrev:Her blir det viktig for RBK å holde nullen. ;D
Der kom endelig et fornuftig utsagn i denne tråden.AlexanderK skrev:De italienske lagene bruker da ikke så forferdelig mye penger? Man U, Liverpool og "de nyrike" engelske klubbene bruker da mye mer..OldBoy skrev:Og "by the way", er det ikke Chelsea som er den fremste eksponenten i Europa for økonomisk doping? Sammen med Real Madrid, Barcelona og et par italienske lag? De burde jo vært utestengt alle sammen. På lik linje med dem som tar EPO og anabole steroider.
Jeg forsvarer de stilige og flinke italienerne. Heia heia!
Huff ja....livet er kjiipt !! ;D ;D ;D ;D ;Djohna skrev:0-1 ved pause!!
Nå må jeg vel se andre omgang også...
Sikkert mer nå.Gjestemedlem skrev:Fremdeles 4 i odds på Betfair på at Rosenbork skal klare å hale dette i land.
Sensasjonen er et faktum og den er ikke liten ;D 1-1Waffen skrev:Har ikke lest tråden.
Alt under 4-0 er en sensasjon.
Ja ja Glenn Hysén, du får ha god tur da !! ;D ;D ;D ;D ;D ;DWaffen skrev:
forstår du ikke hva jem mener? Negativ jeg? jajajajajaj.Det jeg mener er at jeg er lei i å se kluber som tror at alt gjelder å komme seg i "sluttspillet?" hva så? det er nå du må bevise hvorfor du var mester i landet ditt og til og med du har vunnet 2 runder før. Skal Rosenborg nøye seg med å ikke få juling av både Chelsea, Valencia og Schalke 04? hvorfor? som akkurat ble bevistt i går, hvilken som helst kan overvinne Chelsea, Real Madrid etc etc men da må du spille fotbåll, ikke bare holde null, så gratulerer Rosenborg. De som prøver å odeleger andres stil for "å holde null" fortjener "juling" det var det jeg mente, forståt nå? Mvh G.F.R.A.N.K skrev:Jeg har problemer med å forstå hva det er du prøver å si. Det er kanskje like greit, for jeg tror ikke du er spesielt positiv :-\.MusikkGal skrev:Å holde nullen? det er patetisk hva (noen) nordmenn synes det er sport. Det er bedre holde seg hjem enn å ikke spille, ødelegge for Chelsea og alle de andre ( også vi som ser på kampen via TV). Når må Rosenborg spille? da de er sikre at de er bedre? jajajaja patetisk, akkurat mot Chelsea og andre som i utganspunkt er bedre enn deg du må prøve å spille FOOTBALL. eller du risikerer å få en set ( 6-0). Om Rosenborg spiller sånn, jeg håper Chelsea vinner 7 eller 8-0 slik at alle i Europa ser hva norsk football kan ( hehehehehehe) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
EiK skrev:Gratttis. Rosenborg !
Et kjemperesultat ! Selv om de var på hæla 2.omgang, så hadde de heldigvis marginene på sin side kombinert med udyktighet fra Chelsea's side. Synes de var bra i 1.omgang, turte å holde på ballen og hadde flere fine kombinasjoner. Ble svekket bakover ved at Basma gikk ut i pausen.
Bra at norsk klubbfotball får et godt resultat internasjonalt. Tippeligaen er ikke så dårlig som enkelte skal ha det til.
Hilsen
Stabæk-supporter
Nei 8).MusikkGal skrev:forstår du ikke hva jem mener? Negativ jeg? jajajajajaj.Det jeg mener er at jeg er lei i å se kluber som tror at alt gjelder å komme seg i "sluttspillet?" hva så? det er nå du må bevise hvorfor du var mester i landet ditt og til og med du har vunnet 2 runder før. Skal Rosenborg nøye seg med å ikke få juling av både Chelsea, Valencia og Schalke 04? hvorfor? som akkurat ble bevistt i går, hvilken som helst kan overvinne Chelsea, Real Madrid etc etc men da må du spille fotbåll, ikke bare holde null, så gratulerer Rosenborg. De som prøver å odeleger andres stil for "å holde null" fortjener "juling" det var det jeg mente, forståt nå? Mvh G.F.R.A.N.K skrev:Jeg har problemer med å forstå hva det er du prøver å si. Det er kanskje like greit, for jeg tror ikke du er spesielt positiv :-\.MusikkGal skrev:Å holde nullen? det er patetisk hva (noen) nordmenn synes det er sport. Det er bedre holde seg hjem enn å ikke spille, ødelegge for Chelsea og alle de andre ( også vi som ser på kampen via TV). Når må Rosenborg spille? da de er sikre at de er bedre? jajajaja patetisk, akkurat mot Chelsea og andre som i utganspunkt er bedre enn deg du må prøve å spille FOOTBALL. eller du risikerer å få en set ( 6-0). Om Rosenborg spiller sånn, jeg håper Chelsea vinner 7 eller 8-0 slik at alle i Europa ser hva norsk football kan ( hehehehehehe) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Pølsevev, (i beste fall)MusikkGal skrev:forstår du ikke hva jem mener? Negativ jeg? jajajajajaj.Det jeg mener er at jeg er lei i å se kluber som tror at alt gjelder å komme seg i "sluttspillet?" hva så? det er nå du må bevise hvorfor du var mester i landet ditt og til og med du har vunnet 2 runder før. Skal Rosenborg nøye seg med å ikke få juling av både Chelsea, Valencia og Schalke 04? hvorfor? som akkurat ble bevistt i går, hvilken som helst kan overvinne Chelsea, Real Madrid etc etc men da må du spille fotbåll, ikke bare holde null, så gratulerer Rosenborg. De som prøver å odeleger andres stil for "å holde null" fortjener "juling" det var det jeg mente, forståt nå? Mvh G.