Chelsea - RBK

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.314
Antall liker
6.701
Her blir det viktig for RBK å holde nullen. ;D
 

MusikkGal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.01.2003
Innlegg
166
Antall liker
0
Å holde nullen? det er patetisk hva (noen) nordmenn synes det er sport. Det er bedre holde seg hjem enn å ikke spille, ødelegge for Chelsea og alle de andre ( også vi som ser på kampen via TV). Når må Rosenborg spille? da de er sikre at de er bedre? jajajaja patetisk, akkurat mot Chelsea og andre som i utganspunkt er bedre enn deg du må prøve å spille FOOTBALL. eller du risikerer å få en set ( 6-0). Om Rosenborg spiller sånn, jeg håper Chelsea vinner 7 eller 8-0 slik at alle i Europa ser hva norsk football kan ( hehehehehehe) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
MusikkGal skrev:
Å holde nullen? det er patetisk hva (noen) nordmenn synes det er sport. Det er bedre holde seg hjem enn å ikke spille, ødelegge for Chelsea og alle de andre ( også vi som ser på kampen via TV). Når må Rosenborg spille? da de er sikre at de er bedre? jajajaja patetisk, akkurat mot Chelsea og andre som i utganspunkt er bedre enn deg du må prøve å spille FOOTBALL. eller du risikerer å få en set ( 6-0). Om Rosenborg spiller sånn, jeg håper Chelsea vinner 7 eller 8-0 slik at alle i Europa ser hva norsk football kan ( hehehehehehe) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Jeg har problemer med å forstå hva det er du prøver å si. Det er kanskje like greit, for jeg tror ikke du er spesielt positiv :-\.
 
O

OldBoy

Gjest
Å holde nullen er et greit utgangspunkt for å vinne fotballkamper.

I fotball gjelder det, som sikkert også mange ikke-sportsidioter vet, men ikke vil innrømme at de vet, å score flere mål enn motstanderlaget.

Slipper man inn null mål, holder det med å score ett for å vinne. Slipper man inn ett mål, må man score to. Og så videre. Dette er spesielt viktig å ta hensyn til hvis man, som enkelte norske lag gjør, lider av scoringsvegring.

Og "by the way", er det ikke Chelsea som er den fremste eksponenten i Europa for økonomisk doping? Sammen med Real Madrid, Barcelona og et par italienske lag? De burde jo vært utestengt alle sammen. På lik linje med dem som tar EPO og anabole steroider.

Lykke til, Rosenborg!
 

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
944
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
OldBoy skrev:
Og "by the way", er det ikke Chelsea som er den fremste eksponenten i Europa for økonomisk doping? Sammen med Real Madrid, Barcelona og et par italienske lag? De burde jo vært utestengt alle sammen. På lik linje med dem som tar EPO og anabole steroider.
De italienske lagene bruker da ikke så forferdelig mye penger? Man U, Liverpool og "de nyrike" engelske klubbene bruker da mye mer..

Jeg forsvarer de stilige og flinke italienerne. Heia heia!
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.314
Antall liker
6.701
Mourinho sier om Rosenborg at de er godt organisert og solid defensivt.
Skulle ønske han hadde rett i det...

Det eneste som er godt med årets RBK-lag er midtbanen. I tillegg har de en ok keeper.

Samhandlingen som var lagets varemerke inntil 2-3 år sieden ga man tilsynelatende opp da man gikk over til spillere som ikke snakker språket.

Det er litt vanskelig å tro at et lag som hittil i år ikke har maktet å holdt nullen på bortebane i Tippeligaen skal komme velberget fra brua. Men når CL-hymnen spilles skjer det ofte noe rart med RBK-spillerne. Får håpe det skjer igjen.
 

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Innlegg
563
Antall liker
0
BT skrev:
Det er litt vanskelig å tro at et lag som hittil i år ikke har maktet å holdt nullen på bortebane i Tippeligaen skal komme velberget fra brua. Men når CL-hymnen spilles skjer det ofte noe rart med RBK-spillerne. Får håpe det skjer igjen.
Rosenborg har jo vunnet kamper i CL tidligere for så å gå på en smell mot en nedrykkskandidat i Tippeligaen i neste kamp. På papiret har de vel ikke en snøballs sjanse i helvete mot Chelsea, men kampen skal jo spilles først.
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.276
Antall liker
422
OldBoy skrev:
Å holde nullen er et greit utgangspunkt for å vinne fotballkamper.

I fotball gjelder det, som sikkert også mange ikke-sportsidioter vet, men ikke vil innrømme at de vet, å score flere mål enn motstanderlaget.

Slipper man inn null mål, holder det med å score ett for å vinne. Slipper man inn ett mål, må man score to. Og så videre. Dette er spesielt viktig å ta hensyn til hvis man, som enkelte norske lag gjør, lider av scoringsvegring.

Og "by the way", er det ikke Chelsea som er den fremste eksponenten i Europa for økonomisk doping? Sammen med Real Madrid, Barcelona og et par italienske lag? De burde jo vært utestengt alle sammen. På lik linje med dem som tar EPO og anabole steroider.

Lykke til, Rosenborg!

 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
789
Torget vurderinger
5
AlexanderK skrev:
OldBoy skrev:
Og "by the way", er det ikke Chelsea som er den fremste eksponenten i Europa for økonomisk doping? Sammen med Real Madrid, Barcelona og et par italienske lag? De burde jo vært utestengt alle sammen. På lik linje med dem som tar EPO og anabole steroider.
De italienske lagene bruker da ikke så forferdelig mye penger? Man U, Liverpool og "de nyrike" engelske klubbene bruker da mye mer..

Jeg forsvarer de stilige og flinke italienerne. Heia heia!
Der kom endelig et fornuftig utsagn i denne tråden.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.314
Antall liker
6.701
Ingen banker RBK åhei åhei å hei å håååå

Tenkte jeg måtte dra ned fornuftsnivået litt igjen.
Fornuft hører ikke hjemme innen fotballens forunderlige verden.
;D
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.314
Antall liker
6.701
De klarte i det minste å holde nullen lenger enn Liverpool... ;D
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
789
Torget vurderinger
5
Alltid en sjarm med en ball eller to i nota til Reina. ;D

Pirlo satt inn et kjempefrispark. :)
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.314
Antall liker
6.701
Hø Hø....

Koppinen....

Den satt...
 
G

Gjestemedlem

Gjest
næmen, og så spiller han vist på RBK også ser det ut som... nais
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
789
Torget vurderinger
5
Bra av koppinen ja....
Inzaghi holder han også..... 2-0
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.520
Antall liker
2.971
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
0-1 ved pause!!

Nå må jeg vel se andre omgang også... :eek:
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
johna skrev:
0-1 ved pause!!

Nå må jeg vel se andre omgang også... :eek:
Huff ja....livet er kjiipt !! ;D ;D ;D ;D ;D
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Fremdeles 4 i odds på Betfair på at Rosenbork skal klare å hale dette i land.
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
789
Torget vurderinger
5
Sikkert
Gjestemedlem skrev:
Fremdeles 4 i odds på Betfair på at Rosenbork skal klare å hale dette i land.
Sikkert mer nå.
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.520
Antall liker
2.971
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Grattis til RBK-folket ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Da må jeg vel gratulere naboen også.... leder for ungdomsavdelingen i Rosenborg Ballklubb
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Waffen skrev:
Har ikke lest tråden.

Alt under 4-0 er en sensasjon.
Sensasjonen er et faktum og den er ikke liten ;D 1-1
KW
 

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Innlegg
511
Antall liker
42
En gratulasjon er på sin plass! 8)

mvh

Brann Suporter
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.314
Antall liker
6.701
Jaja,,,
Det ble et heldig med godt resultat.
Spillemessig var det heller skrøpelg av RBK. Igjen...

Målet til Chelsea er typisk for RBK for tiden.
Null press på ballfører. Nærmeste hvitkledde var 20 meter unna da innlegget ble lagt. Beto sto totalt feilplassert i ingenmannsland. Koppinen tapte hodeduellen og Hirschfeld gikk ut uten å nå ballen. En lang kjede av svake prestasjoner som gir mål.

Men det verste er hvor lett Chelse kom igjennom selv mot etablert forsvar. Enda godt de nesten ikke er i stand til å treffe mål for tiden. Fortsetter Chelsea med slik uttelling ender de sist i gruppa.

Men uansett en lenge etterlengtet opptur for en presset gjeng.
 

EiK

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2007
Innlegg
1.207
Antall liker
718
Sted
Haslum
Torget vurderinger
4
Gratttis. Rosenborg !

Et kjemperesultat ! Selv om de var på hæla 2.omgang, så hadde de heldigvis marginene på sin side kombinert med udyktighet fra Chelsea's side. Synes de var bra i 1.omgang, turte å holde på ballen og hadde flere fine kombinasjoner. Ble svekket bakover ved at Basma gikk ut i pausen.

Bra at norsk klubbfotball får et godt resultat internasjonalt. Tippeligaen er ikke så dårlig som enkelte skal ha det til.

Hilsen
Stabæk-supporter
 

MusikkGal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.01.2003
Innlegg
166
Antall liker
0
F.R.A.N.K skrev:
MusikkGal skrev:
Å holde nullen? det er patetisk hva (noen) nordmenn synes det er sport. Det er bedre holde seg hjem enn å ikke spille, ødelegge for Chelsea og alle de andre ( også vi som ser på kampen via TV). Når må Rosenborg spille? da de er sikre at de er bedre? jajajaja patetisk, akkurat mot Chelsea og andre som i utganspunkt er bedre enn deg du må prøve å spille FOOTBALL. eller du risikerer å få en set ( 6-0). Om Rosenborg spiller sånn, jeg håper Chelsea vinner 7 eller 8-0 slik at alle i Europa ser hva norsk football kan ( hehehehehehe) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Jeg har problemer med å forstå hva det er du prøver å si. Det er kanskje like greit, for jeg tror ikke du er spesielt positiv :-\.
forstår du ikke hva jem mener? Negativ jeg? jajajajajaj.Det jeg mener er at jeg er lei i å se kluber som tror at alt gjelder å komme seg i "sluttspillet?" hva så? det er nå du må bevise hvorfor du var mester i landet ditt og til og med du har vunnet 2 runder før. Skal Rosenborg nøye seg med å ikke få juling av både Chelsea, Valencia og Schalke 04? hvorfor? som akkurat ble bevistt i går, hvilken som helst kan overvinne Chelsea, Real Madrid etc etc men da må du spille fotbåll, ikke bare holde null, så gratulerer Rosenborg. De som prøver å odeleger andres stil for "å holde null" fortjener "juling" det var det jeg mente, forståt nå? Mvh G.
 

Harvest

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2007
Innlegg
319
Antall liker
7
EiK skrev:
Gratttis. Rosenborg !

Et kjemperesultat ! Selv om de var på hæla 2.omgang, så hadde de heldigvis marginene på sin side kombinert med udyktighet fra Chelsea's side. Synes de var bra i 1.omgang, turte å holde på ballen og hadde flere fine kombinasjoner. Ble svekket bakover ved at Basma gikk ut i pausen.

Bra at norsk klubbfotball får et godt resultat internasjonalt. Tippeligaen er ikke så dårlig som enkelte skal ha det til.

Hilsen
Stabæk-supporter

Flott å se at motstandere i Norge kan ha et vettugt syn på det! Jeg heier også alltid på norske lag når de spiller i Europa. Til og med VIF, LSK, Brann og Molde!! Neste år kommer vel neppe RBK til CL. Da håper jeg Brann (evt. LSK eller helst Stabæk) gjør det!

Syns også det blir litt dumt å kritisere RBK for å spille defensivt mot et av Europas beste fotball-lag. Alle lag i Europa (kanskje med unntak av Barca) gjør det når de kommer til Stamford Bridge.


Hilsen Rosenborg-elsker!
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
MusikkGal skrev:
F.R.A.N.K skrev:
MusikkGal skrev:
Å holde nullen? det er patetisk hva (noen) nordmenn synes det er sport. Det er bedre holde seg hjem enn å ikke spille, ødelegge for Chelsea og alle de andre ( også vi som ser på kampen via TV). Når må Rosenborg spille? da de er sikre at de er bedre? jajajaja patetisk, akkurat mot Chelsea og andre som i utganspunkt er bedre enn deg du må prøve å spille FOOTBALL. eller du risikerer å få en set ( 6-0). Om Rosenborg spiller sånn, jeg håper Chelsea vinner 7 eller 8-0 slik at alle i Europa ser hva norsk football kan ( hehehehehehe) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Jeg har problemer med å forstå hva det er du prøver å si. Det er kanskje like greit, for jeg tror ikke du er spesielt positiv :-\.
forstår du ikke hva jem mener? Negativ jeg? jajajajajaj.Det jeg mener er at jeg er lei i å se kluber som tror at alt gjelder å komme seg i "sluttspillet?" hva så? det er nå du må bevise hvorfor du var mester i landet ditt og til og med du har vunnet 2 runder før. Skal Rosenborg nøye seg med å ikke få juling av både Chelsea, Valencia og Schalke 04? hvorfor? som akkurat ble bevistt i går, hvilken som helst kan overvinne Chelsea, Real Madrid etc etc men da må du spille fotbåll, ikke bare holde null, så gratulerer Rosenborg. De som prøver å odeleger andres stil for "å holde null" fortjener "juling" det var det jeg mente, forståt nå? Mvh G.
Nei 8).
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.979
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
MusikkGal skrev:
forstår du ikke hva jem mener? Negativ jeg? jajajajajaj.Det jeg mener er at jeg er lei i å se kluber som tror at alt gjelder å komme seg i "sluttspillet?" hva så? det er nå du må bevise hvorfor du var mester i landet ditt og til og med du har vunnet 2 runder før. Skal Rosenborg nøye seg med å ikke få juling av både Chelsea, Valencia og Schalke 04? hvorfor? som akkurat ble bevistt i går, hvilken som helst kan overvinne Chelsea, Real Madrid etc etc men da må du spille fotbåll, ikke bare holde null, så gratulerer Rosenborg. De som prøver å odeleger andres stil for "å holde null" fortjener "juling" det var det jeg mente, forståt nå? Mvh G.
Pølsevev, (i beste fall)
 
Topp Bunn