Hej alle . Hificentralen er det bedste sted , at være . Jeg kan godt lide alsidigheden . Den er bred . Ikke mindst når det drejer som om vores hobby . Vores hobby er for alle . Jeg kan lide minimalistiske anlæg til det helt store setup . Alle er lige . Det er jo trods alt musikken det drejer sig om
Mine leaf audio rørforforstærkere , kan altså et eller andet , de formidler det ecentielle - nærvær og engagement . Jeg bliver aktiv i lytteposition og vil høre mer og mer . Men Men . satte mine rørforstærkere til opvarming og ventede på at tænde mine monotrin ( Leaf audio ) og gik ud for at handle . Da jeg kom tilbage , tændte jeg mono trinene . Nu var det varmet op ( rørforforstærkerne ).
Nej nej . Det ene trin slog til og viste OK , det andet trin slog ikke til . Der gik Vivaldis 4 season in the sun , som jeg havde planlagt , til en omgang fredags hygge med årgangs vin ( 3 L papvin , in the bag ).
Hvad gør man så , for at redde verdenen , man henter sine Xindak MNU monotrin . Voila er det hele på plads , Men hold da op , jeg havde ondt i ryggen .
Patienten , det defekte monotrin blev undersøgt , det var On/off knappen , der var fejlen ( mindre issue ) fikses nemt . Skal bare lige have låget af .
Velspillende med PAPVIN alla Bag in the box , blev Vivaldi og hans 4 season in the sun , sat på scenen , og genlyds glæde af xindak bundlyd ( det er det samme som de andre ) - Nu var man glad igen -
Med hensyn til min Riaa FFYX , som blev lavet til mig , er jeg utrolig glad for . Jeg ville ønske der var balaceret udgang på den ( det er der på den nye ) , men jeg hygger mig over hvor grim den er i forhold til andre pæne Riaaer , Den er grim , men hvor den nydelig i sound . Som min kæreste siger - Det er det indre der tæller
Jo det er en meget fin Riaa , jo mere jeg kigger på den , syntes jeg om den og ultra vellydende i min verden ( har 5 Riiaer i forskellige klasser )
En sort dag skal ikke forglemmes , kiggede på sorte tilbud ( black november ) , nåede at købe en Pro-ject pickup til 3500 kr ( normal 5500 kr ) - En pick it DS2 . nu udsolgt efter få timer . Nok ikke en ortofon Quintet bronce , men en mellemting af blue og bronce . Nok om det . Quintet black er på Vivaldis 4 season in the sun , den kan jeg godt lide .
Det var update fra China Stuff og sushi clones