Forsterkere China stuff and sushi clones

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• spaceman_2

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    27.07.2016
    Antall liker
    112
    Hej Bambadoo vedlagde link . Tak for dit link . Kender godt denne Amirm via hans review . Vi er mange der mener , han måler og udtaler sig , som djævelen læser biblenen . Nok om denne herre . Jeg kan ikke genkende at vu metre blafre , de blafrer slet ikke , da skal man i hvertfald skrue højt op . De har en relativt lav stige tid . Men lyden som han beskriver , falder ikke i tråd med min erfaring ( jeg forsvarer ikke produktet , bare for at gøre det ) . Lyden er meget stor - 3d og rummelig , med stor dybde , hvilket passer i tråd med mine andre erfaringer med mine andre rør pre amp , Disse gør det bare lidt bedre . Mhs til effektforstærkerne Pa -o1 . Et flot gennemgående fed lyd , med stram bas og luft op til øverste top . De har Xindak præference som xindak 8800 MNE , dem har jeg lyttet meget på , mine egne xindak 8800 mnu , har det samme . En svær stor opløsning . mvh Spaceman

Sist redigert:

spaceman_2

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    27.07.2016
    Antall liker
    112
    Hej . Så kom der ny pakke fra Douk Audio via Holland . No tax og moms . Da jeg kun har 1 xlr indgang , og behovet for flere . Grundet 2 cd afspilere med xlr udgang . Fandt jeg denne løsning. 3 xlr in og 1 out med en omskifter på fronten , benævnt X-Y-Z
    277816795_7291663647573094_5770059273758676713_n.jpg

spaceman_2

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    27.07.2016
    Antall liker
    112
    Hej alle . Hificentralen er det bedste sted , at være . Jeg kan godt lide alsidigheden . Den er bred . Ikke mindst når det drejer som om vores hobby . Vores hobby er for alle . Jeg kan lide minimalistiske anlæg til det helt store setup . Alle er lige . Det er jo trods alt musikken det drejer sig om
    Mine leaf audio rørforforstærkere , kan altså et eller andet , de formidler det ecentielle - nærvær og engagement . Jeg bliver aktiv i lytteposition og vil høre mer og mer . Men Men . satte mine rørforstærkere til opvarming og ventede på at tænde mine monotrin ( Leaf audio ) og gik ud for at handle . Da jeg kom tilbage , tændte jeg mono trinene . Nu var det varmet op ( rørforforstærkerne ).
    Nej nej . Det ene trin slog til og viste OK , det andet trin slog ikke til . Der gik Vivaldis 4 season in the sun , som jeg havde planlagt , til en omgang fredags hygge med årgangs vin ( 3 L papvin , in the bag ).
    Hvad gør man så , for at redde verdenen , man henter sine Xindak MNU monotrin . Voila er det hele på plads , Men hold da op , jeg havde ondt i ryggen .
    Patienten , det defekte monotrin blev undersøgt , det var On/off knappen , der var fejlen ( mindre issue ) fikses nemt . Skal bare lige have låget af .
    Velspillende med PAPVIN alla Bag in the box , blev Vivaldi og hans 4 season in the sun , sat på scenen , og genlyds glæde af xindak bundlyd ( det er det samme som de andre ) - Nu var man glad igen -
    Med hensyn til min Riaa FFYX , som blev lavet til mig , er jeg utrolig glad for . Jeg ville ønske der var balaceret udgang på den ( det er der på den nye ) , men jeg hygger mig over hvor grim den er i forhold til andre pæne Riaaer , Den er grim , men hvor den nydelig i sound . Som min kæreste siger - Det er det indre der tæller
    Jo det er en meget fin Riaa , jo mere jeg kigger på den , syntes jeg om den og ultra vellydende i min verden ( har 5 Riiaer i forskellige klasser )
    En sort dag skal ikke forglemmes , kiggede på sorte tilbud ( black november ) , nåede at købe en Pro-ject pickup til 3500 kr ( normal 5500 kr ) - En pick it DS2 . nu udsolgt efter få timer . Nok ikke en ortofon Quintet bronce , men en mellemting af blue og bronce . Nok om det . Quintet black er på Vivaldis 4 season in the sun , den kan jeg godt lide .
    Det var update fra China Stuff og sushi clones

Vedlegg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn