Nesten ferdig slipt bare små fiks igjen før den endelige farven blir påført
Vedlegg
-
279.2 KB Visninger: 502
Takk for det HEL. Du bidrar jo i stort monn til å holde DIY avdelingen i gang.HEL skrev:Disse blir fine
Å lese alle disse flotte byggetrådene fungerer som en livslang vaksine mot kjøpehøyttalere for meg.
Det stemmer Sonny. Jeg er av den typen som må gjøre alt ferdig med en gang ellers blir det aldri ferdig.Sonny skrev:Jeg tenkte jeg skulle spørre om hvordan du har tenkt å bakmontere elementene, men svaret gir seg selv på det ene bildet.
Det er vel slik Nicco at du bør gjøre deg helt ferdig før du tester herligheten - ellers bli de det vel aldri når de har kommet i bruk? Det blir spennende å se hvilken farger du velger.
Sonny
Takk for det Milenko Veldig givende med litt DIY. Skal bli morro den dagen de står å spiller.Milenko skrev:Blir kanon dette
Takk for det 65finger. Begynner å bli ganske fornøyd selv også nå65finger skrev:De blir plutoniumsfete Nikko
Takker og bukker LudoLudo skrev:Oi
Veldig bra!!
Jeg gleder meg virkelig til å se det helt ferdige resultatet og ikke minst hva du synes om lydenNikko03 skrev:Takker og bukker LudoLudo skrev:Oi
Veldig bra!!
Wow, knallbraNikko03 skrev:Her går det fremover sånn litt om litt.
Første strøk med farge ferdig
Ingen dum ide.skal kikke litt mer på saken i kveldHaavard skrev:Hva med noen ekstra lag beis i front, litt konrtast?
håvard
Takk for tipset HEL. Synes faktisk kassene begynner å se ganske greie ut.HEL skrev:Dette blir veldig bra. Et tips. Før du gjør noe mer med beisingen, konf Sclars. Han har god greie på alle mulige overflateteknikker. X-finer har en tendens til å få en litt "uferdig" finish uansett hvor mye man beiser og lakker. Her finnes det noen spesialteknikker som løfter nivået mange hakk
Takk for det BHO. Tenker jeg kommer til å kose meg når de står å spiller ja.BHO skrev:Detta ser riktig så bra ut Nikko.
Tipper det blir riktig så flott med litt lakk på den beisen.
Regner med du vil sette pris på disse kassene.
Vet du om andre som vil bygge, så vet du at jeg har det meste av deler som trengs.
Hehe neida. Den funker sikkert på det meste. Håpet er at den er så bra at jeg får utvidet syn på musikk frontenHEL skrev:Er den høyttalern bare for heavy? ....... :
Jeg spilte Johan Sebastian på mine ex RB75 jeg ;D
Det kan se ut som min oppfattning av langsomt er noe rask ;Dkise skrev:Nysjerrig på når denne tråden blir langsom..
Ser supert ut! Flott fremdrift.
Takk for det Jan_IJan_I skrev:WOW.. De ser jo helt supre ut. Flott jobb.
Er nok ikke langt unna sannheten når det gjelder meg også det der HEL ;DHEL skrev:Vet ikke om du har det som meg Nikko men når monteringen starter da er jeg litt sånn som HiFi-Lars i det berømte tv-programmet. Veldig lett å ødelegge noe mens iveren er høy. Så....... Forsssiiiktiig