Takk for det jokrisjokris skrev:dette ble veldig , Veldig bra godt jobba
Veldig hyggelig å få positive tilbakemeldinger på det jeg holder på med.
Takk for det jokrisjokris skrev:dette ble veldig , Veldig bra godt jobba
Tusen takk kisekise skrev:Supert!!!,
Flott jobbet, og for et flott reslutat, så gleder jeg meg masse til å få lese hvordan det låt
Hehe Milenko skulle gjerne omdøpt tråden men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det.Milenko skrev:Disse blir jo rålekre
På tide å omdøpe tråden til en ikke så langsom byggetråd ;D
Takk for det Ove W.Ove W skrev:Ser meeeeget bra ut dette ;D
Kunne tenke meg cornscala selv når jeg ser dine!!
O
Takk for det Sonny.Sonny skrev:Jeg er imponert Nicco. Så nær å få lyd i kreasjonen. Dette må vel bli et langt steg framover for deg, lydmessig?
Sonny
Nesten straffbart stiligNikko03 skrev:Ett lite bilde mens jeg tar en kaffekopp
Jasså du trur de spiller ja de gjør nok ikke det ennå ,men snart så 8)Haavard skrev:Jeg er sikker på at de spiller allerede.
Kom igjen, si noe
Kjempefine, rett og slett
Selv om jeg og 65finger er enioge om at hvitt låter best.
Håvard
Takker og bukker J.JJ.J skrev:Ser superflott ut .... ikke til å tro at dette er en langsom byggetråd ....
Synd med det bass elementet som er satt opp ned ............ 8)
Gratts herifra !!!
/JR
Takk for det mteinum Skulle bare lært meg å ta like bra bilder som deg nå. Så hadde det blittmteinum skrev:Corny! bra gjennomført
denne må forklares for megJ.J skrev:Synd med det bass elementet som er satt opp ned ............ 8)
Gratts herifra !!!
/JR
Haavard skrev:denne må forklares for megJ.J skrev:Synd med det bass elementet som er satt opp ned ............ 8)
Gratts herifra !!!
/JR
opp ned?
håvard
Haavard skrev:ok, men skjønner fremdeles ikke spøken
håvard
sant nok ;DJ.J skrev:Haavard skrev:ok, men skjønner fremdeles ikke spøken
håvard
Det finnes vel ikke noe opp/ned på et høyttalerelement ................ etter hva jeg vet .... :
;D ;D ;D ;D
Blir nok ferdig kobla i løpet av kvelden / natta Men jeg må produsere noen braketter. De skal fungere som ekstrabambadoo skrev:Tenker det blir lyd ila. natten jeg - come on.. Jobba på nå.
Takker for det BHO.BHO skrev:Detta blir bra!
Tenker det vil svinge ja.
Godt utført. ;D
Du har nok helt rett i det men nå har jeg venta såå lenge " det er i min tidsregning da "bambadoo skrev:Tenkte det samme som deg med klammer - men hadde ikke tolmodighet. Det har gått fint uten til nå. Du vet det presser like mye inn på skruene oppe som ut nede når man tar hensyn til magnetvekten.