Jag hade inte tänkt att blanda mig in i denna diskussion, men då jag bor i Stockholm (vilket egentligen inte spelar någon roll) så kan det kanske vara av värde? Dock tycker jag personligen att besluten som tagits i vårt avlånga land är fel.
Om det skulle var en pandemi som hotar
hela mänskligheten (WHO:s ord) så tycker jag vi i Sverige tagit helt fel beslut
men, och det finns ett stort
men ...
Som en parantes kan jag säga att det inte är för att vi i Sverige har läst dessa böcker som gör att vi springer omkring som yra hönor ute på grönbete. De allra flesta känner inte ens till deras existens och skulle de göra det så vill de inte läsa dem hur som.
Vad jag skulle önska är att
någon här inne ville läsa dessa två böcker med ett öppet sinne och ge sin mening av dess innehåll. Bemärk att det inte är jag som skriver det som står i dessa böcker, men ställer mig helt bakom dess innehåll.
Denna bok är skriven av Dr. Bruce Fife (USA).
What we are told about the COVID-19 pandemic is insanely wrong! This pandemic didn't come about by chance. It was a carefully orchestrated and planned event-a plandemic. From the selection of the virus, to how it is managed and promoted in the media, down to the solution, was all designed to...
www.bokus.com
Denna bok är skriven av forskarna Sucharit Bhakdi och Karina Reiss (Tyskland).
I boken Falsklarm om corona? ifrågasätter de två tyska forskarna Sucharit Bhakdi och Karina Reiss flera av grundpelarna i den etablerade tolkningen av den nya coronaviruspandemin. - Det nya coronaviruset är exceptionellt far ligt! - Det kan bara bekämpas genom stränga restriktioner som...
www.bokus.com
Så här skriver de fyra personer som gett ett betyg om boken på Bokus sida:
"Denna bok beskriver spot-om med mina erfarenheter från sjukvården.
Fantastiskt skrivet med med härlig källförteckning.
Något för alla politiker och icke-vetare att läsa".
"Ett måste om du vill veta vad som hänt och få ett helt annat vetenskapligt baserat perspektiv av pandemin händelse för händelse. I och för sig ur tyskt perspektiv men högaktuellt i Sverige med. Denna sakliga och lättlästa bok borde vara ett måste för alla beslutsfattare och medicinare som låtit sig dras med i de osakliga och icke medicinskt baserade nedstängnings-åtgärder som nu hotar både vår demokrati och ekonomi, faktiskt hela vår framtid. Ett samhälle med Kina och Nord Korea som modell. Med icke vetenskaplig "medicin" som argument i propagandan för dessa krigsliknande och drakoniska åtgärder för något som har samma skadeverkan som en svårare säsongsinfluensa. Extra viktigt då våra granskande journalister helt har tystnat och bara spär på eländet med sina uppblåsta krigsrubriker".
Kunde inte skrivit det bättre själv!
"Suveränt lättläst bok trots mycket information. Lagom lång och lagom mängd fakta. Bevis på bevis radas upp för att detta är ett spökvirus, att munskydd inte fungerar, att PCR-testet är i princip värdelöst osv. KÖP FLERA BÖCKER och GE BORT till vänner och bekanta!".
"Mycket läsvärd för den som vill förstå Covid-19 hanteringen i olika europeiska länder (Tyskland). Boken är skriven av epidemiologer som kan sitt område".
Jag önskar inte skapa "trollstämning" här inne, men jag önskar att ett annat perspektiv över denna "pandemi" skulle kunna ges/ses. Jag skulle även önska att inga negativa kommentarer ges innan böckerna är lästa av den intresserade. Och att ni inte önskar stänga av mig härifrån då jag förstår att corona sätter känslorna i svall, minst sagt, men skulle så ske så må det vara hänt för någon kommer att få sina ögon öppnade, det är jag övertygad om.
Tack för mig så länge och se upp för lågt flygande virus ...