Jeg må ærlig talt si at jeg lurer fælt på den generelle mentale tilstanden til det norske folk. Det sytes og klages og jamres over en lav sko, - grusomt å ikke få gå på treningssenter, alldeles forferdelig å ikke kunne samles fler enn ti til fyllekalas, osv osv.... Hva faen er det som feiler folk?? Er hele nasjonen blitt et unisont kobbel av dobbel-egoister, hyklere og selvpinere? Alle kan gå tur, sykle tur, kjøre tur, man kan fortsatt ha det helt greit i heimen, trene kan man også gjøre hjemme, med kun seg sjøl og egen kropp som verktøy for å opprettholde daglig helse, stort sett alt vi trenger er fortsatt tilgjengelige i butikkene......
Det vi ikke trenger, er jeg-gir faen-gjengen, hvis-bare-alle-var som-meg-gjengen, - og alle selvoppnevnte forståsegpåere som sier at dette ikke er et problem- for meg - så derfor kan vi alle gi faen....... Jeez, for en gjeng....
Jeg har en viss forståelse for at ensomme kan slite i denne situasjonen, - men samtidig - er det de ensomme de største kontaktsøkerne? Samme med de mange som faktisk er nervøse på generelt grunnlag, - enda mer å være nervøs for letter ikke hverdagen......
Skjerpings, folkens!!! Dette går antageligvis rette veien om noen få måneder... dersom oppegående mennesker tenker med hue istedet for ræva!