Du kan prøve SALG!! produkter med solide rabatter legges ut for salg fortløpende..... men på websiden så idet kke så sprekt ut...
Da er nesten alt sammen solgt, kun Tri-Arbour som gjenstår. Vært meget fornøyd med Cyrus men ble for lite plass rett og slett, står et par Devialet Phantom Gold i stua nå.Vurderer muligens å selge utstyret mitt, består av;
Cyrus Pre XPD
2 x Cyrus X-power
Cyrus Streamline
Cyrus N-Remote
Cyrys PSX-r
Tri-Arbour i mørk utførelse
Har ikke bestemt meg ennå, men er bare å ta kontakt om det er noe som kan være av interesse. Tenker muligens noen aktive høytalere.
Mener det var en importor i Sverige som dekker hele skandinavia naaEr der noen norsk importør for Cyrus for tiden? Kjenner at behovet for å teste ut noe nytt begynner å bli påtrengende
Spør dem. https://www.cyrusaudio.com/support/contact/Hei,
Noen som vet noe mer om tilgang på Cyrus her på berget?
Cyrus 1 og 2 i versjon 2, fra 1989-1992 var kjempeforsterkere!!!Jeg ser på Cyrus sine sider at det er PS Audio i Danmark som er importør til skandinavia. Men på PS Audio sine sider står det ingenting, heller ikke prisliste.
Men ser at Audio Concept i Sverige har Cyrus.
Jeg var ikke så begeistret for gamle Cyrus, men siste generasjon Cyrus er kjempespennende produkter.
Om jeg var i handlemodus hadde de faktisk stått høyt på ønskelista...
På midten av nittitallet til omtrent midten av 2000 tallet gikk det nedover med veldig mange produsenter av seriøst hifiutstyr.Cyrus 1 og 2 i versjon 2, fra 1989-1992 var kjempeforsterkere!!!Jeg ser på Cyrus sine sider at det er PS Audio i Danmark som er importør til skandinavia. Men på PS Audio sine sider står det ingenting, heller ikke prisliste.
Jeg var ikke så begeistret for gamle Cyrus, men siste generasjon Cyrus er kjempespennende produkter.
Så gikk det nedoverbakke..
M
Despite its compact dimensions this amp can deliver oodles of power – its claimed output is 225W – and got high levels from every speaker we tried.
It’s composed when pushed hard and can deliver impressively wide dynamics and exhibit plenty of punch with it. Play Kanye West’s I Am A God and the Cyrus delivers this hard charging track with real force and determination.
Most rival power amplifiers can do much the same, but where the Cyrus excels is in its ability to combine this muscle with agility, precision and rhythmic drive rarely heard with high power amplifiers.
Time and again we were pleased by the X 300’s muscle but stunned by its insight and subtlety. Partnered with just a modicum of care it delivers delicate dynamite – a truly rare combination.
Som eier og daglig bruker av Cyrus, så må jeg si meg enigPå midten av nittitallet til omtrent midten av 2000 tallet gikk det nedover med veldig mange produsenter av seriøst hifiutstyr.Cyrus 1 og 2 i versjon 2, fra 1989-1992 var kjempeforsterkere!!!Jeg ser på Cyrus sine sider at det er PS Audio i Danmark som er importør til skandinavia. Men på PS Audio sine sider står det ingenting, heller ikke prisliste.
Så gikk det nedoverbakke..
M
Men tilbake til Cyrus. Fra ca 2013 og utover har de levert mange bra produkter som har gått litt under radaren her berget (ihvertfall min). Cyrus har vel gått under typiske P.R.a.T. kategorien, og min oppfatning var at de har vært rytmiske, kvikke og frempå, men litt for lettbent og lyse i klangen etter min smak.
Har hørt noe av det nyere Cyrus på div messer, og det har imponert. Likte spesielt X300 Signature. Skikkelig futt og fart, detaljerte og ett brutalt skyv i bunnen samtidig som de var litt mer nøytrale (mørkere) i klangen enn i gamle dager.
Har testet den i butikk. Er en utrolig flott phono amp, men er dyr.Noen Cyrus-tilhengere som har testet Cyrus Phono Signature? Fire innganger og et lass med innstillingsmuligheter gjør at den frister!
Takker for svar. Vet du hva slags pris vi snakker om? Og hvem som ev fører den?Har testet den i butikk. Er en utrolig flott phono amp, men er dyr.Noen Cyrus-tilhengere som har testet Cyrus Phono Signature? Fire innganger og et lass med innstillingsmuligheter gjør at den frister!
Snakket med Cyrus for en stund siden, og sa at en nedskalert versjon burde selge bra.
Den gir deg muligheten til å ha opptil fire spillere samtidig, og med individuell innstilling for hver - via fjernkontroll.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ny er den £1500 her i Storbritannia. Her sett dem gå for £900 bruktTakker for svar. Vet du hva slags pris vi snakker om? Og hvem som ev fører den?Har testet den i butikk. Er en utrolig flott phono amp, men er dyr.Noen Cyrus-tilhengere som har testet Cyrus Phono Signature? Fire innganger og et lass med innstillingsmuligheter gjør at den frister!
Snakket med Cyrus for en stund siden, og sa at en nedskalert versjon burde selge bra.
Den gir deg muligheten til å ha opptil fire spillere samtidig, og med individuell innstilling for hver - via fjernkontroll.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har en i hylla her hjemme. Mener de var produsert mesteparten av nittitallet. Har samme problem som de fleste andre forsterkere, trenger en service etter en stund pga lekkasje i deler etc. Men min er original etter hva jeg vet. Og de låter utrolig fintNoen som aner innen hvilket tidsområde Cyrus Power (uten noen tall eller bokstaver bak) https://www.cyrusaudio.com/support/other-resources/legacy-products/power-amplifiers/power/ ble bygget? Og, om de er gamle, kjenner noen til eventuelle punkter man bør tenke over?
Blåser liv i denne tråden, for å signalisere at jeg er ute etter en eldre Cyrus power amp. Annonse ligger på Torget.
Har også en Cyrus 3 integrert til salgs. Ikke annonsert ennå.