Vortex: Bra! Da er det håp for sølvplatene ennå. Tror ikke du kommer til å angre på å beholde den der. Enkelte greier bare å prioritere riktig første gang, og blir derigjennnom berettiga ikoniske..63 er en sånn maskin! Kos deg.
Auditor: Takk for det, skal se om jeg ikke får rensa den i løpet av helgaVortex: Bra! Da er det håp for sølvplatene ennå. Tror ikke du kommer til å angre på å beholde den der. Enkelte greier bare å prioritere riktig første gang, og blir derigjennnom berettiga ikoniske..63 er en sånn maskin! Kos deg.
Auditor: Ja det er en DVD spiller, men den er mest kjent for lyden.... I tillegg så passer den jo "inn" med de andre komponenteneVortex: Neida, men det er en DVD-spiller..En liten ide: Sett opp begge to..med en som digitalist- da beholder du vintagelyden, og får utnytta begge til det de er best på!
@ Auditor, blir vel en tur ut på nettet tenker jeg...ei hel kanne nykokt kaffe her, så nå er jeg klar!Gratulerer til både Kjell og Vortex. Kilden er visst uuttømmelig. Men hvor regner du med å finne originale basser til HPMene, Vortex?
@ Auditor, Da er det mulig at jeg allerede har funnet ett par!! Disse er fra HPM-60 modellen, samme element annet modellnavn bare...Kaffe hjelper på det meste, Vortex..et uunnværlig verktøy! Post opp når du finner dem!
Ca 800,- inklusive fraktSe der!! Prisen?
Er det ikke nok å bytte kantopphenget?Nå er det bare å begynne å lete etter nye Basselementer!!
@ Holm... Dessverre er det ene elementet skadet, dvs det mangler en større bit....Er det ikke nok å bytte kantopphenget?Nå er det bare å begynne å lete etter nye Basselementer!!
@Auditor, skal se hva jeg finner....Vortex: Bra! Finner du et par gode bassporter også, kan det vel hende du kan gjøre noe med evt portpusting de måtte ha- uten å sprekke en høvding i pris..Du er sikker på at disse to modellene brukte samme basselement?
@Auditor, Her kjøres det så det holder!Da er det jo bare å kjøre på!
Bra! Flere som skjønner det var omvendt..den historia burde vært basislære-jeg var ti første gang jeg leste det...hehe..iallefall i tidsriktig versjon.
Som sagt, jeg fatter ikke hva folk kaster..forbaska bra lyd på de der Marantzene, du..perfekte vintagepartneren til 63en.. La oss bare håpe skurretrollet har blitt tatt knekken på over natta--RCA eller DIN? Jeg husker ikke helt..
Se här:Om noen som kjenner til modellen kan si noen ord om den blir jeg glad
Takk skal du ha Kjell!Se här:Om noen som kjenner til modellen kan si noen ord om den blir jeg glad
Sony TC-K4A Stereo Cassette Deck
Da har jeg prøvd og det låt overraskende bra, ble bare ett test oppsett så ikke se på rotetPrøv! It will surprise you!
Hehehe.... da kan du glede deg til i morgen gitt... da skal jeg hente enda en juvel som ble gitt meg i dag!!!Hva er dt egentlig med deg og det å dra opp juveler av hatten, Vortex?? FULLSTENDIG STRØKEN, jo..
Stilig design. Veit du om dei hadde fleire produkt som såg litt spesielle ut?Dagens funn:
En ovanlig svensk receiver; Telefrang LAB F, från 1975.
Jag betalade 350 SEK.
Nypris 1975; ca 2000 SEK.
Ja, det fanns det tydligen.Dagens funn:
En ovanlig svensk receiver; Telefrang LAB F, från 1975.
Jag betalade 350 SEK.
Nypris 1975; ca 2000 SEK.
Stilig design. Veit du om dei hadde fleire produkt som såg litt spesielle ut?