Fant du den i Oslo eller nære områder? Jeg hadde et sett med pre-power som ble stjålet fra min kjellerbod for noen år siden, pre var uten topplate som var tatt av for en eller annen sjekk. Kastet denne under flytting for tre år siden... Uansett, morsomt å se en slik igjen, håper du får nytte av den!GONG skrev:Fant denne på dynga.Manglet toppdeksel men ellers ok.Noen som vil hjelpe meg med skjema til denne?
mvh
GONG
Fant denne på Røst i Nordland.pengesluk skrev:Fant du den i Oslo eller nære områder? Jeg hadde et sett med pre-power som ble stjålet fra min kjellerbod for noen år siden, pre var uten topplate som var tatt av for en eller annen sjekk. Kastet denne under flytting for tre år siden... Uansett, morsomt å se en slik igjen, håper du får nytte av den!GONG skrev:Fant denne på dynga.Manglet toppdeksel men ellers ok.Noen som vil hjelpe meg med skjema til denne?
mvh
GONG
Och efter denna kommentar går vi tillbaka till emnet, d v s "Dagens loppemarked funn".KW skrev:Kanskje det er han Hans Arne H. som har kastet den :
Mvh.KW
Da kan jeg med 100% sannsynlighet si at det var min!GONG skrev:Fant denne på Røst i Nordland.pengesluk skrev:Fant du den i Oslo eller nære områder? Jeg hadde et sett med pre-power som ble stjålet fra min kjellerbod for noen år siden, pre var uten topplate som var tatt av for en eller annen sjekk. Kastet denne under flytting for tre år siden... Uansett, morsomt å se en slik igjen, håper du får nytte av den!GONG skrev:Fant denne på dynga.Manglet toppdeksel men ellers ok.Noen som vil hjelpe meg med skjema til denne?
mvh
GONG
mvh
Gong
Hei.GONG skrev:Fant denne på dynga.Manglet toppdeksel men ellers ok.Noen som vil hjelpe meg med skjema til denne?
mvh
GONG
Jeg kjøpte Stax SR30 ny på Hifiklubben i min ungdom. Betalte nok 995,- mener jeg, det var vel rundt 1990 engang. Dette var min første seriøse hodetelefon. Det låt meget bra og jeg var storfornøyd med lyden, men bærekomforten var ikke fullt så bra. Klemte for mye på ørene. Selve hodetelefonen ble kastet for lenge siden da den etterhvert ble delvis defekt, men driveren har jeg fortsatt liggende... Kjekt å ha... :Kjell Kranzberg skrev:Någon av er som har Stax?
solbin skrev:Jeg kjøpte Stax SR30 ny på Hifiklubben i min ungdom. Betalte nok 995,- mener jeg, det var vel rundt 1990 engang. Dette var min første seriøse hodetelefon. Det låt meget bra og jeg var storfornøyd med lyden, men bærekomforten var ikke fullt så bra. Klemte for mye på ørene. Selve hodetelefonen ble kastet for lenge siden da den etterhvert ble delvis defekt, men driveren har jeg fortsatt liggende... Kjekt å ha... :Kjell Kranzberg skrev:Någon av er som har Stax?
SR30 er elektret ja.baluba skrev:Er SR30 elektret eller elektrostat?
Ser slik ut i alle fall:baluba skrev:Er det headshell som mangler så ser det ut som et standard på de bildene jeg finner kjapt, så det skulle ikke være noe problem å finne.
Nettopp. Headshell kan ikke koste mange kronene på ebay.lyntoft| skrev:Headshell koster ikke stort, enkel pickup har du sikkert tilgang til ( overhang ca 15mm ), prøv og hør da vel.
Jl
Ja bassen er vel 25TV-EW, men usikker på diskanten.Bartesam skrev:Se her ja.....SEAS 25TV-EW og H87 dome ???