Etter å ha kjøpt Hammer Dynamics høyttalere og på toppen fått sansen for gammel David Bowie, så regner jeg singeltilværelsen for nokså fastspikret...
Mvh. J :-/han
Nei kjære vene, takke meg til en mann som liker gammel David Bowie...
For min del så startet sansen for musikk med gammel David Bowie, og jeg hører ennå en del på den musikken, få kan måle seg med han...
Når det kommer til temaet her så er vel menn ofte i mye større grad enn kvinner mer utstyrfikserte og generelt mye mer opptatt av tekniske ting.
Enten er det hifi eller så er det dyre biler, eller dyre fiskestenger, eller dyre sykler, eller dyrt fotoutstyr... men dyrt skal det være om man merker forskjell eller ei, får vel neppe bedre fisk, ikke blir man en bedre fotograf heller, men for mange er utstyret det viktigste.
Det betyr ikke at jeg ikke tror at de som putter mange penger inn i f.eks hi-fi ikke hører forskjell. Det er nok en forskjell, men det er det å skulle sette verdi på denne forskjellen da, er en liten nyanse verdt mangfoldige tusen? Og så er det jo det at en plate høres bedre ut, mens en annen kanskje blir dårligere, og så har man det gående med frustrasjoner, og en masse plater man ikke kan høre på før man neste gang skifter en komponent. Da synes vel mange at det er bedre og lettere å leve med at alt høres sånn cirka like greit nok ut, og så har man en masse penger til overs man kan bruke til andre ting...