oyvjorge
Hi-Fi freak
Hvis det ikke er med en (ubrukelig) leke av plast barnebarna kan ødelegge i hagen til sommeren, blir det ikke noen handel på meg, nei.
Jupp. En vennlig sjel som fortalte meg hvordan få tak i den .
Tenkte jeg må få konvertert den til flac, men har ikke kommet så langt.
[/SITAT]
Tur det må være UDCD 517.
UHQR er vel vinyl?
Detaljer jeg ikke henger meg opp i
[/SITAT]
Nei, d e jo tross alt HFS
Synes ikke den siste fra Waters "Is this the life we really want" er så veldig bra. Ikke at det siste fra Gilmour er veldig mye bedre heller, men han har for en stor grad lagt fortiden bak seg og jobbet og turnert med nye ting (og internett-serien "van Trapped" viser behagelig grad av selvironi). Water er omsider ferdig med å melke siste rester ut av The Wall og må derfor bevege seg enda lenger bakover i tid. Det tyder ikke på mye av den kreativiteten han skryter på seg.Mens siste Waters utgivelse som i mine ører er veldig bra er Amused to Death, har ikke David G eller PF kommet med noe interessant siden Final Cut mener jeg.
Åpenbart at både motsetningene og sammarbeidet var nøkkelen til det beste de har kreert.
Hadde vært et større statement om du hadde beholdt billettene og latt plassene stå tomme.Hadde billetter til konserten nå men solgte de, fyren har jo tippa helt over med sin politiske overbevisning, den tosken får ikke mine penger, vil ikke være med og støtte opp om hans synspunkter.
Likte dette:Derfor blir vi aldri ferdige med «The Dark Side of the Moon»
Stadig nye generasjoner oppdager Pink Floyds 50 år gamle skatt på den mørke siden av månen.www.nrk.no
– Den gamle teorien om at dette er en plate for middelaldrende menn som vil brife med sølvkablene de har kjøpt til stereoanlegget sitt, er teit og avleggs. Den statusen kan Dire Straits' «Brothers in Arms» få ha alene, sier han og knegger godt.
Hjelpe meg, her er alt du trenger av infoHer er en skikkelig grundig gjennomgang av mange varianter av dette albumet - vinyl, kassett, quad, Atmos osv:
Pink Floyd – The Dark Side Of The Moon – Review – updated with 50th anniversary Printed Art on Clear vinyl ( Box, CD, DVD, SACD, Cassette, 8 track, Blu-ray, Vinyl, Qobuz Hi-Res – Stereo, quadraphonic, 4.0, 5.1, Dolby Atmos – 31 versions)
“The Dark Side of the Moon” album by Pink Floyd was recorded between 1972 and 1973, mostly at Abbey Road Studios in London, with sound engineer Alan Parsons. The band members used innov…magicvinyldigital.net
Betaling 🫣
Det viktigaste kom jo med; Vi bør fortsatt høre Pink Floyd.Betaling 🫣
Det er jo litt mer nyansert enn det som fremkommer i overskriftene til tabloidpressen da. Og for å kanskje «balansere» det litt:Hadde billetter til konserten nå men solgte de, fyren har jo tippa helt over med sin politiske overbevisning, den tosken får ikke mine penger, vil ikke være med og støtte opp om hans synspunkter.
Jøss, er det 20 år siden jeg kjøpte 30-års jubileumsutgaven !!Jøss, er det 30 år siden jeg kjøpte 20 års jubileumsutgaven!!