GRAW2 er fett, men AI'en i spillet er jo rett og slett retardert! :Ludo skrev:Nettopp ferdig med Ghost Recon Advanced Warfighter 2. Anbefales absolutt! Ellers så er det jo spennende å se hva de får ut av Crysis, skal jo bli noe ala Far Cry med store åpne landskap...
Takk for matchenSandbakk skrev:vi får prøve ut litt. sender deg ein pm!
Skrik ut når det måtte passeatonal skrev:Jaja, vi har ennå til gode å ta noen runder UT iDM, JanR. Har brukt litt mindre tid foran pc`en på kvelden, og når jeg først har spilt har tiden heller gått med til andre spill.
Oooh! me want!C._Alshus skrev:På tide å skaffe seg Call Of Duty 4:
Demoen er helt rå!
Stjeler fort noen tusen timer i løpet av et år det spillet der ja. Jeg benyttet anledningen til å gi meg da BC kom ut. Gav bort penger og ubrukt lilla. Nå innser jeg at det vil ta så lang tid å oppdaterer meg på utstyr, nye skills og instanser at dette er nok til at jeg ikke orker å ta fatt på jobben.Morpheus skrev:Får vel tilgjennegi noe av min spillhistorikk. En kompis fikk veldig tidlig en Mac+. Så Pirates på Mac var mitt første spill. Det spillet er blandt topp 3 når jeg mimrer over alle spill jeg har spillt.
Jeg har også spillt endel Civ, samt Heroes of might and magic. Jeg kjøpte nr 5 for en mnd siden, men må nok sørgelig konstatere at pc'en begynner å bli litt utdatert på nyere spill.
Vi var en gjeng med "real life" kompiser som spillte CS på kveldstid i ny og ne, men så fikk en av dem ideen om at han ville spille WoW. Flere og flere av kompisene fulgte etter mens jeg strittet imot... Jeg visste at faren for å bli hektet ville være stor, men tilslutt gav jeg etter.
Og joda jeg ble virkelig hektet så jeg endte opp med 3 lvl 70 og 2 lvl 60... :. Jeg tok et oppgjør med meg selv og sluttet i august da masteroppgaven begynte å bli mer tidkrevende. Det var sinnsykt hardt å slutte! Både fordi de har laget spillet på en psykologisk avansert måte, samt at de hyggelige kveldstundene i instancer ol med 6 "real life" kompiser endte...
Jeg angrer ikke på at jeg sluttet, men jeg kjenner jo at det er et vakum for å si det slik... Dette er mye av grunnen til at jeg har blitt mer fokusert på hifi igjen denne høsten. Det er en hobby som kommer til å vare livet ut! Men det er endel billigere med "epix" en stadige utskiftninger av komponenter for de som tok den
Hadde en warlock som main. affliction/Dark Pact build. Det var morro. :'(Morpheus skrev:Veldig enig med det du skriver Gjestemedlem. Jeg orker heller ikke å bygge meg opp på nytt i WoW etter at jeg gav kompisene mine "carte blanc" på å " voldta" kontoen min. Men det rykker av og til i fingrene når jeg ser på installasjons-CD'ene... Tidstyv kan jeg skrive under på at WoW var! Hadde lvl 70 Lock, Druide og Shaman. Lvl 60 prest og Mage.
Ja like greit å brenne alle broer hvis man ikke skal tilbake med det første.Før jeg sluttet sa jeg min mening ganske så betraktelig til enkelte super-egoister av noen offiserer slik at det skulle bli vanskelig for meg å reinstallere og komme tilbake...
Spilte det en stund, til lvl 30 eller så. Men det var tomt, repetitivt og kjedelig, selv på RP serveren.Har en kompis jeg har prøvd LoTRO med, men dette spillet faller helt igjennom når jeg sammenligner med wow, så jeg har spillt det 3 timer på 1.5 mnd... Nei tror jeg har fått min lærdom og kommer til å holde meg unna MMO's i fremtiden.
Kan hjelpe med en bedre ruter som kan prioritere spilltraffikk. D-Link har noen riktig bra.Helt enig med at HoMM er et glimrende spill, og da spesielt nr 3. Jeg har trådløst nett som gjør at jeg har veldig varierende ping mtp CS, etter at jeg flyttet. Så spiller sjelden CS...
Ja jeg har tenkt på det samme Har ventet litt da jeg har tenkt å skaffe meg en Squeezebox. Ser du har erfaringer på den fronten ogsåKan hjelpe med en bedre ruter som kan prioritere spilltraffikk. D-Link har noen riktig bra.
Avantgarde Solo som dedikert senterkanal... småperverst egentlig ;DNorum skrev:Akto: Det der var rått 8) Dumt spørsmål kanskje, men det du har foran pedalene er det en sub eller en center?
Second Life er mye hype og pynt og lite innhold, men det er nok en smak på hva som er i vente. De store nettsamfunnene finner man i spill som WoW med over 10 millioner aktive kontoer og endel av de store asiatiske spillene som Lineage.Audiophile-Arve skrev:Har ikkje hatt tid til å spele sidan 80-talet, men i samband med eit datastudium eg er på, skulle eg sjekke ut ein del nettsamfunn. Eg vart veldig fascinert av secondlife, men tør ikkje gå djupare inn i det. Eg er trass alt 50 år, og kan ikkje kaste vekk meir tid...
UT3 er vel mere likt UT enn 2k3 og 2k4.atonal skrev:Er det noen som spiller Unreal Tournament 3 og har noen erfaringer, vs. UT1?
Skal snart i gang med å oppgradere pc`en, slik at jeg kan spille i litt høyere oppløsning enn 640 x 480...