Pingleatonal skrev:Har de siste dagene lagt action med UT på hylla.............
/jan
Pingleatonal skrev:Har de siste dagene lagt action med UT på hylla.............
Hehe ;DJanR skrev:Pingleatonal skrev:Har de siste dagene lagt action med UT på hylla.............
/jan
Lest denne forresten, den laget stor stas i mitt hode:LydMekk skrev:Leser enddel fantasy/SciFi etc.
Ditto her, derav spørsmålet. Og Snow Crash er en av de bedre Sci-Fi bøkene jeg har lest ja.LydMekk skrev:Vel, whatever rocks your boat, men synes personlig det ja. Leser enddel fantasy/SciFi etc.
Du liker å jakte på de burkakledde ser jeg.oddgeir skrev:Jeg sier ikke mer.
Ikke uenig med deg i det.Det meste er faktisk ganske så morro å spille på lan eller hjemme i stue med flere.Gjestemedlem skrev:Diablo var stor morro det. Men den virkelige morroa kommer når man spiller sammen med flere andre i et party og samarbeider, i et lokalnettverk f.eks. Som singelplayer blir det fort kjedelig.
Gleder meg til nr. 3
Ikke kommet noe info fra Ati (AMD) om dette heller... ny driver langsert?JanR skrev:...Ser det flere på forumene bortover som opplever det samme med ati sine 4850/4870 i de spillene.
...
De slapp en "hotfix" ver. av 8.11 driverne. Ikke whqlkaap skrev:Ikke kommet noe info fra Ati (AMD) om dette heller... ny driver langsert?JanR skrev:...Ser det flere på forumene bortover som opplever det samme med ati sine 4850/4870 i de spillene.
...
mvh
PS: Skal teste ut Red Alert 3 så snart jeg får tid
Jeg har da spilt alle tre uten problemer med et 4850-kort. Skrur jo ned litt på "eye-candy" for å få det til å flyte; bruker fortsatt et gammelt 939-kort med en Opteron 175-CPU. Xp, selvsagt. Det eneste problemet jeg fikk var at FC2 "bugget" med noen dører som ikke ville åpne, men det løste seg når jeg slettet en hel haug gamle saver.JanR skrev:Noen som har fått testet Far Cry 2/Crysis Warhead/CoD 5 world at war ennå ?
Etter at jeg oppgraderte pc'n sliter jeg litt i Far Cry 2/Crysis Warhead og CoD5.
Nytt Gigabyte 775 kort, ATI 4870, Intel Duo 3.16, 2x2 gig ram, win XP.
I Far Cry 2 fryser spillet på samme sted hver jæ*** gang.
I CoD 5 blir jeg kicked ut og vpu recover kicker inn.
Samme i Crysis (begge) , svart skjerm, vpu recover kikcker inn. Bruker jeg kikkert/kikkert sikte i Crysis spillene fryser spillet og blir kastet ut til windows.
Så langt gjelder det kun de 3 spillene. CoD 4 flyter som f**.
Skal teste UT3 i kveld og se hva som skjer der.
Ser det flere på forumene bortover som opplever det samme med ati sine 4850/4870 i de spillene.
/jan
Hadde aldri problemer med den gamle hardwaren. AMD FX-55/Epox 939 kort/Geil 2 gig ram/ATI 2900 og 47xx serien kort.berxter skrev:Jeg har da spilt alle tre uten problemer med et 4850-kort. Skrur jo ned litt på "eye-candy" for å få det til å flyte; bruker fortsatt et gammelt 939-kort med en Opteron 175-CPU. Xp, selvsagt. Det eneste problemet jeg fikk var at FC2 "bugget" med noen dører som ikke ville åpne, men det løste seg når jeg slettet en hel haug gamle saver.JanR skrev:Noen som har fått testet Far Cry 2/Crysis Warhead/CoD 5 world at war ennå ?
Etter at jeg oppgraderte pc'n sliter jeg litt i Far Cry 2/Crysis Warhead og CoD5.
Nytt Gigabyte 775 kort, ATI 4870, Intel Duo 3.16, 2x2 gig ram, win XP.
I Far Cry 2 fryser spillet på samme sted hver jæ*** gang.
I CoD 5 blir jeg kicked ut og vpu recover kicker inn.
Samme i Crysis (begge) , svart skjerm, vpu recover kikcker inn. Bruker jeg kikkert/kikkert sikte i Crysis spillene fryser spillet og blir kastet ut til windows.
Så langt gjelder det kun de 3 spillene. CoD 4 flyter som f**.
Skal teste UT3 i kveld og se hva som skjer der.
Ser det flere på forumene bortover som opplever det samme med ati sine 4850/4870 i de spillene.
/jan
Bernt K
Har testet de spillene, og det funker helt fint her. UT3 fungerer også bra med 4850-kort. Sleit veldig med UT3 på det forrige kortet mitt, et radeon X1950 Pro, da gikk det over til bluescreen på nøyaktig samme sted på Deck, uten vpu recover. Festlig.JanR skrev:Noen som har fått testet Far Cry 2/Crysis Warhead/CoD 5 world at war ennå ?
[...]
/jan
Tror kanskje det kan være en kombinasjon av kort/drivere/spill (kommer sikkert en patch eller 2 etterhvert)atonal skrev:Har testet de spillene, og det funker helt fint her. UT3 fungerer også bra med 4850-kort. Sleit veldig med UT3 på det forrige kortet mitt, et radeon X1950 Pro, da gikk det over til bluescreen på nøyaktig samme sted på Deck, uten vpu recover. Festlig.
Begynner å dra på åra, trenger vel sterke lesebriller snart også Merker at fps (UT/UT3 osv) er for ungdommen.Gjestemedlem skrev:Fallout III er riktig pent og bra, og har maktet å beholde den fine stemningen fra de to tidligere spillene. Men det er mer rpg enn fps da.
JanR, du kan ta det heeelt med ro. Så lenge du banker meg i UT, er det liv laga ;DMerker at fps (UT/UT3 osv) er for ungdommen
Takk for trøsten ;Datonal skrev:JanR, du kan ta det heeelt med ro. Så lenge du banker meg i UT, er det liv laga ;DMerker at fps (UT/UT3 osv) er for ungdommen
Skjønner at det er på tide å bytte ut min 19" snart ;DLydMekk skrev:Kjører i stua mot en 135" stewart og proj. samt skikkelig surround gjennom anlegget. Mycket bra!
En runde UT3 en kveld da ?atonal skrev:A propos online-spill. Jeg prøvde gode gamle UT for litt siden, men nå virker spillet sørgelig utdatert etter et halvår med UT3. Antagelig for mye eye candy i sistnevnte.