Dazed's mid-fi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.604
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Pent dette dazed... Og gjenskinnet av din trivelige figur i tv'en gjør det jo komplett.. Kanskje det er snakk om kabel lengde Roda ?
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Fint!
    God symmetri også :)
    hvorfor ikke monoblokkene nederst, btw?
    Fordi strømbryterene er bakpå, og jeg ikke gidder la dem stå på konstant, siden det brummer svaaakt i høyttalerene på tomgang.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Som dere vet er jeg en sucker for vinylutgaver i praktbokser, så selv om jeg senest i forgårs lovte kona å selge unna et par overflødige sykler og å slutte å handle plater til den uventet svære mastercard-regningen vi laget på Ikea var betalt, klarte jeg ikke å la være å slå til på dagens "Daily Deal" fra PopMarket: ;)


    Dette blir bra. Gleder meg!
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Men ka er det der for noe black crowes greier da?
    Ny 4LP-boks med live-materiale fra 2010-turnéen før "pausen" deres. 14 akustiske og 12 elektriske låter. Skikkelig "live"-mastering med skranglespilling og god lydkvalitet, sies det.
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Hei dazed utrolig fint du har fått det til , hvor mye watt forer du disse rf 63 med ?
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Dersom noen lurer på hva jeg har drevet med i ferien, er det stort sett dette: ;)

















































    Ferdig nå, mua. at den inbygningsbare kombi mikro- og varmluftsovnen ikke har kommet enda, men det gjør den forhåpentligvis snart. ...Og så må jeg bygge en ny sokkel, i stedet for det tragiske, puslete greiene Ikea leverte. Det får bli om en uke eller fire, når jeg har latt inspirasjonen stå på lading en stund. :)

    Hifi? Har ikke hatt tid. ;)
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.043
    Antall liker
    28.979
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Flott ble det!!!!

    - fryktet en stund at den blåfargen var fargen, puuuuhh.....

    / Morten
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Dette ble fint dazed , har du kjøpt deg hus nå ? Jeg og kjerringa har endelig kommet oss i nytt gammel hus vi å , er noe som må gjøres her å , men oppussing prosjekt liker jeg , og ikke minst vi har huset for oss selv , ingen under oss , ingen over oss , ingen ved siden av. Og nå kan jeg endelig herje vilt med anlegget å :)
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Godt å se vi er flere som har slitt med kjøkkenhelv*** i ferien :) Ser kjempebra ut dette Dazed!
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.370
    Antall liker
    106.057
    Torget vurderinger
    23
    Hvorfor lakkerte du de fine blå skapdørene hvite?? :rolleyes:

    Forøvrig så er dette bildet kandidat til "årets hundebilde"..

    årets hundebilde.jpg
     
    J

    J.J

    Gjest
    Jeg får vondt i opussingssjela mi når jeg ser slike bilder :rolleyes:
    Been there done that... og jeg tror jeg er ferdig med det ... ihvertfall i en slik grad som jeg gjorde.
    Men er bra at folk har pågangsmot :cool:

    Flotte bilder bilder btw :)

    /JR
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Dette ble fint dazed , har du kjøpt deg hus nå ? Jeg og kjerringa har endelig kommet oss i nytt gammel hus vi å , er noe som må gjøres her å , men oppussing prosjekt liker jeg , og ikke minst vi har huset for oss selv , ingen under oss , ingen over oss , ingen ved siden av. Og nå kan jeg endelig herje vilt med anlegget å :)

    Takk. Huset har vi hatt i ...hmmm, åtte år nå, men det er alltid noe når man har hus. Enebolig er fint, ja. Naboer vegg i vegg er jeg glad for å slippe, selv om hus som sagt involverer en del jobb.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Godt å se vi er flere som har slitt med kjøkkenhelv*** i ferien :) Ser kjempebra ut dette Dazed!
    Takk. "Helvetet" er ikke å overdrive. Spesielt ikke all den tid ingenting er i lodd, vinkel eller vater i dette huset. ;)
     
    J

    J.J

    Gjest
    Akurat at det blir no bedre når du er der .... faan ikke i vater sjøl... :rolleyes:
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Jeg får vondt i opussingssjela mi når jeg ser slike bilder :rolleyes:
    Been there done that... og jeg tror jeg er ferdig med det ... ihvertfall i en slik grad som jeg gjorde.
    Men er bra at folk har pågangsmot :cool:

    Flotte bilder bilder btw :)

    /JR
    Takk.

    Det et ikke det beste jeg vet å holde på med, for å si det sånn, men noe skal man jo bruke ferien og feriepengene til. ;) Pågangsmot? Ja, det eller kone som vil ha finere kjøkken.
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Dette ble fint dazed , har du kjøpt deg hus nå ? Jeg og kjerringa har endelig kommet oss i nytt gammel hus vi å , er noe som må gjøres her å , men oppussing prosjekt liker jeg , og ikke minst vi har huset for oss selv , ingen under oss , ingen over oss , ingen ved siden av. Og nå kan jeg endelig herje vilt med anlegget å :)

    Takk. Huset har vi hatt i ...hmmm, åtte år nå, men det er alltid noe når man har hus. Enebolig er fint, ja. Naboer vegg i vegg er jeg glad for å slippe, selv om hus som sagt involverer en del jobb.
    Ja ok trudde du leide jeg skjønner du , har lest litt feil jeg da. Er litt og gjøre i dette huset å , men litt oppussing prosjekt skader ingen :D
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Jeg er i alle fall glad for at kjøkkenjobben er ferdig.;)
     

    Aerik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    2.675
    Antall liker
    6.709
    Sted
    Moss
    Kjøkkenet ditt ble kjempe fint dazed, da er det bare å nyte musikk og god mat.:cool:
     

    Bent

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2008
    Innlegg
    2.737
    Antall liker
    613
    Sted
    Nordhordland
    Gratulerer med nytt kjøkken, ble flott det.
    Ser du har valgt akkurat samme løsningen som meg på ovn-fronten, tenkte det kunne være veldig greit med mikro med mulighet for varmluft. Har enda ikke prøvd den varmluftdelen, men kjekt og ha.:)
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Takk.

    Ja, en sjelden gang har man bruk for to stekeovner, og da er det jo en effektiv løsning at mikroovnen kan brukes til det også.

    Den fungerer fint, den. Laget loff i den senest i går mens jeg grillet kylling i den ordentlige stekeovnen. :)

    Det eneste jeg er litt irritert over med den er at Ikea har klart å lage den med 46cm høyde mens alt annet i systemet deres går opp i hele 10cm, sånn at man må ha en liten og teit foring mellom den og det som sitter over eller under, som de selvsagt heller ikke leverer ferdig.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn