Dazed's mid-fi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    I dag kom Squeezebox Touch nr. 2 på plass i heimen. Koblet til den billige AV-receiveren i "konas" tv-krok, fra analogutangen til den siste ledige inngangen på receiveren: "portable"-minijacken. Ikke akkurat audiofil-lyd her oppe, men Touch-en gir så umiddelbar tilgang til musikksamlinen og Spotify at den kommer til å gi masse glede likevel.

    Skjønner ikke hva Logitech tenkte på da de stoppet produksjonen av denne produktlinjen.
    Tror jeg vet svaret: Den var for billig! I dag skal en hifi/high-end streamer koste minst 20k, bare vent, den kommer nok tilbake om enn i en langt dyrere forpakning. All forbruker-psykologi er desverre utformet slik.. Først gjøre oss avhengig av en ny tjeneste/prudukt, så sette opp prisen etterpå;)

    mvh
    lassemann
    Tja... Hadde Logitech lansert en dyrere, mer flashy boks som erstatning, så, men de gjør jo ikke det heller. Logitech selger jo datautstyr med datapriser. Skule tro at et firma med et produkt som selger bra ville ønske å fortsette å tjene penger på det, i stedet for å bare stoppe.

    Får se hva som kommer fra den kanten. Liknende produkter begynner jo å dukke opp fra f.eks. Bluesound og Simple Audio, så en dyrere "squeezebox" behøver ikke nødedigvis å få fotfeste i det hele tatt heller.
     
    Sist redigert:

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Tror nok lassemann har ett poeng der, beklageligvis! Hvor fant du den Touch hen? En kompis av meg driver og leter, men sier han finner bare duett på nettet.
    Gjorde et bruktkjøp-kupp.

    Det er flere norske nettbutikker som ser ut til å selge den enda, men jeg vet jo ikke om det faktisk er tilfelle.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Ignorér disse bildene. Ikke ble de så bra heller, men jeg trenger bare et sted å legge dem et øyeblikk. ;)

    SBA_130113_IMG_9024.jpg

    SBA_130113_IMG_9026.jpg
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    I dag dro Lassemann og undertegnede på ekskursjon til Rubyred, som hadde fått i hus sitt syvende og åttende par Quad ESL 63, og er tilbake i sin komfortsone med rør og elektrostat-paneler. :)

    Det var første gang jeg så og hørte ESL 63 live, og jeg må si det falt i smak. Stereoperspektivet og holografien som Rubyred alltid jobber for og jaggu oftest får til også, var i større grad enn noensinne på plass, og oppløsningen og detaljnivået var i Absolute Spitzenklasse, som Stereoplay ville sagt det. :)

    Jeg hadde hørt at Elektrostat-paneler skulle ha sine svakheter i dynamikk og bass, men det klarte ikke jeg å høre. Ren, oppløst og kraftig bass med nok pondus, og et "attack" og en dynamikk som var MER enn tilstrekkelig ble demonstrert. Dette hjelper nok BAT-monsteret av en effektforsteker til med! En interessant, morsom og hyggelig lyttekveld hos en alltid gjestfri og gavmild vert! Takk for servering av førsteklasses mat, drikke og musikk, Ruby!

    SBA_130116_IMG_9030.jpg

    ESL 63, par nr. 7 - i tipp topp stand.

    SBA_130116_IMG_9034.jpg

    Man diskuterer ofte i hvilken grad synsinntrykk påvirker vår opplevelse av lydkvalitet. Her er det nesten så jeg mistenker den gode Rubyred for å eksperimentere med smaksinntrykk som positiv forstekning av lytteopplevelsen! Kan ikke si det var feil. :)

    SBA_130116_IMG_9037.jpg

    Lassemann tar kontrollen fra Sweetspot.

    SBA_130116_IMG_9046.jpg

    Il Monstro! Husets varmesentral og hjertet i anlegget! "Jernneve i silkehanske" har sjelden vært et mer passende begrep.

    SBA_130116_IMG_9047.jpg

    Itt'no knussel! ;)
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    SBA_130116_IMG_9052.jpg

    Well Tempered - en nydelig og tidløs platespiller! Spiller flott!

    SBA_130116_IMG_9057.jpg

    ESL 63 - par nr. 8. Under restaurering. Svært imponerende.

    SBA_130116_IMG_9063.jpg

    Lassemann får en kjapp innføring i elektrostatpanelenes hemmeligheter. :)


    Takk igjen, Rubyred, for en super lyttekveld, akkurat slik som de vi er så glade i her i "Østfold Hifi". :)
     
    Sist redigert:

    Huldra57

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.02.2009
    Innlegg
    732
    Antall liker
    110
    Sted
    Oslo
    Kjempefint innlegg om besøk Dazed !

    men de tre vedlegga funker ikke for meg... Bruker Ipad3, får meld om invalid ......
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Grrr. Nå da?

    Det der har vært litt kilent på HFS3. Hvis det ikke virker nå, får jeg legge dem til på nytt i morgen.
     

    Huldra57

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.02.2009
    Innlegg
    732
    Antall liker
    110
    Sted
    Oslo
    Grrr. Nå da?

    Det der har vært litt kilent på HFS3. Hvis det ikke virker nå, får jeg legge dem til på nytt i morgen.
    Invalid vedlegg fortsatt. Jeg skulle som sagt lese tråden din. Begynte bakfra, som jeg gjør med avisa ;), så ha en god natt, jeg prøver i mårra! Leser fra begynnelsen...
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.604
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Fine høyttalere. Ruby, nå må du få din egen tråd? :)

    Dazed, takk for fine bilder og tekst.
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.043
    Antall liker
    28.981
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Super bildereportasje Dazed, må nesten skynde meg ut til Ruby da, maaange år siden jeg hørte
    på ESL 63, morsomme de!

    Er dettte den første luftingen av 7D?

    ShineySmileysSmile.jpg


    / Morten
     

    Huldra57

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.02.2009
    Innlegg
    732
    Antall liker
    110
    Sted
    Oslo
    Super bildereportasje Dazed, må nesten skynde meg ut til Ruby da, maaange år siden jeg hørte
    på ESL 63, morsomme de!

    Er dettte den første luftingen av 7D?

    Vis vedlegget 177451

    / Morten
    Da skjønte jeg den fantastiske kvaliteten på bildene ja!

    Sliter med bilder fra Ipad3, og klarer sjeldent å få de til som annet enn vedlegg. Ser det er flere som sliter med å få limt inn bilda slik du gjør Dazed. Har du noe tips ?

    Ellers veldig fin tråd med et fint sammensatt anlegg. Har selv hatt "budsjettsystemer" eller rimeligere komponenter, fram til siste åra. Du, og mange av dine kompiser, viser, som det er,at musikkgleden er det som gjelder !

    Jeg har en haug med gamle og brukte, rimelige komponenter i kjellerstua , også kalt Huldras Hule. Der setter jeg sammen diverse anlegg med komponenter fra sekstitallet og framover. Ofte koser jeg meg mer med musikken da enn ved å lytte til high end oppsettet.

    Mvh Arild
     
    Sist redigert:

    TrompetN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Innlegg
    8.700
    Antall liker
    7.011
    Flotte bilder Dazed! Takk for sniktitten på turen deres.:)

    Flott oppsett Rubyred!
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Invalid vedlegg fortsatt. Jeg skulle som sagt lese tråden din. Begynte bakfra, som jeg gjør med avisa
    , så ha en god natt, jeg prøver i mårra! Leser fra begynnelsen...
    Det virker nå, ikke sant? Jeg slettet de opprinnelige vedleggene og la inn de tre bildene i det siste innlegget på nytt før jeg tok kvelden i går.

    Får gratulere Ruby med nye høytalere. Jaggu på tide med et bytte nå. :cool:
    Ja, det var på høy tid. heldigvis kom det altså TO par inn nå, så da er det vel innafor. :)

    Fine høyttalere. Ruby, nå må du få din egen tråd? :)
    Enig! Et hjem der det skjer SÅ mye interessant både på utstyrs- og musikkfronten, med en SÅ kunnskapsrik og erfaren eier, ville bli en svært hyggelig og interessant tråd å følge med på.

    Dazed, takk for fine bilder og tekst.
    Bare moro. Håper det et OK for Ruby å dokumentere litt i tråden min.

    Super bildereportasje Dazed, må nesten skynde meg ut til Ruby da, maaange år siden jeg hørte
    på ESL 63, morsomme de!

    Er dettte den første luftingen av 7D?

    Vis vedlegget 177451
    Jepp. Det var noen morsomme klassikere vi fikk høre. Mjaei. Det er vel første gangen den er på hifi-besøk. Du har likevel alt for rett i at den har blitt skammelig lite brukt.

    Da skjønte jeg den fantastiske kvaliteten på bildene ja!

    Sliter med bilder fra Ipad3, og klarer sjeldent å få de til som annet enn vedlegg. Ser det er flere som sliter med å få limt inn bilda slik du gjør Dazed. Har du noe tips ?
    Nei, jeg har aldri lagt inn bilder med iPad-en. Kun fra PC.

    Ellers veldig fin tråd med et fint sammensatt anlegg. Har selv hatt "budsjettsystemer" eller rimeligere komponenter, fram til siste åra. Du, og mange av dine kompiser, viser, som det er,at musikkgleden er det som gjelder !

    Jeg har en haug med gamle og brukte, rimelige komponenter i kjellerstua , også kalt Huldras Hule. Der setter jeg sammen diverse anlegg med komponenter fra sekstitallet og framover. Ofte koser jeg meg mer med musikken da enn ved å lytte til high end oppsettet.
    Takk for det. Det høres jo virkelig ut som tråden "Huldras Hule" bare venter på å bli startet under "mitt anlegg og bildetråder" (eller hva det nå heter i HFS3). Kjør på!

    Takk for turen dazed.
    Ingen hårsmak. :)

    Flotte bilder Dazed! Takk for sniktitten på turen deres.:)

    Flott oppsett Rubyred!
    Takk. Joda, de ble ikke så verst, vel.
     

    Rubyred

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.09.2010
    Innlegg
    954
    Antall liker
    1.504
    Sted
    Fredrikstad
    Takk for besøket guttær. Det ble som vanlig en særs trivelig kveld.
    Flotte dokumentasjon av gammelt skrot Dazed. Nå er det bare å ta en "Hjemme hos" rundtur i østfold.:)

    Quadene gjør jobben bra de. Spellærn`te så pessgæli heller.
    Til min musikksmak er de noe nær perfekte. Noe antall sett gjennom årene indikerer.

    Forøvrig godt å se du er med JanR. Hang in there mate....:)


    Prekæs....


    /Ruby:)
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    som de andre må jeg takke for fine bilder og ord fra besøket :)
     

    Huldra57

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.02.2009
    Innlegg
    732
    Antall liker
    110
    Sted
    Oslo
    Nå ligger jo bilda innlimt, funka i natt og etterhvert. Nydelige saker !

    Tror liming av bilde er likt for Ipad og Pc, men det er visst noe med hvor markøren skal stå når man trykker tredje tegn over teksten.

    Og en Huldras Hule tråd er det flere, som har spurt om... Må i tilfelle ha et bedre kamera. Hva trenger man og hvilke oppløsning er best ?
    Får se på saken, jeg er en litt skranten gubbe etterhvert ;)

    mvh Huldra, huleboer
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Du trenger et hvilket som helst digitalkamera, eller en mobil nyere enn 6-7 år. ;) Du skal jo bare vise frem anlegget ditt til hifi-nerder på dataskjermer. Visst er det kult med flotte, gode bilder, men vi kjemper jo ikke om Purlitzer-prisen her heller. ;)

    Men hvis du spør om tips til digitalkamera, er det mange alternativer. Hvis du ikke bryr deg om etterarbeid, digital "fremkalling" og slikt, men bare vil knipse bilder, er et Point&Shoot-kompaktkamera som Canon Ixus til 1500Kr (eller mindre) HELT tilstrekkelig. Hvis du ønsker muligheten til litt flere manuelle innstillinger, potensielt bedre bildekvalitet og muligheten til å ta bilder i råformat med tilhørende "fremkalling", etterarbeid og fleksibilitet/muligheter (Som f.eks. bruk av ekstern blitz. Innebygde blitzer lager stygge bilder, for de som bryr seg nok om sånt.), finnes mer avanserte "prosumer"-kompakter som Canon Powershot S110, Powershot G15 og Powershot G1X. (3-4000 Kr) De to sistnevnte begynner å bli litt mindre kompakte kompaktkameraer. ;) Hvis du føler du vil vippe over i "hobbyfotograf"-kategorien, kan du se på digitale systemkameraer (speilrefleks og/eller speilløse systemer) fra rundt 3500-4000 Kr til "The sky is the limit"-priser.

    Som du ser er jeg Canon-mann, men "alle" har tilsvarende modeller til tilsvarende priser.
     
    Sist redigert:

    Huldra57

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.02.2009
    Innlegg
    732
    Antall liker
    110
    Sted
    Oslo
    Takker for grundig innføring :)

    Jeg har skada skuldrene, så Pc bruk er vanskelig, så Ipad er blitt min gode venn....
    Har kjøpt et kamerakitfor et par hundre kr. Så kan importere bilder fra mobilen, Htc, halvannet år gammel. Får ta det i bruk. Fulgte med en Usb overgang og, som faktisk fungerer som digital lydutgang inn i Min Audiolab CDQ . Er visst en tabbe fra Produsenten..

    Fant en Ipad app til etterbehandling av bilder i går, så jeg får trene litt !

    Canon er kanon, som Huldra bruker å si ;)

    Har en Ixus, gammal sak, m to M.pix. Men tar vel bedre bilder enn Ipad3, hvis jeg finner det.

    Vurderte et G kamera og, for et par år siden. Og dattara vår fikk et speilrefleks D350 , eller 400 , som hun knapt bruker. Kan sikkert lure det tilbake i heimen ;)

    Blitz er det jeg savner mest, da det blir ganske mørkt når man stabler Tandberg og retro hifi i takhøyde. :cool:
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Bilder av svarte bokser i mørke kjellerstuer kan være utfordrende, ja. ;)
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.165
    Antall liker
    15.013
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Kongebilder, Canon er kanon! ...og du har jo en kjempecanon :)

    Fin rapport og gode beskrivelser. Hadde gledet meg til å høre Gradient hos Rubyred men da hjelper det visst ikke å sove i timen?

    Mvh
    RoDa
     

    Rubyred

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.09.2010
    Innlegg
    954
    Antall liker
    1.504
    Sted
    Fredrikstad
    Og dattara vår fikk et speilrefleks D350 , eller 400 , som hun knapt bruker. Kan sikkert lure det tilbake i heimen ;)
    Forsøk å snike tak i dette kameraet. Dette går fortsatt utenpå det meste av dagens kompaktkameraer, og er samtidig relativt enkelt i bruk.

    RoDa har jo brukt et slikt kamera frem til nå, og er et godt eksempel på hvor godt det fortsatt er. Seff i kombinasjonen med en god fotograf.:)


    /Ruby:)
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.165
    Antall liker
    15.013
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Har hatt både 350 og 400, bra saker. Grunnen til at jeg hoppet på tilbudet på 600 var en ønske om bedre høyISO-egenskaper og muligheten til å kunne filme om jeg skulle snuble over en hifiguru som vugger i takt med musikken.
    "Problemet" med 350 og 400 er at de begynner å korne allerede ved ISO400 og er fæle ved 800 og 1600.
    600 funker greit på 3200 og har 6400 og 12800 som mulighet dersom det er veldig lite lys.
    Så lenge du kan sette 400 på et stativ så er det bare å velge ISO200 eller 100 og bildene blir flotte.

    Mitt første bilde med 400D den gang da :)





    Sorry for å OTe til tråden til, Dazed

    Mvh
    RoDa
     

    Rubyred

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.09.2010
    Innlegg
    954
    Antall liker
    1.504
    Sted
    Fredrikstad
    Kongebilder, Canon er kanon! ...og du har jo en kjempecanon :)

    Fin rapport og gode beskrivelser. Hadde gledet meg til å høre Gradient hos Rubyred men da hjelper det visst ikke å sove i timen?

    Mvh
    RoDa
    He he. her går det unna RoDa.
    Forumets uoffisielle transitthall for bytting av HT. iflg. en eldre blåsvenske.;)

    Min referanse i alle år har vært Quader i en, eller annen form. Gradientene skal jo i praksis være en dynamisk clone av Quad ESL-83, og ble kjøpt av denne grunn.
    Har vært fornøyd med mine Gradient, men etter å ha spilt på begge et par dager, var valget enkelt.

    Nå var jeg så heldig, med et par dagers mellomrom å dumpe over 2 sett med delvis defekte ESL-63 til en meeget hyggelig pris. Av disse mekket jeg sammen et ganske så strøkent sett med Quader.

    Får se hvor lenge de blir stående. Det blir uansett bestilt 4 nye mellomtone/diskant paneler. og elektronikken skal sees over.

    Regner med å ha 2 strøkne sett ESL-63 i hus i nærmeste fremtid.

    Drømmen er seff et pent brukt sett med Quad ESL 2905.

    Time will show.:)


    /Ruby:)
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.949
    Antall liker
    4.636
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Det var en meget hyggelig kveld hos Rubyred i går kveld.. Det spiller så smooth, så organisk og så oppløst at det er en fryd. Rubyred er en jazz- og blueselsker til randen og da kan ikke valget av HT bli bedre.. Jeg skjønner godt hans forkjærlighet for disse høyttalerene. Jeg har kjent Rubyred i 20 år og han har hele tiden snakket om disse som hans referanse. Men livet og plassen til disse "elefantørene" har vel ikke vært der før nå - sirkelen er sluttet! Gratulerer Ruby! Og husk; ikke bytt ut disse på en stund er du snill ;)

    mvh
    lassemann
     

    Rubyred

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.09.2010
    Innlegg
    954
    Antall liker
    1.504
    Sted
    Fredrikstad
    Får se hvor lenge de blir stående.
    Time will show.:)


    /Ruby:)
    Tror ikke du skal bekymre deg for å tørke støv av dem........ :D

    Mvh
    RoDa
    Pokker. Driver dere å mobber en gammel kæll!!!! Skamme seg....

    Quadene blir stående her i MINST 6 måneder.

    Planen er å rykke opp til Quad 2905. Da prekær vi...


    /Ruby:)
     

    Destiny

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Innlegg
    2.287
    Antall liker
    237
    Torget vurderinger
    1
    Fin bildereportasje fra Rubys rede Dazed :) jeg gjorde et besøk hos Ruby på torsdag og kan bare underskrive på at lyden var av ypperste klasse i mine ører, det spillte rett og slett dritbra :eek:

    Nå har det vært ganske mange høyttalere på besøk hos Ruby i det siate, men jeg vet at han vendt hjem til røttene med Quad. Og som alltid så er det utrolig hyggelig å være på besøk hos Ruby ! Nydelig kaffe og god servering :) Og ang bytte av høyttalere, så bør vel jeg kanskje gå stille ;)

    Destiny..:)
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    I dag dro Lassemann og undertegnede på ekskursjon til Rubyred, som hadde fått i hus sitt syvende og åttende par Quad ESL 63, og er tilbake i sin komfortsone med rør og elektrostat-paneler. :)

    Det var første gang jeg så og hørte ESL 63 live, og jeg må si det falt i smak. Stereoperspektivet og holografien som Rubyred alltid jobber for og jaggu oftest får til også, var i større grad enn noensinne på plass, og oppløsningen og detaljnivået var i Absolute Spitzenklasse, som Stereoplay ville sagt det. :)

    Jeg hadde hørt at Elektrostat-paneler skulle ha sine svakheter i dynamikk og bass, men det klarte ikke jeg å høre. Ren, oppløst og kraftig bass med nok pondus, og et "attack" og en dynamikk som var MER enn tilstrekkelig ble demonstrert. Dette hjelper nok BAT-monsteret av en effektforsteker til med! En interessant, morsom og hyggelig lyttekveld hos en alltid gjestfri og gavmild vert! Takk for servering av førsteklasses mat, drikke og musikk, Ruby!

    Vis vedlegget 177437
    ESL 63, par nr. 7 - i tipp topp stand.

    Vis vedlegget 177438
    Man diskuterer ofte i hvilken grad synsinntrykk påvirker vår opplevelse av lydkvalitet. Her er det nesten så jeg mistenker den gode Rubyred for å eksperimentere med smaksinntrykk som positiv forstekning av lytteopplevelsen! Kan ikke si det var feil. :)

    Vis vedlegget 177439
    Lassemann tar kontrollen fra Sweetspot.

    Vis vedlegget 177440
    Il Monstro! Husets varmesentral og hjertet i anlegget! "Jernneve i silkehanske" har sjelden vært et mer passende begrep.

    Vis vedlegget 177441
    Itt'no knussel! ;)
    Fine bilder av både komponenter og speakers.
     

    Rubyred

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.09.2010
    Innlegg
    954
    Antall liker
    1.504
    Sted
    Fredrikstad
    Takker for kyndig datahjelp Dazed. Nå funker rippeprogrammet utmerket.:)

    Ha en super helg.


    /Ruby:)
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Bare hyggelig. Det var bra! Takk det samme! Kos deg med enda større elektrostater. :)
     

    Huldra57

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.02.2009
    Innlegg
    732
    Antall liker
    110
    Sted
    Oslo
    Hei igjen Dazed.

    Da har jeg fått lurt Canon hjem til Huldras Hule, en tur. Så får vi se om jeg får skikk på på det etterhvert, og klarer å få til en permanent base for det her...
    Det var forresten en 1000D, som jeg kjøpte til henne fordi jeg leste i tyske fotoblad at det var bedre enn modellen over. Burde uansett holde til meg.

    Btw; Bra at du holder div ivrige debattanter litt forsiktig i øra, rundtomkring. Men det trenger du ikke fortelle noen at jeg har sagt ;)

    Mvh Huldra, endelig oppe med seriøs vinylrigg også!
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Hei igjen Dazed.

    Da har jeg fått lurt Canon hjem til Huldras Hule, en tur. Så får vi se om jeg får skikk på på det etterhvert, og klarer å få til en permanent base for det her...
    Det var forresten en 1000D, som jeg kjøpte til henne fordi jeg leste i tyske fotoblad at det var bedre enn modellen over. Burde uansett holde til meg.
    Flotte greier! Da venter vi bare på egen tråd med bilder av alskens vintage-komponenter! :) Kameraet holder nok for de fleste. :)
     

    Rubyred

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.09.2010
    Innlegg
    954
    Antall liker
    1.504
    Sted
    Fredrikstad
    Får se hvor lenge de blir stående.
    Time will show.:)


    /Ruby:)


    Tror ikke du skal bekymre deg for å tørke støv av dem........ :D

    Mvh
    RoDa

    Neida så.......

    http://www.hifisentralen.no/forumet/vennetra-der-hifimerker/12104-quad-elskerne-5.html#post1526222


    :D :D :D :D

    Bare ventet på at du skulle komme med en kommentar RoDa.;)
    Får trøste meg med at nå er toppen snart nådd. Quad ESL 2905/12 er for meg den ultimative HT. :rolleyes:

    Kunne ikke la disse passere. Ikke ofte Quad av dette kaliberet er til salgs. Har lenge vært på utkikk etter brukte ESL 2905.

    Koser meg med Porcupine Tree - Coma Divine nå. Herlig...


    /Ruby:)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn