Det som for meg er veldig vittig med denne versjonen er at den er fra hennes første album uten Arvid Solvang som produsent. Han produserte de tre første, og etter det tok Martin Sjølie over. Og det vittige poenget er at Arvid Solvang er den mest innbitte Kiss-fan jeg kjenner, han var i alle fall det tilbake til åttitallet da vi ble venner. Kanskje han la ned forbud mot å covre Kiss av puritanske årsaker, så når hun jobbet med en annen produsent var det fritt fram?Stopper eller fortsetter krangelen med denne, Dazed?
Den er forlengst på Tidal: https://tidal.com/album/77509709Ikke hold pusten. Albumet er ikke nytt. Bare denne vinylreissuen. Tviler på at det kommer på tidal/Spotify, egentlig.
Jeg kunne gått med på prisen, hvis det er en kvalitetsmaskin og aller helst hvis den hadde Norsk forhandler. Platevask er noe jeg har skjønt jeg også må få på plass etterhvert, har et lass med grisete gamle plater som kunne trengt en god vask. Som f.eks. den gamle Michael Jackson Bad'en jeg har stjælt av mora mi og sitter og hører på mens jeg skriver dette.Ultralydsvaskere begynner å bli mer betalbare. Gi det et år, så koster de 5000. Da skal jeg kjøpe en.
In The Groove KA-RC-1 Ultrasonic Record Cleaning System
Tørke over nattaMen det er vel bare å rade skivene opp på kjøkkenbenken i et stativ og la de tørke over natta?
Ptb, jeg visste jo hvordan Mr Skeptisk-men-nekter-å-prøve-ut-selv her tenkte, så jeg tok det kraftig i.Skeptisk til at det er tørt nok til å spille etter et kvarter, kjenner jeg, men det er jo i så fall håndterbart.
Får prøve, når jeg kommer så langt.^ nå er det jo heldigvis slik at det i enkelte få tilfeller innenfor Hi-Fi relaterte tema faktisk er saker der man kan bringe synsing og antakelser mer over i retning erfaringsbasert "fakta".
Hehe... lekte meg litt i ferien med å shoppe noen CD samlinger. Det er utrolig mange av disse platene i omløp.Jeg vet ikke hva som er verst: At "Now, that’s What I call music"-samleplatene fra åttitallet blir gjenutgitt nå, eller at noen faktisk kjøper dem og skryter på Facebook!
(Snobbete, sier du? Ja, det får heller være.)
Huffda...Mye dritt til salgs, ja.
De jeg snakket om er faktisk reissued på vinyl.