I føljetongen, god service fra Degritter. Da jeg startet opp Degritteren jeg nylig fikk oversendt, registrerte jeg at det ikke var den nyeste (heller ikke den forrige) softwaren installert. Jeg har hos meg ikke mulighet til å laste opp på SD-kortet mitt, da er jeg avhengig av andre. I latskapens tegn sendte jeg en mail til Aleks hos Degritter, og spurte om det var stor forskjell på softwaren som var installert og den nye. Hans svar var å tilby å sende meg et SD kort med den nye softwaren
Jeg blir stadig vekk positivt overrasket av den gjengen der
Kan legge +1 til den med service.
Har mailet litt frem og tilbake med Alex de siste par dagene.
Min Degritter har stoppet med å snurre platen. Undesøkte selv. Motoren går, men reimen glider.
Fannt ut av, at de 2 rollers i bunnen, som trekker rundt platen, ikke beveger seg.
Beveger/kjører du rundt på den venstre, følger høyre med.
Kjører du rundt med den høyre, står den venstre stille. Konklusjon: Den venstre sitter så pass fast, at beltet ikke klarer å trekke den rundt.
Alex beklaget og har sendt meg en helt ekstremt detaljert/velutført manual på mail "How to disassemble" etc....... Top notch.
Derutover tilbød han å sende alle nøtvendige "stumper" for å få den opp å gå "free of charge".
Som plaster på såret (sorry for the inconvenience) ville han sende lite accessories som rensevædske og filtre oveni.
Helt utroligt servicenivå. Ser ut som at eiere av Degritter ikke har noe som helst å være redde for i lang fremtid
Det må vel bli 11 ut av max 10 stjerner herfra.