Hei..musicus skrev:Da var også BDRC på plass under høyttalerene, og jeg kan ikke si annet enn at dette var en god oppgradering med disse BDRC/P om enn ikke like mye som bare med puckene alene, men alikevel gode marginelle forskjeller med conene fremfor de "look alike" hardt prsset MDF(?) som stod på orginalt, kanskje ikke uten grunn at disse BDRC/P følger Coltrane serien orginalt?, hele lydbildet slapp likssom ht enda mer og det er mer ambient og liquidity over presentasjonen, slik jeg foredrar det, og tross at jeg bruker transistor utstyr oppleves forskjellen som mer "riktig", for meg, med MK 4 conene & puckene, dette bør man teste selv. Men disse blir så lenge høyttalerene står ....
mvh
Takk for dine utmerkede beskrivelser av testen(e) med BDRC og BDRP.
Har BDRC tilgjengeleg og lurer kraftig på om jeg skal teste de ut under mine utmerkede og spesialbygde Dynabel S33 HT ennå en gang, men nå med litt andre variasjoner av "meddemping/underlag" en sist..
Grunnen til at jeg "lurer på" er at lyden hos meg nå er svært bra - også i flg andre i lyttelauget ("kvalitetslyd på høgt nivå" og "musikkoase" er sagt) og uttrykket "never change a winning team" lurer i bakhodet og får frem tvileren i meg ... MEN jeg vet jo hva som fungerer nå og kan raskt "ta" tilbake det oppsettet. Og så er det dette med å høste kunnskap om ting da... 8)
Får vel berre vente på en stille stund med huset for meg selv -
(faren for at hu mor ringer etter gutta med de kvite frakker er vesentleg mindre da... ;D ;D ;D)
mvh