Den beste integrerte....

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Audiophile-Arve

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    20.853
    Antall liker
    8.172
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Det er utruleg mykje bra av integrerte forsterkarar. ASR er eitt merke eg har fått enorm respekt for, men har berre høyrt det på messer og i butikk. Det verkar likevel utruleg skikkeleg.
    Den beste eg har testa skikkeleg, kan likevel måle seg med kva som helst (iallfall som eg har lånt øyre til): Pass INT 150
    http://www.audiophile.no/?did=9083523
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    1.146
    Torget vurderinger
    4
    Audiophile-Arve skrev:
    Det er utruleg mykje bra av integrerte forsterkarar. ASR er eitt merke eg har fått enorm respekt for, men har berre høyrt det på messer og i butikk. Det verkar likevel utruleg skikkeleg.
    Den beste eg har testa skikkeleg, kan likevel måle seg med kva som helst (iallfall som eg har lånt øyre til): Pass INT 150
    http://www.audiophile.no/?did=9083523
    Jeg har det samme inntrykket av ASR som deg, kunne godt tenkt meg det hjemme i stua dersom det ikke hadde vært for at jeg ikke skal kjøpe ny hifi på en god stund.
     

    relløm

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.10.2007
    Innlegg
    305
    Antall liker
    171
    Jeg har Chapter audio v 2 . Den er jeg veldig fornøyd med.
    Prøvde Diablo også, detaljer og dynamikk var bedre på Chapter.
     

    Espen R

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Innlegg
    10.499
    Antall liker
    3.043
    Hvis du fikk velge mellom...


    En Boulder 865 integrated amplifier til US $12 000....


    ..eller en NAD M3 integrated amplifier til US $2900

    Og best lydkvalitet er eneste kriterium, hva ville du velge da?

    Til opplysning kan jeg si at disse to har like utvendige mål, veier like mye, begge har fantastisk byggekvalitet, begge har sofistikerte pre-amp seksjoner med "digital" volumstyring. Boulder måler svært bra, NAD M3 måler enda bedre. Under "torturtesten" til Stereophile måtte Boulder gi tapt, NAD klarte seg. Boulder gir 150 klasse A/B watt, NAD 180 A/B watt.
     

    Wergeland

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.05.2009
    Innlegg
    1.076
    Antall liker
    67
    Torget vurderinger
    1
    Det hadde hjulpet litt om Wilhelm kunne forklart litt om hva han er ute etter. Den ultimate integrerte forsterker (ASR, Boulder, Krell FBI etc.) eller gode integrerte forsterkere innenfor et begrenset budsjett som passer i et stuemiljø (LFD, Bryston, Sugden, Nad etc.)?

    ASR Emitter II Excl. f.eks er fantastisk integrert(teknisk sett) forsterker, men den koster 130 000 og består av 4 bokser som veier over 30 kilo hver.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.164
    Antall liker
    8.247
    Torget vurderinger
    12
    larkrla skrev:
    Hei, her har du en pen og en mindre pen, begge veldig gode...
    Nei, den Moon-forsterkeren var ikke veldig pen. Men Gryphonen var heller ikke min favoritt. De har gjort det bedre før. Litt overdesignet for meg. Det trengs litt opprydding.
     

    Kjetil_M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2006
    Innlegg
    2.441
    Antall liker
    1.989
    Sted
    Bergen
    Gryphon Callisto 2200

    En drøm av en forsterker!!





    http://www.gryphon-audio.dk/content/product.asp?ProductID=7

    Callisto 2200

    True Dual Mono configuration
    Infrared remote control
    Flash memory upgrades via PC
    Zero negative feedback
    Microprocessor-controlled passive volume potentiometer
    Dual Mono Holmgren toroidal transformer
    Extensive mechanical decoupling
    Minimal internal wiring
    Ultra-short signal path
    Non-magnetic, non-resonant aluminum cover
    Military spec. double-sided printed circuit boards
    PCB-mounted sockets eliminate wiring and shorten signal path
    Gold-plated Swiss Neutric XLR sockets for one balanced source
    Exclusive custom Gryphon gold-plated phono sockets with Teflon insulation for 4 inputs
    Fixed-level AV throughput for uncompromising integration with surround preamplifier
    Vacuum Fluorescent Display with 2 lines and 50 characters
    Adjustable display lighting (High, Medium, Low, Off)
    Optional MM/MC phonostage module
    Non-invasive protection system
    EU CE approval
    Designed and built in Denmark
     

    Baard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.04.2002
    Innlegg
    2.254
    Antall liker
    919
    Torget vurderinger
    1
    Har en svakhet for slike odde detaljer som:
    non-magnetic
    extensive mechanical decoupling
     

    Finn M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    844
    Torget vurderinger
    6
    Beste integrerte?
    Da finnes det bare et valg: Jeff Rowland Continuum Punktum.
    Den fåes også med et meget habilt RIAA trinn innebygd.
     

    Espen R

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Innlegg
    10.499
    Antall liker
    3.043
    Jeff Roland har hatt god lyd på de forsterkerne jeg har hørt.
     
    S

    Stereo_Mono

    Gjest
    I neste runde tror jeg at jeg lander på en ASR Emitter II, men for øyebliket bruker jeg en ganske stor Vincent SV-238 sak. Etter min smak passet den bedre til mine Kef Reference Model 4. Den ble sammenlignet med Kav-4001 og Hegel H200 som jeg hadde på hjemmelån. Den har «nesten» stor Krell effekt kontroll i bassen.



     

    Chalshus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.361
    Antall liker
    3.979
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    Naim Nait 2: (En fantastisk musikkformidler)




    Bilde av sandy8 på n-forum.


    Og i den andre siden av skalaen prismessig:

     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Som jeg "fryktet", er det fryktelig mange virkelig gode integrerte der ute - og vi har ikke nevnt alle sikkert minst like gode rørforsterkere i denne tråden. Kanskje en egen tråd med "den beste integrerte rørforsterkeren".. Men jeg er ingen "rør"-mann, jeg er meir "plug-and-play"....
    Det er bare å innse at den absolutt øvre grensen går med nye Densen Beat 175 ( som ingen har hørt, ingen meg bekjent har testa, og som OHFC ikke veit når kommer..), altså ca. 70K. Aller heldst vil jeg finne meg en nyere, pent brukt til maks 30K. Jeg er ikke ute etter en "murstein", men en veldesignet, så nær high-endland som man kan komme lydmessig, gjerne strømsterk sak som kan ta kontroll a la Pass. Den må være minst like god kvalitets- og lydmessig som DM-10; den har stått påslått i 11 år, sammenhengende - og fortsatt er det 100% vellyd som kommer ut. Jeg har hørt om både Accuphas'er, Electrocompani'ere, Krell'er og Bryston'ere som det har lukta svidd av og kommet ekkel røyk fra etter et mye kortere liv. Densen har i tillegg livstidsgaranti. Og jeg liker lydbildet innmari godt. Så hvilken av de nyere konstruksjonene kan overgå den? OHFC mener Densen Beat 150, eller klart den nye B-175...når den engang kommer. Eller Gryphon. Eller Pass' siste integrerte.

    Er det noen som har hørt EC I-5 og Densen B-150? Hvordan er disse to opp mot Krell KAV300i eller 400i? Og opp mot Gryphon, som jeg ikke kjenner? Hvem forhandler Gryphon, forresten?

    DartZeel har jeg lest flere kanontester av, men designmessig er den mildt sagt "harry" og vel så det! Mener nå jeg. En kulsvart, feit akrylfront med to digre messing"boob's" a la DM-10, det er bærre lekkert!

    Da har jeg satt noen rammer, og gitt noen hint på hva jeg er på leiting av. Det er jaggu ikke enkelt!

    mvh. VilhelmW
     
    M

    musicus

    Gjest
    Denne finnes visst på bruktbörsen i sort, for halve prisen av det du antyder som max...
    Burde väre kjent av omtale etter div tråder her inne 8)

    Audionet SAM V2






    Function
    microprocessor-controlled main amplifier
    Output power
    2 * 110 Watts into 8 ohms
    2 * 200 Watts into 4 ohms

    Frequency Range
    0 - 500.000 Hz (- 3 dB)

    Damping factor
    > 1000 at 100 Hz

    Channel separation
    > 90 dB at 1 kHz

    THD + N
    < -100 dB at 1 kHz 35 Watts into 2 ohms

    Harmonic distortion
    k2 typ. -100 dB
    k3 typ. -120 dB

    Signal to noise ratio
    > 112 dB at 10Veff

    Input impedance
    10 kohms, 150 pF

    Inputs
    6 pair RCA line, gold-plated, one pair usable as phono input for MM / MC (optional)
    2 RCA digital, 75 ohms, gold-plated (optional)

    Outputs
    1 stereo loudspeaker terminal, gold-plated, for left and right loudspeaker signal
    1 pair RCA variable, gold-plated (preamplifier output)
    1 pair RCA fixed, gold-plated
    (monitor output)
    1 jack plug for headphone
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    9.015
    Antall liker
    4.457
    Jeg tror nok forsterkerne fra Lyngdorf og Tact bør være med på lista her. Ikke minst om kilden er digital. Dette er virkelig gode forsterkere.
     

    ou812rh

    HiFi, humle, malt & sykkel
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.842
    Antall liker
    18.283
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Vet at Densen B-150 har fått mange gode tester rundt i verden. Den bygger på forforsterkeren B-250 og effektforsterkeren B-320 etter det jeg kan huske å ha lest! De to produktene låter ivertfall knall i mine ører. Den nye B-175 tar det enda lengre, men den bygger også på forforsterkeren B-250 (kanskje med enda mindre kompromisser). Effektdelen i denne er hentet fra monoblokkene B-350 med endel modifikasjoner. Jeg har hørt B-250 med B-320 og med B-350. Jeg likte lydsignaturen i B-320 bedre. B-350 låt litt hardere, mens B-320 var smoothere. Noen vil si at B-350 låter "hardere pga bedre dynamikk", men ikke i mine ører. Vet ikke om dette kommer til å påvirke de integrerte, men kan kanskje gi en pekepinn!

    OU812
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Bx skrev:
    Jeg tror nok forsterkerne fra Lyngdorf og Tact bør være med på lista her. Ikke minst om kilden er digital. Dette er virkelig gode forsterkere.
    Ref. tråden"Går det virkelig an å skrive....": Er ikke disse to forsterkerne litt antiseptiske, sterile og anemiske...???

    Jeg har hørt Lyngdorf, og oppfatter måten den forsterkeren presenterer lyd på, som digital og glatt. Det er "noe" med dynamikken som ikke stemmer i mine ører. Lyngdorf får ikke taktfoten min til å gå, sånn som f.eks. Densen.
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    ou812rh skrev:
    Vet at Densen B-150 har fått mange gode tester rundt i verden. Den bygger på forforsterkeren B-250 og effektforsterkeren B-320 etter det jeg kan huske å ha lest! De to produktene låter ivertfall knall i mine ører. Den nye B-175 tar det enda lengre, men den bygger også på forforsterkeren B-250 (kanskje med enda mindre kompromisser). Effektdelen i denne er hentet fra monoblokkene B-350 med endel modifikasjoner. Jeg har hørt B-250 med B-320 og med B-350. Jeg likte lydsignaturen i B-320 bedre. B-350 låt litt hardere, mens B-320 var smoothere. Noen vil si at B-350 låter "hardere pga bedre dynamikk", men ikke i mine ører. Vet ikke om dette kommer til å påvirke de integrerte, men kan kanskje gi en pekepinn!

    OU812
    Har du linker til tester, omtaler o.l. av B-150 eller B-175??? Jeg har googlet, og funnet en ( svært så god ) omtale av B-150 fra et svensk hifi og hjemmekinomagasin.
     

    Mman

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.10.2005
    Innlegg
    150
    Antall liker
    39
    Torget vurderinger
    11
    Hei VilhelmW

    Ser du befinner deg i Bodø, men dersom du skal til Oslo kan du gjerne komme innom og lytte til min Diablo. Kommer ikke til å bytte ut den med det første... ;D Vil du vite mer om den, send meg gjerne en PM.
     
    D

    Desillusjonert

    Gjest
    Orket ikke lese hele tråden (har ikke tid), men om du tenker best mulig lyd, utseende, fjernkontroll og trøkk for lite penger, så er en Jungsson DA-120-IA et godt kjøp til 3500 kroner ny!
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.239
    Antall liker
    7.125
    Torget vurderinger
    4
    VilhelmW skrev:
    Men jeg er ingen "rør"-mann, jeg er meir "plug-and-play"....
    Det er bare å innse at den absolutt øvre grensen går med nye Densen Beat 175 ( som ingen har hørt, ingen meg bekjent har testa, og som OHFC ikke veit når kommer..), altså ca. 70K. Aller heldst vil jeg finne meg en nyere, pent brukt til maks 30K. Jeg er ikke ute etter en "murstein", men en veldesignet, så nær high-endland som man kan komme lydmessig, gjerne strømsterk sak som kan ta kontroll a la Pass. Den må være minst like god kvalitets- og lydmessig som DM-10; den har stått påslått i 11 år, sammenhengende - og fortsatt er det 100% vellyd som kommer ut.
    Dersom du skulle kommer over en på bruktmarkedet mener jeg seriøst at en av OHFC's gamle høydare blant integrerte, Adyton Opera, faktisk kan være verdt å vurdere. Enkelt, men særpreget og tidløst design, definitivt "plug-and-play", strømsterk, var vel av de første integrerte high end'ere, min har stått påslått siden jeg kjøpte den uten noen problemer. Eneste obs! er at noen av dem hadde en tendens til støy i spesielt venstre kanal, - noe Roar Malmin fikset og etter det spiller min bedre enn noen gang.
    En liten norsk klassiker! Men ikke for de som mååå ha siste hype da.

    Ift. budsjettet på opptil 70k vil du kunne site igjen med 55-60k som kan brukes til annen moro.....fx. masse musikk...

    Hi-Fi News, august 95

    REVIEW: Adyton Opera Integrated Amplifier (SS) Review by yoyo at Audio Asylum

    Edit: nei, min er ikke til salgs ;D
     

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    7.796
    Antall liker
    8.410
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    38
    For engangs skyld noe som er enkelt og svare på....... Krell Fbi, det er og blir verdens beste integrerte forsterker, ingen over og ingen på siden, de som er uenige i det utsagnet kan umulig ha hørt den eller seff........ at de er en diger kverrulantisk uvitende døvhørt vriompeis som skal protestere på allt ;D ;D ;D
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.239
    Antall liker
    7.125
    Torget vurderinger
    4
    Jeg kverrulerer da faen ikke ! Og jeg hører strålende , takk skal du ha ! Påståelige besserwisser assa ! ;D
     

    Espen R

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Innlegg
    10.499
    Antall liker
    3.043
    Jeg solgte min Sugden Masterclass og kjøpte meg en lettere brukt (men perfekt) NAD M3 :) Kjøpte den på grunnlag av lytteinntrykk hos Klubben.

    Dette er en svært bra amp i mine ører. Brukt som integrert er den meget god. Men jeg bruker power-seksjonen i forsterkeren i kombinasjon med en svært oppløst og gjennomsiktig rør-pre fra Vacuumstate electronics. Denne rørpre er samtidig på grensen mot en up-front og ekspansiv gjengivelse, og dessuten veldig åpen. Dette ga meg i sum akkurat den supre kombinasjonen som jeg har hørt i mitt indre øre. ;)

    NAD M3 går aldri tom for krefter. På mine stativhøyttalere med en følsomhet på 88db i ei stue på 24kvm var jeg ikke i nærheten av å kjøre den tom. Selv den mest kompliserte og dynamiske rockemusikken låt fenomenalt uanstrengt, selv på meget høyt volum.
    Den har en i mine ører perfekt klangbalance. Den er hverken for varm eller kald, mørk eller lys, tjukk eller tynn. Den låter bare veldig naturlig riktig. Og den skiller på kvaliteten på ulike opptak på en forbilledlig måte. Den er i NADs Master-serie og den låter master-aktig. Den har nær identisk klangbalance som Sugden Masterclass.
    NAD M3 er punchy og rytmisk i lyden. Den er "musikalsk", har et svært lavt støygulv og microdynamikken i musikken blir gnistrende gjengitt.
    Den har et par små minuser: den ruller av helt nederst i bassen (men har en fyldig og god bassgjengivelse) og softer transientene i musikken bittelitt, som en slags light versjon av en typisk ICE forsterker på dette punkt ;D Dessuten kommer dynamiske attacks med en liten forsiktighet i forhold til rene klasse A forsterkere.

    -Espen
     

    ou812rh

    HiFi, humle, malt & sykkel
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.842
    Antall liker
    18.283
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    VilhelmW skrev:
    ou812rh skrev:
    Vet at Densen B-150 har fått mange gode tester rundt i verden. Den bygger på forforsterkeren B-250 og effektforsterkeren B-320 etter det jeg kan huske å ha lest! De to produktene låter ivertfall knall i mine ører. Den nye B-175 tar det enda lengre, men den bygger også på forforsterkeren B-250 (kanskje med enda mindre kompromisser). Effektdelen i denne er hentet fra monoblokkene B-350 med endel modifikasjoner. Jeg har hørt B-250 med B-320 og med B-350. Jeg likte lydsignaturen i B-320 bedre. B-350 låt litt hardere, mens B-320 var smoothere. Noen vil si at B-350 låter "hardere pga bedre dynamikk", men ikke i mine ører. Vet ikke om dette kommer til å påvirke de integrerte, men kan kanskje gi en pekepinn!

    OU812
    Har du linker til tester, omtaler o.l. av B-150 eller B-175??? Jeg har googlet, og funnet en ( svært så god ) omtale av B-150 fra et svensk hifi og hjemmekinomagasin.
    Mener at Hi-Fi choice hadde B-150 med i "The Collection" for 2-3 år siden! Har magasinet et sted i arkivet i boden! Mener også at lyd og bilde har testet B-150, eller kanskje det var en av de mindre integrerte! Sjekk også Densen sin hjemmeside.

    OU812
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Fant en test i tyske "Stereophile" hvor Accuphase 450, Naim Nait og Densen b-150 ble kategorisert i "Spitzenklasse", med små ulikheter. Alle tre ble betegnet som "sehr gut", men Naim som den med mest muligheter mtp videre utbygging. Jeg skal kke bruke en evt. ny integrert med sikte på multimedia, men som rein hifi-forsterker. Hvem av disse tre er best?
     

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    Chapter Audio Precis MK1 eller MK2(siste versjon).


    Smak og behag men denne anbefales av meg selv og veldigt mange andre.
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Takker for gode råd, masse flotte innspill og mange bilder etc. av integrerte. Nå skal jeg finstudere, sjekke linker og tester osv.

    Pr. nå har jeg personlig følgende "favoritt- kandidater":
    * Densen B-150
    * Krell KAV 400
    * The Gryphon

    Men så kommer tvilen: Vil det være en bedre løsning å gå for for- og effektforsterkerkombinasjon, som f. eks. Densen Beat-250 pre og Beat-320 effekt???

    Det skal jaggu ikke være enkelt - men morro er det,like forbaska! Og så får jeg jo aktivisert all den gode kompetansen som alle dere her på "Sentralen" besitter!

    ;D
     

    lydbjørn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Innlegg
    3.164
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    Vær oppmerksom på at flere her inne hater Krell 400 XI.

    Har bare gode erfaringer med nevnte forsterker, og hadde den vel i 2,5 år før oppgraderingssyken tok overhånd. En glimrende forsterker er det, men det er en kjiiip fjernkontroll som følger med!
     

    jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.989
    Antall liker
    1.243
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    Den beste er nok veldig god om prisen ikke står i veien, men de fleste har et budsjett å gå etter og derfor vil <den beste> forsterkeren opperer i flere prisklasser. Selv har jeg noen favoritter i klassen 17-35k, og jeg foretrekker de som klarer å ta vare på mest mulig av musikk samlingen og ikke de som kan ha mest high-end egenskaper på 15% av samlingen. Om 40 kraftige rørwatt er nok, så holder jeg begge tomlene opp for Prima Luna Dialogue 2. tett på det beste til under 30k :D
    Mvh
    Bjørn
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.465
    Antall liker
    2.122
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    I en uhøytidlig test mellom Kav-400 og Plinius 9200, ble Krellen overkjørt. Sette du golyden i høysetet bør du ha med Plinius i dine vurderinger. Hvordan den står seg mot Gryphon og Densen vet jeg absolut ikke.
    Og det er gjerne en forbedring med pre og effekt ;)

    Du har vel levd så lenge med Densen at det er kanskje på tide med "ny" lyd i heimen.
     

    ou812rh

    HiFi, humle, malt & sykkel
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.842
    Antall liker
    18.283
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    VilhelmW skrev:
    Takker for gode råd, masse flotte innspill og mange bilder etc. av integrerte. Nå skal jeg finstudere, sjekke linker og tester osv.

    Pr. nå har jeg personlig følgende "favoritt- kandidater":
    * Densen B-150
    * Krell KAV 400
    * The Gryphon

    Men så kommer tvilen: Vil det være en bedre løsning å gå for for- og effektforsterkerkombinasjon, som f. eks. Densen Beat-250 pre og Beat-320 effekt???
    Vil vel tro at kombinasjonen B-250 og B-320 spiller bedre en B-150. Har du råd så gå for effektforsterkeren B-330. Densens beste etter min mening - har da også ikke glemt å ta med B-350.

    Eller gjør som meg. B-250 i kombinasjon med Bryston 4sst. Har også samme CD spiller som deg. Du får da en front-end som spiller Densen og oppløsningen, kreftene og roen til Bryston. Jeg er ivertfall super happy.

    OU812
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn