VilhelmW
Hi-Fi freak
Det vil jeg tro! Reine trafostasjonen!!! ;D Hva er det for noe? Jeg ser at det er en rørbestykket sak, men hvilket fabrikat?eddie1 skrev:Fornøyd med denne
mvh. VilhelmW
Det vil jeg tro! Reine trafostasjonen!!! ;D Hva er det for noe? Jeg ser at det er en rørbestykket sak, men hvilket fabrikat?eddie1 skrev:Fornøyd med denne
Bilder yter ikke denne rettferdighet.Hatt mange innom og de bare måper,er bare helt utroligRetep skrev:Hehe...
Denne forsterkeren eer for de designbevisste.. Neida.. ;D Den har nok et elsk eller hat forhold. Spesiell er el det rette ordet. Både jeg og Dama synes den er fin. Og hu er ganske vanskelig der.
Men den låter pent.
Nok OT....
Jeg synes den er både lekker og rå på samme tid. Lekkre linjer med blanding av tre og crome og råe kjøleribber. Jeg kunne levd med en slik.Retep skrev:Hehe...
Denne forsterkeren eer for de designbevisste.. Neida.. ;D Den har nok et elsk eller hat forhold. Spesiell er el det rette ordet. Både jeg og Dama synes den er fin. Og hu er ganske vanskelig der.
Men den låter pent.
Nok OT....
Fasien er en Naim XS eller Supernait. Koster henholdsvis 16 og 27tusen.BanjoArrne skrev:Er det noen som kan anbefale en integrert forsterker som ligner litt på Rotels engasjerende og rytmevillige, punchy stil, med signatur litt mot det varme, klar og detaljert gjengivelse som er potent,kontrollert og kraftfull i bassen med fin klang. Behagelig men likevel attakert i en klar og frodig mellomtone og med en godt oppløst diskant som ikke er skarp men likevel luftig og frisk?
Ønsker en god allrounder som ikke er kresen på innspillinger og slikt.
Mye men det er vel lov å ønske.
Tenkte kanskje på en eller annen modell fra Krells integrerte som jeg er blitt anbefalt men er ikke sikker.
Noen andre jeg burde se nærmere på?
Burmester Rondo? Har nettopp anskaffet en slik, ca. 10 år gammel..... men låter omtrent som du beskriver i mitt rom med Proac D25. Ble lettere overrasket over hvor god den er.BanjoArrne skrev:Er det noen som kan anbefale en integrert forsterker som ligner litt på Rotels engasjerende og rytmevillige, punchy stil, med signatur litt mot det varme, klar og detaljert gjengivelse som er potent,kontrollert og kraftfull i bassen med fin klang. Behagelig men likevel attakert i en klar og frodig mellomtone og med en godt oppløst diskant som ikke er skarp men likevel luftig og frisk?
Ønsker en god allrounder som ikke er kresen på innspillinger og slikt.
Mye men det er vel lov å ønske.
Tenkte kanskje på en eller annen modell fra Krells integrerte som jeg er blitt anbefalt men er ikke sikker.
Noen andre jeg burde se nærmere på?
Nei!Zombat skrev:Kan noen av Cary`s produkter være med i denne diskusjonen om beste integrerte ?
Tror nok du får pruta ECI5 Mk.II bra ned. 4 - 5K, vil jeg tro. Vær obs på kampanjer. Den dukker opp der av og til. Du bør også sjekke med Oslo hiFi Center ang. knallpris på B-150+. Du kan jo begynne med forsterkeren aleine, i trygg visshet om at DNRG er en skikkelig oppgradering!BanjoArrne skrev:Takk for beskrivelsene/sammenligningen.
35K er ikke akkurat billig for Densen B-150+ nei. Det er egentlig ikke 29K heller, som er hva ECI-5 MKII koster. Faktisk litt i overkant av hva jeg hadde tenkt.
Skal likevel få prøvd denne ECI-5 MKII, så får jeg se hva det blir til.
Retep skrev:Samma som denne...
Italiensk smykkekunst. Pathos TT Anniersary RR heter desse Er ivertfall to som har slike på sentralen. Jeg kommer nok ikke til å bytte amp på en stund....
Den var jo bare rå!!
Men er kjempefornøyd med mi Rogue Cronus med innebygget hodetelefonforsterker og riiatrinn. Kunne dog tenkt meg den oppgraderte versjonen
Vel, både min kjære & jeg synes den er vakker daAnonym skrev:Den er iallfall ikke mye pen.
Takk for tipset. Skal følge med. Litt vanskelig å få hørt Densen i Trondheim i og med at merket ikke føres her.VilhelmW skrev:Tror nok du får pruta ECI5 Mk.II bra ned. 4 - 5K, vil jeg tro. Vær obs på kampanjer. Den dukker opp der av og til. Du bør også sjekke med Oslo hiFi Center ang. knallpris på B-150+. Du kan jo begynne med forsterkeren aleine, i trygg visshet om at DNRG er en skikkelig oppgradering!
mvh. VilhelmW